Wanneer ik hem in een andere ruimte zet, doet ie niks anders dan miauwen en wil hij weer gewoon bij de rest zijn. De kat besloop inderdaad dat jongetje..
Toen dat jongetje binnen kwam was hij enthousiast naar de katten toe, de kat waar het om gaat heeft toen heel erg duidelijk gemaakt, door uit te halen naar hem, dat die daar niet van gediend was.
Jongetje geschrokken en wilde ook niks meer van die kat weten. Jongetje durfde eindelijk, na een hele tijd stil zitten uit angst voor de kat, te gaan spelen. Komt even later die kat aangeslopen in aanvalshouding!! ik ben er wel op tijd tussen gesprongen, en de kat in de gang gedeponeerd!
Vervolgens deed die daar niks anders dan miauwen dat ie weer de kamer in wilde..
In overleg met dat jongetje de kat weer naar binnen gelaten, er is toen verder niks gebeurd, maar de kat hield hem wel heel nauwlettend in de gaten..
Paar maand geleden had ik meer bezoek (verjaardag), gaat die kat poeslief naast iemand zitten net alsof ie ge-aaid wil worden, op het moment dat er dan bijna ge-aaid wordt, haalt hij uit..
ik weet het niet meer! tegen mij is hij ontzettend lief en doet ie dat niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil die kat absoluut niet kwijt, maar ben erg benieuwd of ik hier nog wat tegen kan doen!
praat geen..