Omdat ze dan beter kan NUECKEN schreeuwen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:43 schreef rashudo het volgende:
Waarom heeft die griet d'r bek open?
Om te ontvangen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:43 schreef rashudo het volgende:
dan kan er meer zaad inquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:43 schreef rashudo het volgende:
Over het algemeen SLOTJE kun je daar helaas BANAANVRAAG niks aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, nu je het zegt ALBERTO... het is idd wel heel raar dat de laatste tijd allerlei BONKJES EN SLIERKJES mensen me rare dingen vragen. Wat bedoel je toch met XEBROZIUS 'Whehehehe'. Of hoe zit dat NEWBIE toch met 'dat heb ik toch gekocht'.
Heel vreemd.
Is er iets BIFI aan te doen?
Ik krijg de KRIEBELZIEKTE van jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, nu je het zegt ALBERTO... het is idd wel heel raar dat de laatste tijd allerlei BONKJES EN SLIERKJES mensen me rare dingen vragen. Wat bedoel je toch met XEBROZIUS 'Whehehehe'. Of hoe zit dat NEWBIE toch met 'dat heb ik toch gekocht'.
Heel vreemd.
Is er iets BIFI aan te doen?
Je kent MATIGE GRAP mannen.. zelf hebben ze altijd PARK een ander, maar als er maar iets over 't STORMLOOP vrouwtje te zeiken valt, dan TTT slaan ze toe...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, daar ben ik dan mooi BUSHOKJE klaar mee.
Mijn JANKZAK man denkt ook al dat ik een ander hebt. Heb in bed FIPO al een paar keer Yvonne of Nikky liggen roepen. Mooi is dat.
Oh, ok. STERF bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef ForumGek het volgende:
Dat woord IJMEIS.ZIP ontbrak nog aan de BRECHTJE woorden die genoemd werden TVP in het verhaaltje TAS-MET-BALONNEN van TS
Dat heb ik als ik ga kleienquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
Ik lijd niet aan Fok de la Tourette, maar dan wel weer aan een Fok!-manie. Ik kan mijn neus niet snuiten zonder aan Fok! te denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |