En door...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Brochures van verschillende universiteiten rollen door de brievenbus.
Wat lijken veel studies op elkaar.
Och èrme...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nog steeds niet begonnen aan een verhaal.
Laat staan aan een kunstwerk. En elke keer neem ik me weer voor om wel iets te gaan kliederen, alleen nu heb ik helemaal geen inspiratie.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben nog steeds niet begonnen aan een verhaal.
Laat staan aan een kunstwerk. En elke keer neem ik me weer voor om wel iets te gaan kliederen, alleen nu heb ik helemaal geen inspiratie.
De 20e van de maand is officieel de deadline steeds.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
tgv
Wanneer is de deadline?
En waarom doen er zo weinig Fok!kers mee
Was het de 20ste?quote:
De vraag des levens, mijn waarde.quote:En waarom doen er zo weinig Fok!kers mee
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
Nog 8 dagen te gaan
Ik schrijf in het weekend wel wat
Heb ik jou op msn dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef Ancient het volgende:
Erik, kom eens online op msn![]()
Of heb je me verwijderd![]()
Het is vast gezellig![]()
Ik moet ook nogsteeds beginnen aan mijn verhaal, al heb ik wel al een idee, ik moet het alleen nog uitwerken![]()
zoals ik al weken roep![]()
Misschien, misschien, ik hoop het wel, we moeten alleen eens wat reclame hebben. Iemand zin om eens een column te schrijven en daar de TTK-wedstrijd in te noemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we langzaam maar zeker toch wel uit zullen groeien tot een groots evenement op het net. Gewoon een gevoel wat ik op het moment heb.
De update van mijn verhalensite, met link naar de wedstrijd staat al online... en ik heb in de vorige topic al de vraag gepost of iemand toevallig connecties heeft bij de FP, zodat daar een bericht op komt te staan. Misschien kan een van de mods dat achter de schermen verzorgen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:04 schreef Ancient het volgende:
[..]
Misschien, misschien, ik hoop het wel, we moeten alleen eens wat reclame hebben. Iemand zin om eens een column te schrijven en daar de TTK-wedstrijd in te noemen?
Ik heb net ontdekt dat er ook een e-mailadres frontpage@fok.nl bestaat...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het even gevraagd in de FB aan Isa, of ze connecties heeft mij de FP.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net ontdekt dat er ook een e-mailadres frontpage@fok.nl bestaat...
Zou een mailtje van ons misschien ook al helpen?
Ik heb alvast een mailtje verstuurd... kon het niet latenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Het kan geen kwaad, lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |