Ik heb mijn vodafone net opgezegd. Krijg je meteen een mooie brief of je niet met een superaanbieding een mooi ander abo wil. Dat ga ik dus maar doen dan hequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef GF het volgende:
Het aanschaffen of wijzigen van een Bel & SMS TeGoed komt neer op het wijzigen van uw abonnement. U kunt hiervoor contact opnemen met de Vodafone Klantenservice, bel 1200. Onze adviseurs informeren u over de voorwaarden en de eventuele kosten.
![]()
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef GF het volgende:
Wanneer heb je recht op een ander toestel met een abo?
Ah okquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.
Wie voelen zich aangevallenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zometeen ook maar eensIk kreeg het gevoel dat mensen zich nogal aangevallen voelden
Of als je je contract met een groot deel verhoogd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.
Christine, leek hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie voelen zich aangevallen![]()
En tot laters![]()
Ik ben gestopt met het nemen van nieuwe toestellen. Ik had tot voor kort nog zo'n Neukia 3310. Ging eigenlijk prima (heb wel veel verschillende nieuwere toestellen gehad). Heb nu van een collega van me een gratis Sneue Ericsson gehad (zo'n oud, simpel modelletje). Werkt wel OKquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef GF het volgende:
Wanneer heb je recht op een ander toestel met een abo?
Ook jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Of als je je contract met een groot deel verhoogd.
Het probleem is dan wel dat je weer vastzit aan een duur contract vaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:30 schreef GF het volgende:
Ik heb geen nieuw toestel nodig. Heb een Samsung D500 die het goed doet, maar als ik recht zou hebben op een nieuwe wou ik dat wel gebruiken
Of als je een goed toestel hebt simonly nemen. Scheelt echt heel veel per maandquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:30 schreef GF het volgende:
Ik heb geen nieuw toestel nodig. Heb een Samsung D500 die het goed doet, maar als ik recht zou hebben op een nieuwe wou ik dat wel gebruiken
Hmm..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je weer vastzit aan een duur contract vaak
Sta ik een keertje in de OP...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |