Hier in Aalten kreeg iemand een vuurpijltje in z'n oog en is half blindquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:53 schreef tonks het volgende:
Haal dan meteen die kutquote weg.
Eigenlijk is dat vuurwerk het niet eens waard al dat soort permanent leed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hier in Aalten kreeg iemand een vuurpijltje in z'n oog en is half blind![]()
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef MasonsApron het volgende:
Ik heb mijn wijsvinger behoorlijk gebrand toen een lontje een steekvlam gaf, iets teveel kruid in de lont verwerkt denk ik. Ben ik nou ook slachtoffer?
quote:
Vlak bij mijn huis heeft,ik geloof 2 jr geleden,iemand zn hele hoofd eraf geknald.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Hier in Aalten kreeg iemand een vuurpijltje in z'n oog en is half blind![]()
Per ongeluk kun je ook op 2 manieren bekijken. Want meestal lopen "bijna-ongevallen" (wanneer verstandig met vuurwerk wordt omgegaan) wel goed af. Wat ik erger vind zijn slachtoffers van mensen die dom met vuurwerk omgaan. Dan bedoel ik dus ook mensen die het noodzakelijk vinden om met een auto om 00u10 door de straten te gaan rijden en potten van mensen om te rijden. Meestal is het midden van de straat (en dan bedoel ik geen drukke straat, maar echt een straatje in een woonwijk) de veiligste plek om iets weg te zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar mensen die dus echt per ongeluk het slachtoffer worden vind ik zielig.
Daar zou ik toch eigenlijk niet eens een foto van willen zien,laat staan detailles over lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |