quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wil het echt graag weten, hè? Bedreig ze dan gewoon.
Nou, voeg ook ff toe dat het een briljant idee is. Huphup, wat doe je hier nogquote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij zei "mods".., da's meervoud Isa![]()
Het is een onbegonnen strijd.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Nooit, dat zou mijn winkansen voor altijd verpesten, zeker na al die keren met inlikpogingen. Daarbij komt nog dat ze ouder en sterker zijn en ik dus geen kans maak..
Nu wel!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat het negeren niet al teveel opvalt
Nooit!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Biancavia het volgende:
Als de concurrentie maar niet te groot wordt.
Inwendige bevredeging.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb je ze nodig dan? Voor de promotie of zo?
Bedwingt uwen nieuwsgierigheid toch!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog vier dagen!
Echt, beste AR en lieve Isa, als er geen cijfers komen mogen jullie dat ook gewoon zeggen hoor, maar ik heb ze nodig!
Ik zit al in therapiequote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bedwingt uwen nieuwsgierigheid toch!
Dat was niet zo'n handige copy/paste geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Scherp, AugustinaIk heb geen idee of die bekend is, maar ik vind het wat netter om het toch maar te verwijderen.
Ach, met 2 dagen 2 afleveringen 24 achter elkaar heb ik offline gaan maar een paar dagen uitgesteldquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef Ancient het volgende:
[..]
succes met je verhuizing. Over 2 dagen ongeveer, toch? En over 3 dagen jariggefeliciteerd
![]()
(ik schrijf dit even omdat ik niet weet wanneer je laatste keer online is)
Wat een enthousiasme, je lijkt mij welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:04 schreef Ancient het volgende:
Nog 3 dagenen dan zijn alle inzendingen er
Hopen dat er veel nieuwe users bijzitten
We worden nog eens een grote wedstrijd
Jeej
![]()
Ik wou dit topic kikken, maar ik wist niet wat ik moest schrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme, je lijkt mij wel.
nikszeggend, nou dat is ook wel weer wat hoor. Ik zou zeggen : "Geen waardevolle-betekenisdragende posts"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was ook wel van plan om het topic te kicken, maar wist dus echt niks om te zeggen, en aangezien ik al alle standaard nikszeggende posts gehad lijkt te hebben wachtte ik maar af.
Dat is hetzelfde verschil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef Ancient het volgende:
[..]
nikszeggend, nou dat is ook wel weer wat hoor. Ik zou zeggen : "Geen waardevolle-betekenisdragende posts"
en? en? en? Is het nog gelukt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:30 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vandaag nog proberen om verhaal af te krijgen, maar anders moet ik helaas even afhaken voor deze wedstrijd. Tijdgebrek door op handen zijnde verhuizing doet het schrijven even geen goed helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |