quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef tonks het volgende:
mijn iPod is nu weg voor reparatie.
P.s mmarsu delete deze post niet
Dat is inderdaad makkelijker dan slepenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef JAMsper het volgende:
Ik heb ook een ipoid (nano), en itunes zuigt hoor...
Ik gebruik ml_ipod voor winamp.. gewoon send to ipod, klaar.
omdat als je een iPod zou kopen, je geen brood meer zou kunnen betalen!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb geen ipod kan hem wel betalen maar ik mot em niet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb geen ipod kan hem wel betalen maar ik mot em niet.
Ik had 70 gig aan hardcore MET id3 tags en het werkte nog steeds kutquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Jezus hoe kunnen mensen iTunes nou niet dé shit vinden???
iTunes is het beste stukje software om je mp3 collectie mee te beheren; slimme playlists, makkelijk sorteren, veel eigenschappen per mp3'tje...
Als je 50Gb aan hardcore mp3s hebt zonder id3 tags, tja... kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is.
En dat applicatie kapen, daar heb je de opties voor... kun je gewoon uitzetten.
ipod shuffle is kutquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Brentmeister het volgende:
Nee dan de IPod Shuffle, da's helemaal een lachertje![]()
de meest makkelijke? Alles uitgeprobeerd of ben je te achterlijk om andere mp3-spelers met vrijwel dezelfde opzet niet te snappen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef C2C het volgende:
ipod is gewoon de meest gemakkelijke mp3 speler, itunes is super software.
het werkt allemaal gewoon en er komt nog goed geluid uit ook
ik heb er erg veel uitgeprobeert en in me handen gehad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
de meest makkelijke? Alles uitgeprobeerd of ben je te achterlijk om andere mp3-spelers met vrijwel dezelfde opzet niet te snappen..
Jaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is inderdaad makkelijker dan slepen
Heb jij dat ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |