quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom probeer je het niet gewoon!
Op een big ass groot parkeerplaats gewoon even proberen!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah precies, misschien is het wel een transformer
bwhehe, ja dan krijg je 205 ineens een dikke V12 met 1200pkquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah precies, misschien is het wel een transformer
Whehehe... das wel Stoer.... zullen mensen raar staan kijken.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:41 schreef Witte-Tonnie het volgende:
Heey ik ben nu weer op mijn werk en heb gisterenavond even geprobeert wat die versnellingen zijn. Eerst heb ik zonder lopende motor gekeken of het wel degelijk versnellingen zijn, en jawel, de pook was in alle 6 de versnellingen te zetten.
Toen heb ik de motor gestart en in R1 gezet. Dit bleek een normale achteruitversneling te zijn. Toen ben ik weer stil gaan staan en in z'n R2 gezet. Beetje gas gegeven en koppeling op laten komen en hij kwam met moeite op gang ACHTERWAARDS wel te verstaan
alsof je in zijn 2 optrekt als het ware.
Toen heb ik achteruit gereden in R1 en doorgeschakeld naar R2 en toen bleek hij nog veel harder achteruit te gaan! ik wist niet wat me overkwam.
Maar ik wist niet dat er uitvoeringen 205 uit '90 waren die 2 versnellingen achteruit had
Jawel.. de R1 is dan iets lager dan normaal R, en R2 is iets hoger. In die R1 kun je dan maar erg langzaam rijden maar hij trekt wel hard. R2 is dan om een normaal achteruitrijtempo te kunnen houden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef ForumGek het volgende:
Dan heb je vaak 2 versnellingen voor de hoge & lage gearing, maar niet achteruit volgens mij
Misschien zette de vorige eigenaar hem toen op zijn naam? Ik ben gisteren in ieder geval naar het postkantoor gegaan om hem over te laten schrijven. Heeft de RDW geen vertraging daarmee op de site?quote:
ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Misschien zette de vorige eigenaar hem toen op zijn naam? Ik ben gisteren in ieder geval naar het postkantoor gegaan om hem over te laten schrijven. Heeft de RDW geen vertraging daarmee op de site?
Enig idee hoeveel precies?quote:
tussen de 24 en 48 uur dacht ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:56 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel precies?
ontopic: Inderdaad bizar... Je hebt meer aan een 5e versnelling...
Het is meer dat ik het raar vind dat de vorige eigenaar hem maar 2 maanden had, lijkt me een gevalletje "hij bevalt me niet echt"...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:20 schreef Witte-Tonnie het volgende:
[..]
Misschien zette de vorige eigenaar hem toen op zijn naam? Ik ben gisteren in ieder geval naar het postkantoor gegaan om hem over te laten schrijven. Heeft de RDW geen vertraging daarmee op de site?
Jah, die zat natuurlijk op de snelweg elke keer in de R1 ipv 5... Zou mij ook gaan vervelen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het raar vind dat de vorige eigenaar hem maar 2 maanden had, lijkt me een gevalletje "hij bevalt me niet echt"...
Hahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:41 schreef Witte-Tonnie het volgende:
Heey ik ben nu weer op mijn werk en heb gisterenavond even geprobeert wat die versnellingen zijn. Eerst heb ik zonder lopende motor gekeken of het wel degelijk versnellingen zijn, en jawel, de pook was in alle 6 de versnellingen te zetten.
Toen heb ik de motor gestart en in R1 gezet. Dit bleek een normale achteruitversneling te zijn. Toen ben ik weer stil gaan staan en in z'n R2 gezet. Beetje gas gegeven en koppeling op laten komen en hij kwam met moeite op gang ACHTERWAARDS wel te verstaan
alsof je in zijn 2 optrekt als het ware.
Toen heb ik achteruit gereden in R1 en doorgeschakeld naar R2 en toen bleek hij nog veel harder achteruit te gaan! ik wist niet wat me overkwam.
Maar ik wist niet dat er uitvoeringen 205 uit '90 waren die 2 versnellingen achteruit had
Twee maanden bij een handelaar gestaan, das best kort nogquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het raar vind dat de vorige eigenaar hem maar 2 maanden had, lijkt me een gevalletje "hij bevalt me niet echt"...
Lang genoeg om hem over te spuiten, banden te poetsen, en in dit geval een bak met 2 achteruit's er in te zettenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Twee maanden bij een handelaar gestaan, das best kort nog
bij tractoren, vrachtwagens en bouwmachines is dit veel vaker btwquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Lang genoeg om hem over te spuiten, banden te poetsen, en in dit geval een bak met 2 achteruit's er in te zetten![]()
En soms zelfs een draaibare bestuurdersconsolequote:Op donderdag 12 januari 2006 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Bij tractoren heb je meestal evenveel vooruit als achteruit![]()
vaste trekhaak onder de moterkapquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:45 schreef TheThirdMark het volgende:
Moet je even checken of je onder de moterkap niet stiekum een vaste trekhaak hebt. Dan zou het kunnen dat jouw autotje dus heel handig lasten kan vervoeren terwijl je achteruit rijdt.
KLinkt misschien raar maar veel 4x4's hebben dat.
Onder de bumper, aan de neus. Maar voor een 1.1 lijkt met dat niet zo heel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vaste trekhaak onder de moterkap
Idd, net zoals 2 versnellingen achter uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Onder de bumper, aan de neus. Maar voor een 1.1 lijkt met dat niet zo heel waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |