Doet ie alleen bij spaties.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
Cool, de TT wordt niet afgekapt.
In het geval je een mannenbordeel bezoekt zul je toch een andere methode moeten zoeken om ze goed heet te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Nu heb ik ze 15 minuten laten koken,
EN NOG ZIJN ZE NIET GOED HARD!!
Verneukt de boel aardig maar goed dit is wel de manier om aandacht te krijgen op dit simpele forumquote:
Kan van "Verdulleme" misschien "Grutjes" worden gemaakt? Is nog een tikkie ergerquote:
O god, daar heb je hem ook nog.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Dan gooi je ze toch ff tegen iemands raam aan ?
Het water heeft al die tijd gewoon gekookt. En nog vind ik ze niet echt geweldig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef freddygonzales het volgende:
Een ei die na 15 minuten koken nog niet goed is???? Ik denk dat het dan aan jou ligt en niet aan het ei.
Ah, kloontje van ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Laat die sjeng met rust. Kutkankermongool.
Sterf een verschrikkelijke dood na het neuken van Maikuuul zn moeder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Laat die sjeng met rust. Kutkankermongool.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Gebruik dan ook niet je brillenkoker![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |