--edit--quote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef komrad het volgende:
ik ben ook niet bepaald voor de flashy posts haha
Keep It Simple, Stupid! no offensequote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef MiLalaa het volgende:
Maar nogmaals, iemand anders mag ook de OP maken hoor. Anders doe ik het morgen wel, niets flitsends.
Die blokken zijn er alleen maar voor zodat niet iedereen al bij het begin van de OS iets moet voorspellen over een discipline die pas aan het einde aan de orde komt. Zodat je nog wat inzicht krijgt in de fitheid van de sporters en niet alles tegelijk hoeft te weten. En zodat het voor mij toch nog makkelijker bij te houden is. In wezen zijn het ook blokken per sport, maar dan ook nog ingedeeld in 'trimesters' van de OS.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:55 schreef Wombcat het volgende:
Imo zou het trouwens beter zijn om blokken per sport te maken, want schaatsen kan ik nog iets mee, maar die andere sporten weet ik 0,0 vanaf.
Klinkt prima. Bring it on!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt.
Weet je wat, ik ga er niet langer moeilijk over doen. Het topic komt er zo aan.
Als je later instapt haal je ook minder punten (achteraf voorspellen moet natuurlijk wel gefilterd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
als je dat wil iig. Anders krijg je ook allerlei tussenklassementen enzo
OK. Beetje commitment om dat vreselijke woord toch maar te gebruiken kan geen kwaad. Ik doe iig mee!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:34 schreef komrad het volgende:
klopt als je dat wil, je kan ook mensen nu vragen of ze mee willen doen en anders jammer maar helaas zeggen. Individuele voorspellingen voor 1 onderdeel kan toch in het betreffende topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |