via extra kanalen van (volgens mij) UPC kun je Discovery 1080 ontvangen... en animal planet ook...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef retep_19 het volgende:
Hdtv 1080i heeft een resolutie van 1920x1080 pixels. Dit kan de kaart iig aan.
Met dvd's / films afspelen, internet e.d. geen probleem.
games moet je alleen niet proberen in deze resolutie te spelen.
De kaart heeft zowel vga als dvi, dus je kan er alleen je tv op aansluiten. Een tweede normale monitor erbij kan ook nog.
Maar let wel op de analoge tv-kaart geeft geen hdtv resolutie. ( geen enkele, hdtv word hier in nl nog niet uitgezonden). Dus je tv-beeld zal er niet op vooruit gaan.
PALquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en welke resolutie gaat die TV kaart dan?
ik heb het niet over PAL, NTSC, of SECAM..... welke resolutie pixel X Pixelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:01 schreef ransbal het volgende:
[..]
PAL
Retep; dank voor je uitleg aan ErwinVHNLE
Nu moet ik zeggen dat de FX5600 wel een enorme baggerkaart is, en dat het een als .VOB ge-encodeerde file was. .WMV, .MOV en .MPEG HD streams zijn voor mijn laptop (De P-M) geen probleem. Maar dan is het maar krapjes aan met 23fps max.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef retep_19 het volgende:
minimum requirements voor mce + rollup hdtv:
Video adapter with 128MB DDR video memory with 128-bit interface; AGP8x interface or PCI express; video memory bandwidth of 10Gb per second or greater; and driver support for MPEG-2 iDCT acceleration
2.4Ghz CPU or greater
512mb geheugen.
Idd de processor is niet krachtig genoeg(overlooked). Videokaart en geheugen geen probleem.
Dat de bovenste twee systemen van jouw niet voldoen geqxon vind ik raar, mijn p4 2,6 icm 512 werkt nog beter.
zat toch 200 in???quote:Op zondag 22 januari 2006 14:01 schreef ransbal het volgende:
voor 325 direct op tehalen met 40 GB hardisk én CDRW
Die 200GB gaat er met een prijs van 325 euro uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |