Geniaalquote:Op zondag 15 januari 2006 20:29 schreef Biancavia het volgende:
*ahum*
Hoedje van
Eén, twee, drie, vier,
Hoedje van,
Hoedje van,
Eén, twee, drie, vier,
Hoedje van
Papier
![]()
Wat is het nut? Juist deze dagen kunnen er nog zoveel inzendingen komen!quote:
Het nut?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is het nut? Juist deze dagen kunnen er nog zoveel inzendingen komen!
Zoals die van mij, waar ik hoogstwaarschijnlijk woensdag pas aan ga beginnen.![]()
![]()
Net thuis van school.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Ancient het volgende:
Iedereen is stil van mijn gedicht!
Of er zijn gewoon weinig mensen online![]()
Dat is uitermate frustrerend.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:23 schreef _Arual_ het volgende:
Wel inspiratie, geen tijd...
Nou, dat valt nog te betwijfelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef _Arual_ het volgende:
Andersom is erger!
Heb je nou nog iets gehoord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb alvast een mailtje verstuurd... kon het niet laten![]()
Ik zal eens kijken of ik zoiets leuks en wervelends kan schrijven. Eerst moet ik even een leesverslag maken, maar ik kom er wellicht vandaag nog aan toe, en anders morgen natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nou nog iets gehoord?
Zo nee, wie schrijft er een leuk wervend stukje voor op de FP? Dan omzijl ik de email/vergadercultuur maar even
succes met je leesverslag, welk boek is het dat je hebt gelezen?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik zoiets leuks en wervelends kan schrijven. Eerst moet ik even een leesverslag maken, maar ik kom er wellicht vandaag nog aan toe, en anders morgen natuurlijk.
Bernini mysterie, alleen wil het niet erg vlotten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef Ancient het volgende:
[..]
succes met je leesverslag, welk boek is het dat je hebt gelezen?
Ik ben nu een verhaalanalyse aan het maken van 'Een schitterend gebrek' en ik vind het verschrikkelijk (de analyse dus, het boek was leuk)
Op vrijdag 13 januari kreeg ik deze reactie:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je nou nog iets gehoord?
Zo nee, wie schrijft er een leuk wervend stukje voor op de FP? Dan omzijl ik de email/vergadercultuur maar even
quote:Hey Martin,
Wie weet zou dit wel eens kunnen, alleen overleg ik dat dan bij voorkeur met de mods van TTK. Dat zal ik dan ook proberen te doen, en dan zie/hoor je het vanzelf wel!
Groeten,
-edit- (steenz)
FOK! Eindredactie Nieuws
succes met je verhuizing. Over 2 dagen ongeveer, toch? En over 3 dagen jarigquote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vrijdag 13 januari kreeg ik deze reactie:
[..]
Hij zei "mods".., da's meervoud Isaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat bedoelt hij dan met overleg? Ik heb al gezegd dat ik het een super idee vind...
Je wil het echt graag weten, hè? Bedreig ze dan gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik mompelt iets over aantallen en inzendingen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |