abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:37:47 #1
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_33945841
Rij ik na een lange schijtdag van werken naar huis toe, ben ik bijna thuis gooit zo'n achterlijke allochtoon zonder te kijken de deur van de auto open. Voor ik het wist lag ik languit op straat. Godverdomme wat een klootzak. Gelijk even naar mij fiets gekeken, niets aan de hand. Trek ik mijn handschoenen uit, ligt godverdomme mijn hele klauw open. Wat heb ik aan zijn nietszeggende sorry, ik zag je niet. Nee, dat heb ik gemerkt, klootzak. Toen ik dat stuk stront nog even verder verrot schold begon die nog een beetje link te doen ook. Hij mag van geluk spreken dat ik hem niet met mijn fietsketting naar allah gemept heb. Wat een schijtmongeaul. Verder typen is te pijnlijk
Ik zou graag een zelfhulpgroep willen oprichten voor onzekere mensen, maar ik ben bang dat het mij niet zal gaan lukken.
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:38:54 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_33945879
Hij zei toch sorry? Hij zag je gewoon niet!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_33945907
Weesblij dat hij sorry zei, dat is zeldzaam.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33946019
Toen ik gisteren door een autochtoon bijna van m'n sokken gereden werd terwijl ik op een zebra liep draaide hij zijn raampje open om me nog even verrot te schelden

Dus je boft dat 't 'n allochtoon was die netjes sorry zei
pi_33946052
Leek hij op Stevie Wonder?
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:59:16 #6
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_33946550
Vraag is wat je nu eigenlijk gewild had wat hij wel gezegt had, en/of het verschil had uitgemaakt als het een autochtoon had geweest? Antwoord?
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_33946701
Ik had hem een deuk in de deur gereden.
Had hij maar beter moeten kijken hij deed het zo plotseling.
pi_33946735
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:59 schreef Bobby18 het volgende:
Vraag is wat je nu eigenlijk gewild had wat hij wel gezegt had, en/of het verschil had uitgemaakt als het een autochtoon had geweest? Antwoord?
Dan was hij misschien minder brutaal geweest.

TS droeg hij ook Karl Kani kleren en die stijl ?
Dat zijn meestal wazige en brutale gasten.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:10:50 #9
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_33946975
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:59 schreef Bobby18 het volgende:
Ik had eigenlijk wel gewild dat hij een grote bek gaf, had ik tenminste een reden om zijn kop van zijn lichaam te trekken.
Ik zou graag een zelfhulpgroep willen oprichten voor onzekere mensen, maar ik ben bang dat het mij niet zal gaan lukken.
pi_33947067
Haha, hoe kansloos kan je zijn?! Dat je dit nog eens post..!
Die vent heeft je flink opgefokt gekregen dat je het ervoor over hebt gehad je eigen getier te censureren zodat je op FOK! je eens flink kon beklagen.

Grote jongen hoor.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33947225
Ik ben het met TS eens.
Laat hem klagen hij heeft er het alle recht toe na zo'n actie.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:16:38 #12
126844 blue-eight
I'm blue, dabadi dabada
pi_33947246
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Lieke_K het volgende:
Haha, hoe kansloos kan je zijn?! Dat je dit nog eens post..!
Die vent heeft je flink opgefokt gekregen dat je het ervoor over hebt gehad je eigen getier te censureren zodat je op FOK! je eens flink kon beklagen.

Grote jongen hoor.
Dit is poging drie! Ben gewoon pissig.
pi_33947321
lekker voor je
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:18:30 #14
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_33947350
bruut dat een allochtoon sorry zei... ik fietste pas langs afrit van mc-drive... wordt ik ook bijna aangereden, kon m nog niet ontwijken en begint hij uit z'n raampje te schelden..

toch maar even terug gescholden.. eerlijk is eerlijk..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_33947367
quote:
Dit is poging drie!
Drie zelfs! Ik vind het eerlijk gezegd niet zo juichenswaardig hoor.

Overigens wilde ik al reageren op je eerste woede-uitbarsting, maar toen ging er net een slotje op. En terecht.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:19:50 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33947408
Hehehe. Ik zou keihard gelachen hebben als ik dat had gezien. Euk altijd zo komisch op school, als er in een drukke gang ineens een deur open gaat. Ook weleens mennekes die zo een deur op hun snufferd gedrukt krijgen. Zeer komisch hè.

Maar verder begrijp ik de frustratie van TS, sterkte mên.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33947440
lullig he, maar ja. Als jij tegen die deur aan was gereden of een flinke schop tegen de auto had gegeven zodat ie lekker deukte had het nog niet uitgemaakt want die auto is toch gejat en dan jat ie gewoon een nieuwe
Tralalalala Die Dom Die Dom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')