Aaaaaaargh wat een achterlijke oplichterij is dit zeg!
Bellen om in de uitzending te komen, terwijl het de vorige dag is opgenomen, heel knap
Maareh, Nederland kijkt er wél naar...
quote:
Op woensdag 21 november 2001 13:44 schreef kasper het volgende:
Je belt ook niet om in de uitzending te komen die op dat moment aan de gang is maar om één van de volgende uitzendingen te komen.
dumbass!
je belt en vervolgens moet je zeggen of je mee gaat met het antwoord dat de speler (1, niet de andere 100) geeft. 't Is dus wel fake.
quote:Hoi SanderThomas.
Op woensdag 21 november 2001 13:52 schreef SanderThomas het volgende:[..]
dumbass!
je belt en vervolgens moet je zeggen of je mee gaat met het antwoord dat de speler (1, niet de andere 100) geeft. 't Is dus wel fake.
Situatieschets:
SanderThomas zit gezellig thuis op de bank te kijken naar 1 tegen 100. Plotseling verschijnt er ten hoogte van de boezem van Caroliene een telefoonnummer in beeld en tegelijkertijd begint de presentatrice te kraaien dat je kan gaan bellen. SanderThomas denkt: het is mijn geluksdag, ik ga bellen. En ja hoor, SanderThomas krijgt verbinding met de studio (dat denkt hij tenminste). In werkelijkheid krijgt hij één of andere telefoniste aan de lijn die zijn naam noteert en hem vervolgens vertelt dat hij eventueel later een telefoontje kan verwachten van de programma-makers. En jawel, wederom is SanderThomas de gelukkige. een paar dagen later wordt hij namelijk gebeld met de boodschap dat hij bv. woensdag (de opnamedag!!) gebeld gaat worden door 1 tegen 100. En zo geschiede. Op het moment dat SanderThomas in de uitzending komt, weet hij allang wat de vraag is, dit om onnodig oponthoud zoveel mogelijk te beperken. Carolientje wisselt enkele woorden met SanderThomas (ze vraagt o.a. of hij de winstverdubbelaar heeft ingezet) en ze vraagt hem of hij al dan niet met de meneer/mevrouw in de stoel meegaat.
Of SanderThomas idd wat gewonnen heeft moeten jullie volgende week zondag maar gaan bekijken.
Waar het omgaat: het is geen fake.
quote:Dit is nou al de 10e keer dat ik hier over lees. Ja het geluidsdichte hokje in de studio klopt, en het wordt allemaal een beetje geheim gehouden om vooral veel mensen te laten bellen voor het 'goede doel' (prijzen voor anderen dus). Een tegen honderd is op zondag toch best leuk om te zien, op Gaston 'gooooooooienavond' Starreveld na.
Op woensdag 21 november 2001 14:09 schreef kasper het volgende:
Hmmm... dat geluidsdichte hokje van Forau_Diavolina zo ook kunnen.
quote:Klopt, ergens had ik gelezen dat er al 4 afleveringen waren opgenomen toen ze dat ongeluk kreeg. In ieder geval wordt je flink genaaid door hun...
Op donderdag 22 november 2001 14:35 schreef Jazz20 het volgende:
Programma wordt overigens al minimaal 3 weken vantevoren opgenomen; Tensen heeft 3 weken geleden autoongeluk gehad en heeft hierdoor gebroken been. Toch presenteert ze de laatste 3 weken gewoon 1 tegen 100.
quote:Dat je genaaid wordt, als in 'het is van tevoren opgenomen', vind ik nog het minst erg. Wat me mateloos irriteert is dat er eigenlijk zelden iemand wat wint. Omdat er verder geen fuck op tv is, zet je het aan, je worstelt je door 15 vragen heen, en aan het eind zegt Caroline Leco 'tot volgende week'. En dan ben je weer een uur dichter bij je dood, en niets wijzer. Wat een waardeloos programma.
Op donderdag 22 november 2001 14:48 schreef RAiDEN het volgende:
Klopt, ergens had ik gelezen dat er al 4 afleveringen waren opgenomen toen ze dat ongeluk kreeg. In ieder geval wordt je flink genaaid door hun...
quote:Never nooit naar gekeken
[b]Op woensdag 21 november 2001 13:42
Maareh, Nederland kijkt er wél naar...
quote:Wat mij dan weer opvalt is hoe moeilijk het is te schatten hoeveel personen (van de 100 bijvoorbeeld) een vraag fout zullen beantwoorden. Bij een vraag als 'Welke letter komt er na de A in het alfabet?' schat ik dat vaak te laag in.
Op donderdag 22 november 2001 14:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat me mateloos irriteert...
quote:Na 5 vragen nog 10 lui over (oefenspel, te lui om te registreren). Erg simpele vragen, en het gaat _traag_.
Op maandag 20 mei 2002 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Iedereen weg in 9 vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |