Dit hoort duidelijk niet zo te zijn, en ik heb het zelf niet gekocht, dat heeft me moeder gedaan... Als het aan mij lag dan kwam er wel wat beters in huis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Als je goedkope zut koop moet je niet klagen dat het nergens naar smaakt.
Kwaliteit verwacht ik ook niet, kost immers ook bijna niets. Maar zoveel champignons is gewoon goorquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef beestjuh het volgende:
AldiWat verwacht je dan, kwaliteit? Dubbeltje, eerste rang en zo werkt het dus niet
Geeft de term "moddereters" wel een geinige dimensiequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit hoort duidelijk niet zo te zijn, en ik heb het zelf niet gekocht, dat heeft me moeder gedaan... Als het aan mij lag dan kwam er wel wat beters in huis.
Dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij de productiequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:15 schreef MaLo het volgende:
Dit moet een hoax zijn.
Soep is ALTIJD een stuk minder gevuld dan op het plaatje op de verpakking
Tja, niets gaat boven zelfgemaakt inderdaad. Maar daar had ik simpelweg geen tijd voor, als je het zelf maakt dan ben je er zo een paar uur mee bezig. En bovendien had ik ook niet alle ingrediënten in huis om het zelf te kunnen maken. En cup-a-soup wordt ik nooit zat van...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Vipers het volgende:
Maak zelf een soepie, of neem een cup-a-soup![]()
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zitquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Dat zijn gewoon champignons in saus....Nou ja, daar komt het uiteindelijk op neer dan dus want maar.
Die Goulash saus bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zit
Heb ik ook gedaan, dit was het eerste bord. De rest wat nog over was heb ik in de container gepleurt omdat het gewoon te goor was om te eten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:24 schreef skiczukie het volgende:
Je had ook even moeten roeren, anders heb je alles onderin dat blik liggen.
Had je niet toevallig nog een schnitzeltje in de koelkast?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zit
Nee, dat niet nee. Maar ik gebruikte dat van schnitzels ook maar als voorbeeld, denk namelijk niet dat het erg lekker is als je goulash soep over een schnitzel heen doetquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Had je niet toevallig nog een schnitzeltje in de koelkast?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |