En ook over dat worstelen, hehe. "Daar zou Balkenende wat aan moeten." Maikoel: "Ja maar da komt in Nederland nie voor hè." Hendig scherp. Domme vragen van die Nolius en zijn debiele co-presentator van wie ik de naam nou nog niet weet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zjat!
IK ZEG TOCH DUIDELIJK IN DE OPENINGSPOST WELKE PRESENTATOR IK BEDOEL.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:38 schreef veldmuis het volgende:
Ja die gast die klinkt alsof ie de microfoon voltuft terwijl ie praat?
Martijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ook over dat worstelen, hehe. "Daar zou Balkenende wat aan moeten." Maikoel: "Ja maar da komt in Nederland nie voor hè." Hendig scherp. Domme vragen van die Nolius en zijn debiele co-presentator van wie ik de naam nou nog niet weet.
ja lol Maikuuuuuuuuuuuuuuul komt helder over zegquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ook over dat worstelen, hehe. "Daar zou Balkenende wat aan moeten." Maikoel: "Ja maar da komt in Nederland nie voor hè." Hendig scherp. Domme vragen van die Nolius en zijn debiele co-presentator van wie ik de naam nou nog niet weet.
Zeker. Hij reageert gewoon met een toontje van: "quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja lol Maikuuuuuuuuuuuuuuul komt helder over zeg![]()
Heeft ie ook een stichting?quote:
lol die gasten proberen op zijn niveau te lullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker. Hij reageert gewoon met een toontje van: "Hendig domme vragen."
Nee hij heeft wel een kinderboerderijquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft ie ook een stichting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |