Moet je horen wie 't zegtquote:
Anytime!quote:# Wil je je onderwerpen aan de morele autoriteit van Litpho?
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemenquote:
Heb ik toch te hard gehoest door de telefoon gisteren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef melismay het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet gaan overgeven, ik kan echt niet ziek worden nu
Heb medelijden met mij
Ik geloof niet dat hij er vrolijker van werdquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
Maar is BttD toch gekusjekroeld door MissMSX![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemen
Relatie is een verkeerde woordkeus. Ik denk dat competitie beter op zijn plaats is!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemen
nee, niet echt... gemenerik!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij er vrolijker van werd
Jij weet niet wat ik weetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, we leven in een vrij land hoor.
* MissMSX leunt achterover en aanschouwt de arenaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie is een verkeerde woordkeus. Ik denk dat competitie beter op zijn plaats is!![]()
Als je al niet tegen een grapje kan...quote:
Jij bent de trofee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX leunt achterover en aanschouwt de arena
Hé, nu maak je me nieuwsgierig...quote:
Zulke intieme details behoor je met ons te delen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik weet
en dat houd ik liever zo
ach.. Hij komt er wel weer bovenopquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je al niet tegen een grapje kan...
Je stomme trutquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb ik toch te hard gehoest door de telefoon gisteren?![]()
I'm with stupid,quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zulke intieme details behoor je met ons te delen.![]()
quote:
Gefeli! Waarmeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |