abonnement Unibet Coolblue
pi_33944432
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:44 schreef Adwina het volgende:

[..]

Nee huurhuis maar wil een keuken met inbouwapparatuur enzo hebben en een badkamer met ligbad en dat wil de woningstichting er niet in zetten. Mag het zelf wel doen maar dan moet ik zelf betalen vandaar.
Ik wil graag een TFT tv scherm van minimaal 80 cm, een bubbelbad, een nieuwe laptop, een mediacenter, ook zou ik graag een wereldreis maken.

Weet je hoe ik deze dingen ga realiseren? Door te sparen

Als je al gaat lenen omdat je zo graag een ligbad en inbouwapparatuur wilt .

Je hebt al een registratie bij het BKR, hoe lang is dit geleden? En hoelang ben je al tov jezelf aan 't bewijzen dat je niet nog een x zo een misser maakt?
ijs_beer fan!
pi_33945023
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed: Normaal reageren of reageer gewoon niet.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 19:47:57 #28
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_33948728
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef Adwina het volgende:
Ik heb dingen uitgezocht en er zijn lening verstrekkers die niet bij BKR toetsen.
Als je dat al hebt uitgezocht waarom open je dan deze thread
Gefeiliciteerd met je nieuwe prachtige glimmende inbouwkeuken, sauna en bubbelbad in je huurhuis
pi_33951027
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:11 schreef Adwina het volgende:
Wil weten welke de beste is.
Daarom dus.

Maar zoals al vaker in dit topic gezegd is. Mooi dat het nu weer goed met je gaat, maar ga geen dure verbouwing doen in een huurhuis. En ga geen geld lenen bij bedrijven die niet bkr-toetsen.
pi_33953245
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als het een verbetering is meestal niet. Dan gaat de volgende huurder meer huur betalen, en jij bent je investering kwijt.
op basis van artikel 216, BW 7 is de verhuurder verplicht om de investering van veranderingen gedaan met toestemming te vergoeden indien de investering niet ongedaan gemaakt wordt. Hierbij moet vergoed worden wat artikel 212 BW6 bepaalt over ongerechtvaardigde verrijking. Het tweede lid van het laatste artikel zorgt ervoor dat de dagwaarde van de investering die blijft zitten vergoed moet worden door de verhuurder
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:54:49 #31
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33953605
Typisch ... dat mensen die diep in de schulden hebben gezeten ... daar geen enkele lering uit trekken en zonder moeite weer opnieuw lenen.

en dat in tijden dat iedereen er hard aan moet trekken. onbegrijpelijk.
Huur af en toe een gezellig romantisch hotelletje als je wat over hebt in de maand en ga daar echt genieten van het ligbad
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33960543
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Mensenlief, denk eens na zeg
pi_34228425
Ik kan je wel zeggen dat het mogelijk is, volgens de officielle manier, heb namelijk zelf ook dat probleem gehad en met vader is assurantiepersoon, eigen kantoor enzo. En heeft via via wat voor me kunnen regelen met een bank die daar aan doet volgens officielle manier. Lukt enkel niet als je bkr staat wegens fraude of verduistering. Maar betalingsachterstanden mogen wel.

Zal ff informeren morgen naar instelling
pi_34228447
Ik snap niet dat je je eigen geld in een huurhuis stopt, als je na een paar jaar weggaat is het verdwenen, koop dan liever een mooie pc, tv of zoiets.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_34229403
Er zijn ook mensen die hun hele leven in een huurhuis wonen hoor.
En dan wil je inderdaad wat beters dan die standaard keukentjes en badkamers.


Maar meid, ik ga het ook nog een keer zeggen, dit is het lenen niet waard.
Niet voor een gewone rente maar zeker niet voor een abnormale hoge rente.
Koop zo'n lekker verplaatsbaar plastic zitbad en wat mooi keukenapparatuur.
Je kan zomaar weer werkeloos raken natuurlijk..

Leningen krijg je niet met een hoge bkrnotering, alleen met een huis of een auto als onderpand.
pi_34229421
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:03 schreef Troeta het volgende:
Er zijn ook mensen die hun hele leven in een huurhuis wonen hoor.
En dan wil je inderdaad wat beters dan die standaard keukentjes en badkamers.


Maar meid, ik ga het ook nog een keer zeggen, dit is het lenen niet waard.
Niet voor een gewone rente maar zeker niet voor een abnormale hoge rente.
Koop zo'n lekker verplaatsbaar plastic zitbad en wat mooi keukenapparatuur.
Je kan zomaar weer werkeloos raken natuurlijk..

Leningen krijg je niet met een hoge bkrnotering, alleen met een huis of een auto als onderpand.
*los ligbad van Bruynzijl heeft*
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:28:35 #37
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_34286165
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:42 schreef Adwina het volgende:
Hoi

Ik sta geregistreerd bij het BKR in Tiel. Ben een tijdje werkloos geweest en daardoor in de financiele problemen geraakt.

Alles gaat nu weer perfect heb een goede baan en huis enzo.

Nu heb ik dus een kleine lening nodig van maximaal 5000 euro voor een verbouwing in mijn huis.

Maar bij de meeste lening bedrijven kan ik niet lenen dus vanwege mijn BKR registratie.

Weet iemand misschien een aantal internet sites van bedrijven/banken waar ik wel geld zou kunnen lenen? Moet 1 zijn die niet toetst bij BKR Tiel.
Wat voor BKR status heb je? Vraag dat anders even na.

Maar als je bij de meeste niet kunt lenen dan kun je het grof gezegd gewoon vergeten. Dan zul je na moeten gaan wie jou in die BKR heeft gezet en die mensen zover proberen te krijgen jouw inschrijving te verwijderen (en dat is best lastig)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:52:44 #38
139153 borkx3
bananana..nana na
pi_34286930
Ik hoop dat je dit topic ben gestart om reacties uit te lokken, zo ja...gelukkig en het is je gelukt.

..zo nee....

filmpje
ok, en nu?
pi_34592959
*EDIT*

in t verlengde hiervan toch nog een vraag sta je met ''rood staan'' op een girorekening en een creditcard tegoed ook geregistreerd bij de BKR ?

[ Bericht 33% gewijzigd door Five_Horizons op 29-01-2006 21:10:13 (doe effe normaal) ]
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  zondag 29 januari 2006 @ 20:59:40 #40
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34593116
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef Razz_Gul het volgende:
*EDIT*

in t verlengde hiervan toch nog een vraag sta je met ''rood staan'' op een girorekening en een creditcard tegoed ook geregistreerd bij de BKR ?
Ja. Wanneer het krediet 500 euro of meer is, en langer loopt/kan lopen dan 3 maanden, dan staat het geregistreerd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Five_Horizons op 29-01-2006 21:10:29 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 21:37:21 #41
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34594666
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:47:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:10:47 #42
155255 BEEF-lover
BEEF! are gonna wreck it.
pi_40631619
Hoi Adwina,

Ik weet niet of je dit bericht ooit onder ogen krijgt, maar ik probeer het gewoon. Ik kwam deze week een nogal beladen topic van november 2005 en januari van dit jaar van je tegen. Jammergenoeg deelden maar weinig mensen je mening/ voorkeur, gaven ze botte reacties en werd het onderwerp al snel gesloten. Sinds een aantal maanden trekt het onderwerp me meer dan bijzonder,vandaar dat ik besloot dit bericht te schrijven. Het lijkt me hartstikke leuk om er met je over praten en ervaringen uit te wisselen.

Ik hoop dat je me mailt.

Groetjes

[ Bericht 0% gewijzigd door BEEF-lover op 09-08-2006 02:58:38 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:15:28 #43
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40631701
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 02:10 schreef BEEF-lover het volgende:
Ik kwam deze week een nogal beladen topic van november 2005 en januari van dit jaar van je tegen. Jammergenoeg deelden maar weinig mensen je mening/ voorkeur,
Ja, voor poepsex is nu eenmaal niet zo'n grote markt in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door ThE_ED op 09-08-2006 02:22:16 (spelfout) ]
[KNE]-Mod
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:20:29 #44
155255 BEEF-lover
BEEF! are gonna wreck it.
pi_40631776
haha, is me toch 5 minuten gelukt het onderwerp discreet te houden... Sorry Adwina, wist niet dat Mr Ed nog niet sliep....
pi_40637238
Ik zou er maar lekker voor gaan!
20% rente is best te behappen en je leeft maar 1x! Heb je tenminste je genotje wanneer je uit huis wordt getrapt omdat je je huur niet kan bekostigen, want poepsex in een ligbad is toch wel de droom van velen.

Echt, 5000 euro in een huurhuis is kansloos. Er is een reden voor dat een lening voor jouw wat moeilijker te verkrijgen is, leer daar eerst eens van ofzo.
pi_40641481
Voglens mij kijkt topicstarter teveel televisie.
Wartaal.
pi_40642348
Mensen doe niet zo moeilijk, we maken er een GROTE lening van

Hoe doe je dat toch? Simpel ik ben Leen, van Frisia fin
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:01:57 #48
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40642856
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef Billy_daKid het volgende:
Voglens mij kijkt topicstarter teveel televisie.
Op een plasma-scherm?

OT: Heb je al bij de woningbouw geinformeerd of je dit soort aanpassingen mag doen en staat het zwart op wit?

Als jij een dergelijke investering wilt doen om een huurhuis op te kalefateren bedenk dan goed dat je het geld weggooid!

Dat je voor een verbouwing wilt lenen kan ik inkomen, als het een koophuis betreft. Zonde geld imo.

Twee links:

Het NIBUD, doe hier eerst eens een leentest!
Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen!

Overigens vind je dit met 1 minuut Google: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Lenen%2Bbkr&meta=
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:12:48 #49
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40643215
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Goed: Normaal reageren of reageer gewoon niet.
Ik vind het vrij normale reacties hoor. Echt slim kun je deze actie niet noemen.

Ik zou het TS niet adviseren, maar goed, eigen keus is eigen keus.
Uiteraard vind ik het soort bureaus dat dit doen van twijfelachtig alooi, maar toevallig kwam ik deze week http://www.a-codering.nl/ tegen. Waarme ik wil benadrukken dat je dat niet als een aanbeveling moet zien, al was het alleen maar omdat ik ze verder helemaal niet ken.

edit: zie net dat ze uitsluitend woninghypotheken doen, dus forget it.
Ik heb al een boek.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:18:06 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_40643408
TS moet gewoon zelf doen wat ie zelf wil!

Je moet alleen niet vergeten dat BKR-registratie een bescherming tegen jezelf is. Als een bank je geen geld wil lenen ben je waarschijnlijk ook niet geschikt om te lenen. Of terug te betalen natuurlijk

Het is nu eenmaal zo dat banken het liefst geld lenen aan mensen die het niet nodig hebben, en andersom. Bedenk goed waarom ze dat doen!


Kwam deze nog tegen:

http://www.marktplaza.nl/zoeken/?trefwoord=bkr
quote:
wie o wie kan mijn helpen moet met spoed 5000 als het kan
voor vrijdag kan maar geen lenen krijgen wie weet waar ik
moet zijn wand ik heb een bkr en niemaand help mijn
Ik moest lachen

[ Bericht 6% gewijzigd door Hyperdude op 09-08-2006 14:27:00 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')