Nog niet... maar ik heb wat minder tijd nodig voor verhuizing van internetverbinding, dus ik ga het nog proberen vanavond. Ik heb namelijk wel al een deel van een verhaal, maar het is nog lang niet af... ook kwalitatief ben ik er tot nu toe niet heel erg tevreden mee, maar goed, als het af is stuur ik het gewoon in, al was het maar om het aantal deelnemers te vergrotenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef Ancient het volgende:
[..]
en? en? en? Is het nog gelukt?![]()
Ik heb nu alles ingestuurd, al was ik niet erg tevreden over mijn verhaal![]()
Ik mag het morgen toch ook nog insturen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel opletten dat je de deadline niet mist, dat zou toch wel erg zonde zijn!
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik mag het morgen toch ook nog insturen?
't Zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef _Arual_ het volgende:
kan de deadline neit een of twee dagen later.......
Van mij hoeft het niet, maar ik begrijp dat er een aantal mensen zijn die extra tijd goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:34 schreef _Arual_ het volgende:
kan de deadline neit een of twee dagen later.......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Van mij mag de deadline wel later hoor...
Zelfs een week zou van mij mogen
Nee, een week is idd té. Er mag nog wel wat druk achter zitten, dat is goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat zou me echt te lang duren. (niet dat ik daar iets aan kan doen, de wedstrijd boycotten is niet echt een optie)
Nee, eigenlijk is morgen de deadline dacht ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:57 schreef Ancient het volgende:
Zondagavond is dus de deadline? Dat duurt nog langMaar als er dan meer inzendingen komen vind ik het goed
![]()
Maar er waren toch 2 dagen bijgekomen? zaterdag en zondag?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is morgen de deadline dacht ik.
Ik kan je wel vast verklappen wat ik gedaan heb....quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar wat iedereen met dit onderwerp gedaan heeft.
Niks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan je wel vast verklappen wat ik gedaan heb....![]()
Klopt!quote:
oke.. Wat aantallen;quote:En ben je nog steeds niet bereid om wat aantallen van inzendingen te geven?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |