Moet je horen wie 't zegtquote:
Anytime!quote:# Wil je je onderwerpen aan de morele autoriteit van Litpho?
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemenquote:
Heb ik toch te hard gehoest door de telefoon gisteren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:53 schreef melismay het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet gaan overgeven, ik kan echt niet ziek worden nu
Heb medelijden met mij
Ik geloof niet dat hij er vrolijker van werdquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
Maar is BttD toch gekusjekroeld door MissMSX![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemen
Relatie is een verkeerde woordkeus. Ik denk dat competitie beter op zijn plaats is!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind de relatie tussen jullie beangstigende vormen aan gaan nemen
nee, niet echt... gemenerik!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij er vrolijker van werd
Jij weet niet wat ik weetquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, we leven in een vrij land hoor.
* MissMSX leunt achterover en aanschouwt de arenaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie is een verkeerde woordkeus. Ik denk dat competitie beter op zijn plaats is!![]()
Als je al niet tegen een grapje kan...quote:
Jij bent de trofee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX leunt achterover en aanschouwt de arena
Hé, nu maak je me nieuwsgierig...quote:
Zulke intieme details behoor je met ons te delen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik weet
en dat houd ik liever zo
ach.. Hij komt er wel weer bovenopquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je al niet tegen een grapje kan...
Je stomme trutquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb ik toch te hard gehoest door de telefoon gisteren?![]()
I'm with stupid,quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zulke intieme details behoor je met ons te delen.![]()
quote:
Gefeli! Waarmeequote:
Voor eerste twee examens voor beveiligingsbeamtequote:
Laat me raden, de beste man mag winnen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatie is een verkeerde woordkeus. Ik denk dat competitie beter op zijn plaats is!![]()
Het frappante is dat er dus ook al één aanmelding is!quote:
Dat was uiteraard voor mij geen nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het frappante is dat er dus ook al één aanmelding is!
Ik voorzie een gelijke finish!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat me raden, de beste man mag winnen?.
t gaat, ben net weer wakker.quote:
Ik ben wel bereid om de jury voor te zitten.quote:
Ik voorzie dat dat niet zonder commentaar van de trofee gaat gebeurenquote:
Wij prefereren vrouwelijke juryleden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om de jury voor te zitten.![]()
Een objectieve juryvoorzitter kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij prefereren vrouwelijke juryleden!
ik ben ook objectiefquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, wie weet welke fantasieën de trofee er op nahoudt als het om meerdere mannen tegelijk gaat...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voorzie dat dat niet zonder commentaar van de trofee gaat gebeuren.
Had ik al gezegd dat de juryleden topless jureren?quote:
Heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat de juryleden topless jureren?![]()
Dat preferen wij!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...quote:
Waar wordt het op uitgezonden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard vindt de competitie plaats in een nog nader te bepalen zonnig, warm land...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]met dit weer...
wil je me nog zieker hebben?
Ik betwijfel ten zeerste of de competitie vandaag al afgesloten kan wordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]met dit weer...
wil je me nog zieker hebben?
MoksterTV.com natuurlijk!quote:
Als het maar niet te lang duurt dan.. minder Mokster op MoksterTV.com is een slecht ietsquote:
kijk dat maakt t dan weer een stuk aantrekkelijjkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard vindt de competitie plaats in een nog nader te bepalen zonnig, warm land...![]()
Is dat zo'n zender die pas om 23.00 uur met uitzenden begint?quote:
Oei, dat kan gevaarlijk worden voor jullie... Alhoewel, ik weet niks af van jullie voorkeuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, wie weet welke fantasieën de trofee er op nahoudt als het om meerdere mannen tegelijk gaat...![]()
Ik had Mokster eigenlijk in gedachte als juryvoorzitter! Dus die krijgt genoeg airtime!quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als het maar niet te lang duurt dan.. minder Mokster op MoksterTV.com is een slecht iets
topidee! 14.gifquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had Mokster eigenlijk in gedachte als juryvoorzitter! Dus die krijgt genoeg airtime!
Ergens in Nederland in Juliquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard vindt de competitie plaats in een nog nader te bepalen zonnig, warm land...![]()
Of is het een betaal zender?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo'n zender die pas om 23.00 uur met uitzenden begint?![]()
Ook dat houd ik zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé, nu maak je me nieuwsgierig....
Niet in Nederland. Voor je het weet wordt het één grote R&P SC meet. En dat moeten we niet hebben natuurlijk...quote:
Als het klopt dat Schultenbrau eigenlijk Bavaria is drink ik al geruime tijd Bavaria zonder dat ik wist dat het Bavaria was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter Helmond. Of Lieshout, plaats van Bavaria.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter Helmond. Of Lieshout, plaats van Bavaria.
Maar das speciaal voor jou, anders wordt je nog ziekerder van het verre reizenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg we zouden het NIET in Nederland doen
Kun je eens een overzicht van het programma-aanbod geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
Ik onderwerp me graag aan Litpho.
En die morele autoriteit neem ik gewoon op de koop toe!
Binnenkort live te volgen op MoksterTV.com...![]()
daar word je niet ziek vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar das speciaal voor jou, anders wordt je nog ziekerder van het verre reizen![]()
Mokster en autoriteit...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
En die morele autoriteit neem ik gewoon op de koop toe!
Binnenkort live te volgen op MoksterTV.com...![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Mokster het volgende:
quote:En die morele autoriteit neem ik gewoon op de koop toe!
quote:Binnenkort live te volgen op MoksterTV.com...![]()
Lastig, lastig... ik ben (buiten werk en studie) een liefhebber van spontane acties. Pin mezelf liever niet op een programma vast. Je weet maar nooit wie of wat je tegenkomt en in wat voor soort avontuur je terechtkomt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je eens een overzicht van het programma-aanbod geven?![]()
minder avontuur voor jou in 2006quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lastig, lastig... ik ben (buiten werk en studie) een liefhebber van spontane acties. Pin mezelf liever niet op een programma vast. Je weet maar nooit wie of wat je tegenkomt en in wat voor soort avontuur je terechtkomt.
Haar avontuurtjes moeten meer in balans zijn met de rest van haar leven bedoel je?quote:
owja, dat was het.. of de balans over 2005/2006 moet sluiten.. Dan heeft ze haar avontuurbudget al opgemaakt voor die twee jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Haar avontuurtjes moeten meer in balans zijn met de rest van haar leven bedoel je?
Uitermate geschikt voor een 24h real life soap!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lastig, lastig... ik ben (buiten werk en studie) een liefhebber van spontane acties. Pin mezelf liever niet op een programma vast. Je weet maar nooit wie of wat je tegenkomt en in wat voor soort avontuur je terechtkomt.
en je stoere blauwe petquote:
Binnenkort op MoksterTV.com... Mokster goes young boys!quote:
ik zie em toch duidelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef GF het volgende:
[..]
Dat ding heb ik 4 dagen in m'n leven opgehad![]()
Typefout verbeterdquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort op MoksterTV.com... Mokster does young boys!
quote:
Oh bedoel je zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zie em toch duidelijkkijk maar goed..
Hele topic meteen dood door die kutsmiley!quote:
Het zijn ook altijd dezelfden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele topic meteen dood door die kutsmiley!
Als jij 't doet is het wel leuk natuurlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfden. [afbeelding].
nu heb ik wel eens een plaatje met kutsmileys gezien... maar die is policy-overschrijdend...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele topic meteen dood door die kutsmiley!
Die 48 uur zonder Fok overleef je wel hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu heb ik wel eens een plaatje met kutsmileys gezien... maar die is policy-overschrijdend...
nou.... ik weet niet hoor..quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die 48 uur zonder Fok overleef je wel hoor...
Dat is wel erg lastigquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
En je coupe soleil niet te vergeten!![]()
Als de coupe maar voldoende gelukt is zou je blond genoeg moeten zijn om van alles te vergetenquote:
Daar had ik sowieso al last vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als de coupe maar voldoende gelukt is zou je blond genoeg moeten zijn om van alles te vergeten.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:56 schreef GF het volgende:
Heb je vanavond geen tijd Moks? Normaal ga ik woensdag naar het vriending maar die moet werkenDus heb ik een tekort aan seks
Nog een term die ernstig aan erosie onderhevig isquote:
Nou ja, zoals je ziet, er wordt aan gewerktquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ik lees nooit twerug...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, zoals je ziet, er wordt aan gewerkt.
Wordt het niet eens tijd om es een lekker wijf in de OP te zetten ??quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
# Vind je Rocco Siffredi een lekker ding?
tip: doe dan eindhoven, delft is vast niets voor jouquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou misschien heel erg hier weg willen. Als ik mijn bachelor binnen heb, aan een andere universiteit de master gaan halen. Ik weet nu al dat m'n pa dat dus nooit goed gaat vinden
Then still: Ik ben al een klein beetje begonnen met de master, kan ik weer opnieuw beginnen
wat heeft je pa daar over te zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou misschien heel erg hier weg willen. Als ik mijn bachelor binnen heb, aan een andere universiteit de master gaan halen. Ik weet nu al dat m'n pa dat dus nooit goed gaat vinden
Then still: Ik ben al een klein beetje begonnen met de master, kan ik weer opnieuw beginnen
Delft is zeker weten niets voor mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
tip: doe dan eindhoven, delft is vast niets voor jou
voor welke verandering ben je bang?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Delft is zeker weten niets voor mijNo offense hoor Nixxx
maar daar ben ik ook geweest bij een open dag en daar werd ik echt niet vrolijk van.
Eindhoven is misschien wel een optie. Maar ik ben zo bang om daar nu verandering in aan te brengen... Dat ga ik niet voor elkaar krijgen![]()
Je kent m'n pa nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heeft je pa daar over te zeggen
als jij dat graag wilt moet je dat doen en je niet tegen laten houden omdat je pa er niet achterstaat
laat hem zien dat je het kunt, dan zal hij toch wel trots op je zijn hoor
Klinkt goed. Verandering van omgeving kan zelden kwaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zou misschien heel erg hier weg willen. Als ik mijn bachelor binnen heb, aan een andere universiteit de master gaan halen.
Tja, dat is wel vervelendquote:Ik weet nu al dat m'n pa dat dus nooit goed gaat vinden
Ik ben het gewoon zo zat hier op een of andere manierquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor welke verandering ben je bang?
wat is er mis met je eigen toekomst te gaan maken
Dat is wel zo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt goed. Verandering van omgeving kan zelden kwaad. Plus dat je kan doorstuderen tot de ICT-markt uit het slop is
.
[..]
Jahquote:Tja, dat is wel vervelend. Hij zal alleen toch echt rekening moeten houden met het feit dat jij dat soort beslissingen al een aantal jaar wettelijk zelf mag nemen, wat hij er ook van vindt.
Laat 'm lekker de schijt krijgen !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Je kent m'n pa niet. Die kerel zou nog het liefste zien dat ik een vijfjarige opleiding in vier jaar doe. Of nog beter: in drie jaar. En dan met negens en tienen
. Sorry dat ik niet zo perfect ben...
Ik denk dat als ik het hem zou vertellen, dat hij dan nogal over de zeik gaat. En financieel gezien mag mijn opleiding ook niet al te lang meer gaan duren
.
We hebben Ellen Hoog ooit es in de OP gehad...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om es een lekker wijf in de OP te zetten ??![]()
![]()
dan lijkt t me een goed idee dat je je pa verteld dat je aan je eigen leven gaat beginnen, en dus ook je eigen beslissingen gaat maken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je kent m'n pa niet. Die kerel zou nog het liefste zien dat ik een vijfjarige opleiding in vier jaar doe. Of nog beter: in drie jaar. En dan met negens en tienen
. Sorry dat ik niet zo perfect ben...
Ik denk dat als ik het hem zou vertellen, dat hij dan nogal over de zeik gaat. En financieel gezien mag mijn opleiding ook niet al te lang meer gaan duren
.
Oh, heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat 'm lekker de schijt krijgen !!
Die van mij had dat niet moeten proberen, had 'm de huid volgescholden . . .
we kunnen die schattige foto van moks uit haar fotoboek halenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben Ellen Hoog ooit es in de OP gehad...
het maakt niet uit of je langer over je studie doet, het belangrijkste is dat jij het naar je zin hebt en je goed voelt bij hetgeen je doet. Of dat nu binnen 4 of 7 jaar is dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zo zat hier op een of andere manier. Verandering zou misschien een keer goed zijn. Ik ben zo bang dat er een hoop aansluitproblemen gaan komen. Dan moet ik daar eerst weer bachelor vakken volgen om verder te mogen en dan kan ik pas aan de master beginnen. Daarnaast lever ik er wel een aantal punten op in (20 of 30 credits ongeveer, dat is bijna een half jaar). Dat is een half jaar tot een jaar uitstel dat kan ik me niet zo goed veroorloven... Maar goed, de optie klinkt nog steeds erg aantrekkelijk. Ik ga het alleen niet met m'n pa overleggen denk ik...
Mijn ouders betalen alleen mijn kamerhuur en verder niets. Al het andere heb ik zelf betaald. En die lening is al aardig hoog. Maar goed, dat komt dan wel in orde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan lijkt t me een goed idee dat je je pa verteld dat je aan je eigen leven gaat beginnen, en dus ook je eigen beslissingen gaat maken.
Misschien is het wel zo dat hij dan je studie niet meer betaald, maar ach die lening heb je ook zo weer afgelost als je eenmaal werk hebt.
Het is belangrijker te doen waar JIJ je goed bij voelt, dan te doen waar je pa zich goed bij voelt
waarom ga je het huis niet uit?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook vaak genoeg gedaan. Niet dat het heel veel hielp
![]()
Dan zit je op een universiteit, is het nog niet goed genoeg volgens meneer. Je had hem moeten zien (en horen) toen ik bestuur ging doen van een stichting hier
![]()
Ik zou gewoon stug doorwerken en je opleiding zo snel mogelijk afronden. In de tussentijd kun je dan mooi nadenken over wat je na je studie wilt gaan doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon zo zat hier op een of andere manier. Verandering zou misschien een keer goed zijn. Ik ben zo bang dat er een hoop aansluitproblemen gaan komen. Dan moet ik daar eerst weer bachelor vakken volgen om verder te mogen en dan kan ik pas aan de master beginnen. Daarnaast lever ik er wel een aantal punten op in (20 of 30 credits ongeveer, dat is bijna een half jaar). Dat is een half jaar tot een jaar uitstel dat kan ik me niet zo goed veroorloven... Maar goed, de optie klinkt nog steeds erg aantrekkelijk. Ik ga het alleen niet met m'n pa overleggen denk ik...
Tja, dat hebben we BttD al eerder geprobeerd uit te leggen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
Misschien is het wel zo dat hij dan je studie niet meer betaald, maar ach die lening heb je ook zo weer afgelost als je eenmaal werk hebt.
Dat ben ik al 4 jaarquote:
Hij woont al jaren in een heel ander deel van het land dan zijn ouders.quote:
wacht even, je woont dus al niet meer thuis, en toch laat je je nog altijd zo beinvloeden door je pa?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen alleen mijn kamerhuur en verder niets. Al het andere heb ik zelf betaald. En die lening is al aardig hoog. Maar goed, dat komt dan wel in orde.
Da's geen lekker wijfquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
We hebben Ellen Hoog ooit es in de OP gehad...
Vijf woorden: Je moet je bek houden !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh, heb ik ook vaak genoeg gedaan. Niet dat het heel veel hielp
![]()
Dan zit je op een universiteit, is het nog niet goed genoeg volgens meneer. Je had hem moeten zien (en horen) toen ik bestuur ging doen van een stichting hier
![]()
Je kunt hier verweven studeren. Dan doe je mastervakken terwijl je nog bachelorvakken aan het afronden bent. Dat kan in beperkte mate. waar ik wel blij om ben, anders had ik nu dus een half jaar lang niks gedaan (letterlijk).quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon stug doorwerken en je opleiding zo snel mogelijk afronden. In de tussentijd kun je dan mooi nadenken over wat je na je studie wilt gaan doen.
Hoe kun je trouwens al met mastervakken begonnen zijn als je je bachelor nog niet gehaald hebt?![]()
Samengevat komt het er op neer dat BttD momenteel bijna alles inktzwart inziet. Dat lijkt me de kern van het probleem en dat moet opgelost worden alvorens hij grote beslissingen kan nemen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we BttD al eerder geprobeerd uit te leggen...
Ja, maar het is nou niet dat het begonnen is toen ik ging studerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht even, je woont dus al niet meer thuis, en toch laat je je nog altijd zo beinvloeden door je pa?
je bent je eigen leven toch aan t opbouwen?
alles kan in studieland.. ik heb mijn master al, maar mijn bachelor nog niet.. alternatief zou je kunnen zeggen dat ik van het vijfjarig studieprogramma alles behalve een derdejaarsvak heb afgerondquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe kun je trouwens al met mastervakken begonnen zijn als je je bachelor nog niet gehaald hebt?![]()
Ik ken hier iemand die één vak uit zijn BA mist en daarom een heel studiejaar op dat vak na niks te doen heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je kunt hier verweven studeren. Dan doe je mastervakken terwijl je nog bachelorvakken aan het afronden bent. Dat kan in beperkte mate. waar ik wel blij om ben, anders had ik nu dus een half jaar lang niks gedaan (letterlijk).
Lang leve de fudamentele oplossing in plaats van de symptomatische oplossing!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Samengevat komt het er op neer dat BttD momenteel bijna alles inktzwart inziet. Dat lijkt me de kern van het probleem en dat moet opgelost worden alvorens hij grote beslissingen kan nemen.
Ook leuk voor de andere postende dames hier. Krijg je van die wijvennijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
we kunnen die schattige foto van moks uit haar fotoboek halenmaar ik ben bang dat er dan mods gaan ingrijpen
Hier in Leiden kan dat dus niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles kan in studieland.. ik heb mijn master al, maar mijn bachelor nog niet.. alternatief zou je kunnen zeggen dat ik van het vijfjarig studieprogramma alles behalve een derdejaarsvak heb afgerond
Maar denk je niet dat verandering daar juist goed voor kan zijn? Ik heb het gevoel dat het voor een deel ook komt omdat ik mezelf totaal niet vooruit vind gaan (op een aantal gebieden). Het voelt een beetje alsof ik hier vastgeroest zit en ik heb ook echt van die apatische momenten, zoals vanochtend, dat het me eigenlijk weinig meer kan schelen, die opleiding.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Samengevat komt het er op neer dat BttD momenteel bijna alles inktzwart inziet. Dat lijkt me de kern van het probleem en dat moet opgelost worden alvorens hij grote beslissingen kan nemen.
Precies, we doen hier niet aan symptoombestrijding, we pakken meteen de bron van alle ziekten aan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lang leve de fudamentele oplossing in plaats van de symptomatische oplossing!
Nou en? Wij jureren wel. Desnoods toplessquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook leuk voor de andere postende dames hier. Krijg je van die wijvennijd.
ik kan er gewoon niet bij, dat je dat dan gewoon blijft accepterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, maar het is nou niet dat het begonnen is toen ik ging studeren. Dat loopt al vanaf de lagere school...
Dat is best ziek. Ik zou dan ofwel ervoor zorgen dat (als ik dat wist) dat vak eerder gehaald zou hebben, en als dat koste wat kost niet mocht lukken, dan zou ik zoiets wel aankaarten denk ik. Op die manier wordt het je wel onmogelijk gemaakt om te studerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ken hier iemand die één vak uit zijn BA mist en daarom een heel studiejaar op dat vak na niks te doen heeft.
Dat zou je zelfbeeld ook aardig ten goede moeten komen wanneer het luktquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar ik wil het zeker afmaken, al was het maar om te laten zien dat ik het echt wel kan
Zolang 't maar boven de buik blijft heb ik daar geen problemen mee...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou en? Wij jureren wel. Desnoods topless.
Nu overhaaste besluiten nemen is in ieder geval ook niet goed. Probeer gewoon die studie zo snel mogelijk af te ronden, daarna ligt de wereld zo ongeveer letterlijk voor je open. Bovendien hoeft het als het goed is niet meer zo heel lang te duren. Even doorbijten dus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat verandering daar juist goed voor kan zijn? Ik heb het gevoel dat het voor een deel ook komt omdat ik mezelf totaal niet vooruit vind gaan (op een aantal gebieden). Het voelt een beetje alsof ik hier vastgeroest zit en ik heb ook echt van die apatische momenten, zoals vanochtend, dat het me eigenlijk weinig meer kan schelen, die opleiding.
Maar ik wil het zeker afmaken, al was het maar om te laten zien dat ik het echt wel kanAlleen ga ik er zo niet komen gok ik
En dat ben ik ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, we doen hier niet aan symptoombestrijding, we pakken meteen de bron van alle ziekten aan.![]()
Vanwaar deze plotselinge valse bescheidenheid?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang 't maar boven de buik blijft heb ik daar geen problemen mee...![]()
Wellicht een ietwat voorbarige conclusie maar ik denk dat het dan voornamelijk vluchtgedrag is. Onder het mom van: als het maar iets anders is, dan is het misschien ook wel beter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar denk je niet dat verandering daar juist goed voor kan zijn?
Hij heeft het aangekaart, maar het departement heeft besloten zijn poot stijf te houden en niet toe te geven. Van de ene kant erg lullig, maar van de andere kant heeft hij vijf kansen gehad om dat vak te halen. Aangezien het een typisch leervak is heeft hij er gewoon te weinig aangedaan en is het dus echt zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is best ziek. Ik zou dan ofwel ervoor zorgen dat (als ik dat wist) dat vak eerder gehaald zou hebben, en als dat koste wat kost niet mocht lukken, dan zou ik zoiets wel aankaarten denk ik. Op die manier wordt het je wel onmogelijk gemaakt om te studeren
Don't get too near... I think she has the aids...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht even, je woont dus al niet meer thuis, en toch laat je je nog altijd zo beinvloeden door je pa?
je bent je eigen leven toch aan t opbouwen?
Laten we het erop houden dat ik nog wel over enige realiteitszin beschik!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge valse bescheidenheid?.
Dat is jouw geestestoestand, geen zin meer in je studiehebben etc. zijn de symptomen.quote:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu overhaaste besluiten nemen is in ieder geval ook niet goed. Probeer gewoon die studie zo snel mogelijk af te ronden, daarna ligt de wereld zo ongeveer letterlijk voor je open. Bovendien hoeft het als het goed is niet meer zo heel lang te duren. Even doorbijten dus.
Jij zou het ver schoppen als R&P mod!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is jouw geestestoestand, geen zin meer in je studiehebben etc. zijn de symptomen.
En je wilde impliceren dat ik daar niet over beschik?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik nog wel over enige realiteitszin beschik!
Daar ken ik je toch al te goed voor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je wilde impliceren dat ik daar niet over beschik?.
Het voelt gewoon niet goed. Ik voel me soms zo vastzitten hier. Alsof ik gewoon een verkeerde keuze heb gemaakt door hier te gaan studeren. Maar misschien moet ik mezelf niet te hard opfokkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een ietwat voorbarige conclusie maar ik denk dat het dan voornamelijk vluchtgedrag is. Onder het mom van: als het maar iets anders is, dan is het misschien ook wel beter.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is jouw geestestoestand, geen zin meer in je studiehebben etc. zijn de symptomen.
Ik zie dat ik de hoek van de webcam toch eens wat moet bijstellenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ken ik je toch al te goed voor...
OK, dan kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft het aangekaart, maar het departement heeft besloten zijn poot stijf te houden en niet toe te geven. Van de ene kant erg lullig, maar van de andere kant heeft hij vijf kansen gehad om dat vak te halen. Aangezien het een typisch leervak is heeft hij er gewoon te weinig aangedaan en is het dus echt zijn eigen schuld.
Ow, ik dacht dat dat een ander groot stuk vlees was...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de hoek van de webcam toch eens wat moet bijstellen.
op het moment dat jij je vast voelt zitten dan doe je dus iets verkeerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het voelt gewoon niet goed. Ik voel me soms zo vastzitten hier. Alsof ik gewoon een verkeerde keuze heb gemaakt door hier te gaan studeren. Maar misschien moet ik mezelf niet te hard opfokken
Waar, alleen kun je daar niet mee ophouden. Alleen wordt de frustratie wat dat betreft als het goed is op den duur minder. Ten minste zo is het mij vergaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
en hou dan ook meteen op om zo nodig een vriendin te krijgen, hoe meer dat jij krampachtig daarmee bezig bent hoe meer het een obsessie word en jij je nog minder prettig in je vel gaat voelen
Ja, vast. Teasequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat een ander groot stuk vlees was...![]()
Je zegt het eigenlijk helemaal goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
op het moment dat jij je vast voelt zitten dan doe je dus iets verkeerd
zoek eens iets om buiten je studie te doen wat je pleziert
als je je nu al voelt vastzitten, voel je dat ook op een andere uni
want t heeft dan ook weer met dezelfde studie temaken
wie weet was deze studie het niet voor jou. maar dat maakt toch niets.
ik denk dat je het eens van je af moet zetten, loop er niet zo over te piekeren
doe dingen die je fijn vind, en zorg dat er een goede balans komt in je leven, zodat je tevreden kan zijn. en hou dan ook meteen op om zo nodig een vriendin te krijgen, hoe meer dat jij krampachtig daarmee bezig bent hoe meer het een obsessie word en jij je nog minder prettig in je vel gaat voelen
Klopt precies, als je er minder moeite/tijd in steekt dan komt het je niet vanzelf aanwaaien, maar als je er meer moeite/tijd in steekt ben je meteen wanhopig bezig en zal het ook niet lukken. Dat is zo lekker tegenstrijdigquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar, alleen kun je daar niet mee ophouden. Alleen wordt de frustratie wat dat betreft als het goed is op den duur minder. Ten minste zo is het mij vergaan.
Ik steek er momenteel helemaal geen tijd en moeite in en voel me gemiddeld genomen veel beter dan in de tijd dat ik dat nog wel deed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt precies, als je er minder moeite/tijd in steekt dan komt het je niet vanzelf aanwaaien, maar als je er meer moeite/tijd in steekt ben je meteen wanhopig bezig en zal het ook niet lukken. Dat is zo lekker tegenstrijdig
Bedankt voor het heldere commentaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
op het moment dat jij je vast voelt zitten dan doe je dus iets verkeerd
zoek eens iets om buiten je studie te doen wat je pleziert
als je je nu al voelt vastzitten, voel je dat ook op een andere uni
want t heeft dan ook weer met dezelfde studie temaken
wie weet was deze studie het niet voor jou. maar dat maakt toch niets.
ik denk dat je het eens van je af moet zetten, loop er niet zo over te piekeren
doe dingen die je fijn vind, en zorg dat er een goede balans komt in je leven, zodat je tevreden kan zijn. en hou dan ook meteen op om zo nodig een vriendin te krijgen, hoe meer dat jij krampachtig daarmee bezig bent hoe meer het een obsessie word en jij je nog minder prettig in je vel gaat voelen
Klopt. Dat zou voor mij ook beter zijn. Maar ik kan het toch niet loslaten, ik kan het zo slecht verkroppen dat anderen het in no-time voor elkaar krijgen en dat ik nog steeds niets serieus van de grond heb gekregenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik steek er momenteel helemaal geen tijd en moeite in en voel me gemiddeld genomen veel beter dan in de tijd dat ik dat nog wel deed.
Geloof me, van vrouwen regelen wordt je zeker niet zelfverzekerder als je dat niet vanuit jezelf bent... Je hebt daar geen vrouwen voor nodig, alleen jezelf...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt. Dat zou voor mij ook beter zijn. Maar ik kan het toch niet loslaten, ik kan het zo slecht verkroppen dat anderen het in no-time voor elkaar krijgen en dat ik nog steeds niets serieus van de grond heb gekregen. Dan twijfel je pas echt hard aan jezelf... Je wil niet buiten de boot vallen (en dat doe ik wel nu)
Maar goed, ik ga zo eerst even terug naar huis fietsen, eerst een bakje thee, of koffie ofzo nemen. Ik ben gelukkig lekker kalm op het moment.
Eens. Dat werkt andersomquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geloof me, van vrouwen regelen wordt je zeker niet zelfverzekerder als je dat niet vanuit jezelf bent... Je hebt daar geen vrouwen voor nodig, alleen jezelf...
ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet of nauwelijks kunt verkroppen,quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt. Dat zou voor mij ook beter zijn. Maar ik kan het toch niet loslaten, ik kan het zo slecht verkroppen dat anderen het in no-time voor elkaar krijgen en dat ik nog steeds niets serieus van de grond heb gekregen. Dan twijfel je pas echt hard aan jezelf... Je wil niet buiten de boot vallen (en dat doe ik wel nu)
Maar goed, ik ga zo eerst even terug naar huis fietsen, eerst een bakje thee, of koffie ofzo nemen. Ik ben gelukkig lekker kalm op het moment.
Maar het kan verdomd frustrerend zijn als het er maar niet van komt. Ik begrijp precies hoe BttD zich momenteel voelt, zij het dat ik op andere gebieden nooit zo'n negatief zelfbeeld heb gehad als hij nu heeft. In principe zal het zich vanzelf echter wel oplossen, maar geloof me als ik zeg dat het pijnlijker is om juist op dit vlak buiten de boot te vallen dan velen zich kunnen voorstellen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:15 schreef Ynske het volgende:
Ik zie niet waarom je buiten de boot zou vallen. een relatie is niet het belangrijkste in de wereld.
Dat hoeft ook niet... Je moet je gewoon focussen op jezelf. Kan nou niet zeggen dat vrouwen neuken me echt gelukkiger heeft gemaakt.quote:
dat snap ik wel, maar er zijn zoveel mensen zonder relatie. Sommigen zijn ook beter af zonder realtie, en ik snap ook wel dat je het gevoel hebt dat je er niet bijhoort omdat je nog nooit een realtie gehad hebt maar van de andere kant, zolang je dat je leven laat bepalen ben je verkeerd bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het kan verdomd frustrerend zijn als het er maar niet van komt. Ik begrijp precies hoe BttD zich momenteel voelt, zij het dat ik op andere gebieden nooit zo'n negatief zelfbeeld heb gehad als hij nu heeft. In principe zal het zich vanzelf echter wel oplossen, maar geloof me als ik zeg dat het pijnlijker is om juist op dit vlak buiten de boot te vallen dan velen zich kunnen voorstellen.
nee daar komen alleen abortussen vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... Je moet je gewoon focussen op jezelf. Kan nou niet zeggen dat vrouwen neuken me echt gelukkiger heeft gemaakt.
Doe mijn griep ook even wegmaken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, we doen hier niet aan symptoombestrijding, we pakken meteen de bron van alle ziekten aan.![]()
Dat klopt en dat doe ik nu ook niet meer zo als eerst. Maar dat kun je helaas niet besluiten, dat is een geleidelijk proces dat zich bij mij gelukkig voltrokken lijkt te hebben. BttD is echter nog niet zo ver wat dit betreft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef Ynske het volgende:
zolang je dat je leven laat bepalen ben je verkeerd bezig.
Opvallend dat ik me altijd zo kan inhouden om een ander niet pijn te doen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee daar komen alleen abortussen van
Ik was vroeger ook niet zo heel zeker van mezelf, nog niet eens zo heel lang geleden. Toen liep het ook niet zo geweldig qua relaties hoewel ik ze wel heel soms had. Later ben ik redelijk veranderd qua gedrag, uiterlijk etc. en niet als doel om daarmee vrouwen te 'scoren' maar om me beter in m'n vel te laten zitten. Dat werkte. En spontaan had ik over vrouwelijke aandacht (nog steeds) niet te klagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet... Je moet je gewoon focussen op jezelf. Kan nou niet zeggen dat vrouwen neuken me echt gelukkiger heeft gemaakt.
"Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, jalalalalaaaaaaaaaah".quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Doe mijn griep ook even wegmaken dan.
Ach vrouwen zijn voor mij een manier om mn gedachtes even te verzetten van de zwaardere dingen in t leven... Verder heb ik last van de beste willen zijn, maar het niet kunnen zijn... Er is altijd wel 1 iemand mooier, slimmer of wat dan ook... Jammer is dat...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:24 schreef GF het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook niet zo heel zeker van mezelf, nog niet eens zo heel lang geleden. Toen liep het ook niet zo geweldig qua relaties hoewel ik ze wel heel soms had. Later ben ik redelijk veranderd qua gedrag, uiterlijk etc. en niet als doel om daarmee vrouwen te 'scoren' maar om me beter in m'n vel te laten zitten. Dat werkte. En spontaan had ik over vrouwelijke aandacht (nog steeds) niet te klagenEn ging het op eigenlijk alle gebieden beter met me.
Jep. Ik weet het. Het zit hem bij mij vooral in sociale verandering, maar dat kost me extreem veel moeite. Ik ben gewoon niet iemand die continu grappen maakt, of mensen constant kan entertainen. Ik kan best veel kletsen en lekker meelullen met een heleboel dingen, maar mensen vermaken en constant grappig zijn kan ik gewoon nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:24 schreef GF het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook niet zo heel zeker van mezelf, nog niet eens zo heel lang geleden. Toen liep het ook niet zo geweldig qua relaties hoewel ik ze wel heel soms had. Later ben ik redelijk veranderd qua gedrag, uiterlijk etc. en niet als doel om daarmee vrouwen te 'scoren' maar om me beter in m'n vel te laten zitten. Dat werkte. En spontaan had ik over vrouwelijke aandacht (nog steeds) niet te klagenEn ging het op eigenlijk alle gebieden beter met me.
Je bent een gelukszakquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach vrouwen zijn voor mij een manier om mn gedachtes even te verzetten van de zwaardere dingen in t leven... Verder heb ik last van de beste willen zijn, maar het niet kunnen zijn... Er is altijd wel 1 iemand mooier, slimmer of wat dan ook... Jammer is dat...
En wat betreft vrouwen versieren... Tsja... Toen ik 12 tot 16 was en lekker dik kreeg ik geen aandacht... Nu wel... Zo oppervlakkig is t leven... Hierdoor ook geen respect voor de meeste meisjes die me sms-en... Die zeggen hoe leuk ik ben, dat ik zo spontaan bij of dat mn lichaam lekker
is...
Kortom... Ben beetje gek denk ik
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ben weg, ik ga even wat mensen met mijn aanwezigheid vervelen.![]()
Ik herken wel wat je zegt. Ik heb op een gegeven moment besloten dat ik geen zin meer had om te doen wat andere mensen van me verwachten en gewoon m'n eigen koers te varen. Na veel pijn en moeite is me dat gelukt en ik heb nog nooit zo goed in m'n vel gezeten als nu. En ik hoor toch wel van meerdere kanten dat ik dat ook uitstraalquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, weer thuis
[..]
Jep. Ik weet het. Het zit hem bij mij vooral in sociale verandering, maar dat kost me extreem veel moeite. Ik ben gewoon niet iemand die continu grappen maakt, of mensen constant kan entertainen. Ik kan best veel kletsen en lekker meelullen met een heleboel dingen, maar mensen vermaken en constant grappig zijn kan ik gewoon niet.
Maar goed, alle problemen hebben wel een beetje met elkaar te maken denk ik. Weinig zin in studie, apatisch gedrag, geen relatie kunnen krijgen, sociaal niet supersterk, een streberige pa...
En dan te bedenken dat 90% van de mensen die mij kent dit nooit achter mij zou zoeken. IRL ben ik juist altijd vrij spontaan en goed gehumeurd. Voor het grootste deel van de tijd dan toch
Maar goed. First things first. Eerst een bakje thee![]()
![]()
Wat uiteraard de fascinerende vraag oproept "wat zijn wij dan?"quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ben weg, ik ga even wat mensen met mijn aanwezigheid vervelen.![]()
Ik maak ook niet constant grappen. Tenzij ik de andere personen goed ken, dan ben ik altijd de grapjasquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, weer thuis
[..]
Jep. Ik weet het. Het zit hem bij mij vooral in sociale verandering, maar dat kost me extreem veel moeite. Ik ben gewoon niet iemand die continu grappen maakt, of mensen constant kan entertainen. Ik kan best veel kletsen en lekker meelullen met een heleboel dingen, maar mensen vermaken en constant grappig zijn kan ik gewoon niet.
Maar goed, alle problemen hebben wel een beetje met elkaar te maken denk ik. Weinig zin in studie, apatisch gedrag, geen relatie kunnen krijgen, sociaal niet supersterk, een streberige pa...
En dan te bedenken dat 90% van de mensen die mij kent dit nooit achter mij zou zoeken. IRL ben ik juist altijd vrij spontaan en goed gehumeurd. Voor het grootste deel van de tijd dan toch
Maar goed. First things first. Eerst een bakje thee![]()
![]()
wij zijn slechts electronische manifestaties ... voor hetzelfde geld zitten hier maar twee mensen met tig kloons met elkaar te babbelen.. je weet het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard de fascinerende vraag oproept "wat zijn wij dan?".
Toevallig ben ik een van de twee die het wel weet. Denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
wij zijn slechts electronische manifestaties ... voor hetzelfde geld zitten hier maar twee mensen met tig kloons met elkaar te babbelen.. je weet het niet
Daar gaat m'n grapquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
wij zijn slechts electronische manifestaties ... voor hetzelfde geld zitten hier maar twee mensen met tig kloons met elkaar te babbelen.. je weet het niet
Mensen die dat wel kunnen hebben juist vaak iets te verbergen, dus maak je daarover geen zorgen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben gewoon niet iemand die continu grappen maakt, of mensen constant kan entertainen. Ik kan best veel kletsen en lekker meelullen met een heleboel dingen, maar mensen vermaken en constant grappig zijn kan ik gewoon niet.
Goeie grap van me he!quote:
Mond dicht, kloonquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie grap van me he!![]()
Edit: kutcookies
Ik had ook kunnen weten dat zo'n 16 jarig coup soleil mannetje alleen maar uit het brein van Litpho kon komen...quote:
Be careful what you wish for... Ik zeg t je nogmaals... Vrouwen versieren doet 0,0 met jezelfquote:
Oh ik kan soms best hard werken als het moet, of als het nodig is, maar vooral: als ik er ZIN in heb. En dat is tot nu toe vaak wel zo geweest, de meeste vakken spreken me toch wel aan, maar sommige (net als in dit kwartiel) absoluut nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef GF het volgende:
[..]
Ik maak ook niet constant grappen. Tenzij ik de andere personen goed ken, dan ben ik altijd de grapjasMaar bij 'vreemden' ben ik meer gesloten. Kan wel (goed) met ze praten over van alles, maar de ware ik zien ze niet volledig. Mijn probleem verder is dat ik extreem laks ben. Dingen die echt moeten gebeuren stel ik gewoon uit, en nog eens en nog eens. Tot het écht moet, of zelfs te laat is. Maar leuke dingen doe ik ondertussen wel, dan stel ik het niet uit. Wat ook weer gezeik geeft met m'n moeder
Concentratie problemen op school en thuis. Ik kan haast niet meer leren zonder afgeleid te worden. Verder ben ik al een poos werkeloos en nog steeds niks nieuws kunnen vinden
Wat ik wil zeggen. Ik heb dan wel een goede relatie, maar dat wil niet zeggen dat de rest van mijn leven perfect is of geweldig gaat
Ik had de ruimte nodig voor mijn volgende creatie dus ik heb hem eruit gehaald voordat hij helemaal af was. Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat het me spijt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen weten dat zo'n 16 jarig coup soleil mannetje alleen maar uit het brein van Litpho kon komen...![]()
Een relatie geeft je wel een mega zelfvertrouwen-boost kick-in-the-assquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Be careful what you wish for... Ik zeg t je nogmaals... Vrouwen versieren doet 0,0 met jezelf
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen weten dat zo'n 16 jarig coup soleil mannetje alleen maar uit het brein van Litpho kon komen...![]()
Als je zo zielig kijkt, kan ik nooit lang boos blijven natuurlijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had de ruimte nodig voor mijn volgende creatie dus ik heb hem eruit gehaald voordat hij helemaal af was. Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat het me spijt?.
Sorry dat ik vanochtend wat boos wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik herken wel wat je zegt. Ik heb op een gegeven moment besloten dat ik geen zin meer had om te doen wat andere mensen van me verwachten en gewoon m'n eigen koers te varen. Na veel pijn en moeite is me dat gelukt en ik heb nog nooit zo goed in m'n vel gezeten als nu. En ik hoor toch wel van meerdere kanten dat ik dat ook uitstraal
Ey, je bent een halfbakken kloon of niet natuurlijk!quote:
Misschien ben je in de war met m'n schattige vriendin. Die is 16quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey, je bent een halfbakken kloon of niet natuurlijk!![]()
Introduceer haar hier eens!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef GF het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war met m'n schattige vriendin. Die is 16
Ook maar eens een kloon voor aanmaken
Tsja... Het is maar wat je denkt... Ik weet dat ik genoeg meisjes kan krijgen, voor sex voor een relatie of wat dan ook. Ik heb een heel mooi vriendinnetje en een relatie die echt goed gaat. Ik weet prima dat ik een relatie kan laten werken en die laat ik ook steeds beter werken. Ik wil voor de rest van mn leven bij dit meisje zijn... Maar voor de rest van je leven heb je ook met jezelf te maken. Als je als vrijgezel niet tevreden met je bent, ben je dat in een relatie ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een relatie geeft je wel een mega zelfvertrouwen-boost kick-in-the-ass. Als het alleen maar mislukt dan 'ligt het aan jezelf' (houd ik me altijd voor
)
Vrouw met jongere vriend vrouwen kunnen niet oud genoeg zijnquote:
Nu ben ik het zelden met Joey eens, maar dit is gewoon een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:55 schreef JoeyT het volgende:
Als je als vrijgezel niet tevreden met je bent, ben je dat in een relatie ook niet
Ik welquote:
Heb je dat ooit stiekem gedaan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef GF het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer stiekem met Moks flirten
Rule number one: Zeg nooit sorry. Op dat moment meende je wat je zei. Geen probleem, jouw goed recht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry dat ik vanochtend wat boos was. Ik voelde me niet zo fijn
![]()
Op het moment gaat het weer stukken beter![]()
Dan flirten wij weer met haar, jouw vriendin dus, en dan kun jij al haar beschuldigingen meteen weerleggen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef GF het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer stiekem met Moks flirten
Daar lenen wij ons dan wel voor, zo zijn wijquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan flirten wij weer met haar, jouw vriendin dus, en dan kun jij al haar beschuldigingen meteen weerleggen!
Jep, ik moet dus vooral aan mezelf gaan werkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ben ik het zelden met Joey eens, maar dit is gewoon een waarheid als een koe.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je dat ooit stiekem gedaan dan?
Je vergeet het 'geheel belangeloos en kosteloos' stukje!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar lenen wij ons dan wel voor, zo zijn wij.
Stelletje pedofielenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan flirten wij weer met haar, jouw vriendin dus, en dan kun jij al haar beschuldigingen meteen weerleggen!
MILF hunter!quote:
Jezelf afvragen wat je wilt... Wat en wie je wilt zijn en dit in haalbare doelstellingen op papier zetten...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jep, ik moet dus vooral aan mezelf gaan werkenMaar dat wist ik al wel. Nu moet ik nog weten wat ik moet doen om tevreden te kunnen zijn.
![]()
"If something sounds too good to be true, it probably is"quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet het 'geheel belangeloos en kosteloos' stukje!
Wat is er zo stiekum aan mijn voorkeur voor zestienjarige meisjes dan?quote:
Oh bij mij gaat het fout dat andere mensen onhaalbare doelstellingen voor mij weten neer te zettenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jezelf afvragen wat je wilt... Wat en wie je wilt zijn en dit in haalbare doelstellingen op papier zetten...
Hetgeen wat ik fout doe is onhaalbare doelstellingen hebben...
Fataal...
Je leeftijd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er zo stiekum aan mijn voorkeur voor zestienjarige meisjes dan?![]()
probeer je ouders ook los te laten wanneer je die doelen steltquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jezelf afvragen wat je wilt... Wat en wie je wilt zijn en dit in haalbare doelstellingen op papier zetten...
Hetgeen wat ik fout doe is onhaalbare doelstellingen hebben...
Fataal...
Over 50 jaar let niemand daar meer op...quote:
Eigenlijk geef ik je nu verkeerd advies en mezelf...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh bij mij gaat het fout dat andere mensen onhaalbare doelstellingen voor mij weten neer te zetten
Nee, ik weet wel wat er moet verbeteren, maar dat is in de afgelopen 3 jaar nog steeds niet heel erg van de grond gekomen. Ze zijn absoluut niet onhaalbaar, maar ze vereisen erg veel persoonlijke veranderingen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer je ouders ook los te laten wanneer je die doelen stelt
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 50 jaar let niemand daar meer op...
dan doe er wat aan!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]. Nou vooral m'n pa dan
. Die heeft inmiddels al genoeg onhaalbare doelstellingen voor mij gemaakt
.
Tot een jaar geleden ging dat inderdaad perfect. Ik had nergens last van en was zeer gelukkig. Benieuwd waar het fout gegaan is ergens vorig jaar...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik je nu verkeerd advies en mezelf...
Je moet niet kijken naar wat je moet verbeteren om tevreden te zijn... Je moet leven in het nu... Je moet nu tevreden zijn met jezelf... Als je jezelf kan accepteren dan kan je alles aan...
Ik denk niet dat je voorkeur voor zestienjarige meisjes dan veel positiever wordt bekeken, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over 50 jaar let niemand daar meer op...
Zou er snel maar wat aan doenb en niet wachten zoals ik... Ik ben meer geworden dan wat ik 10 jaar geleden gedacht had. Ik studeer op een universiteit, heb een geweldig mooi en lief vriendinnetje, krijg aandacht van andere vrouwen, heb leuke bijbaantjes, lieve ouders, veel vrienden, hele goede beste vrienden, alleen t is nooit genoeg... Ik wil ALLES, ik wil de aardigste zijn, de leukste, de mooiste, de machtigste... Ik wil dat Iedereen tegen mij opkijkt, maar zodra iemand dat doet vind ik degene triest omdat ze de echte mij niet zien... Ik ben de echte mij verloren, ben mezelf kwijt, ik zie die onschuldige jongen nog staan, gekwetst worden en uitgroeien tot iemand anders...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden ging dat inderdaad perfect. Ik had nergens last van en was zeer gelukkig. Benieuwd waar het fout gegaan is ergens vorig jaar...
Dag Kimmiequote:
Doet 'ie toch niet, behalve "ja" en "amen" zeggen . . .quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:
dan doe er wat aan!
Eetse dan. is het te eten daarzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik eens in de universiteits aula ga eten
als dat zo is, moet ie ook zo eerlijk tegen zichzelf zijn dat hij niet meer gaat zeuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet, behalve "ja" en "amen" zeggen . . .![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doet 'ie toch niet, behalve "ja" en "amen" zeggen . . .![]()
![]()
Dat had ik nog helemaal niet gezien. Ik voel me plotseling veel meer thuis hier.quote:
Tuurlijk voel jij je meer thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat had ik nog helemaal niet gezien. Ik voel me plotseling veel meer thuis hier.
ja, was best te eten.. alleen de tartaar was helemaal doodgebakken.. mjaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:26 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Eetse dan. is het te eten daarzo?
op fok bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:23 schreef nixxx het volgende:
ik heb het gevoel dat het hier een rustig avondje worden gaat![]()
Bier!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk voel jij je meer thuis.
Je bent alleen, je zit achter een pc.
What more do you need?
jup.. in dit topic specifieker nog.. of iedereen zit nog gezellig te eten.. met andere mensen gezellig dan..quote:
nah gezellig etenquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup.. in dit topic specifieker nog.. of iedereen zit nog gezellig te eten.. met andere mensen gezellig dan..
shit hey, weten ze al wat het is?quote:
Een virus. En ze is deze keer niet alleen ookquote:
wat voor virus?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een virus. En ze is deze keer niet alleen ook![]()
Yepz, er gaat een virus wat over kan gaan in een bacteriële infectie rond in kinderdagverblijven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee wat voor virus. Wisten ze nog niet helemaal zeker. En gaat er een virus over de kinderdagverblijven dan?
Haar (tweeling)broertje zit ook tegen opname aan.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef GF het volgende:
Ik zit al zwaar door m'n belminuten en we zijn niet eens op de helft van de maand
Ah ok, dat had ik dan verder nog niet gehoord. Dat zou het kunnen zijn, al begreep ik gisteren nog dat ze wel weer naar de opvang mochten. Wat jij zegt klinkt wel, ooronsteking en blijven overgeven. Ze was ook maar 10% afgevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yepz, er gaat een virus wat over kan gaan in een bacteriële infectie rond in kinderdagverblijven.
Ik weet natuurlijk niet waar zij last van heeft, maar ik weet wel dat dat wat op die kdv gaat veel last van oorontstekingen, luchtwegen, keel enzo
minder voor haar broertje
dat wat ik heb is er ook een variant van...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, dat had ik dan verder nog niet gehoord. Dat zou het kunnen zijn, al begreep ik gisteren nog dat ze wel weer naar de opvang mochten. Wat jij zegt klinkt wel, ooronsteking en blijven overgeven. Ze was ook maar 10% afgevallen.
Dat krijg je al je tweeling bent he. De een ziek, de ander ook.
Bellen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Tijd voor meer belminuten hequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef GF het volgende:
Ik zit al zwaar door m'n belminuten en we zijn niet eens op de helft van de maand
Ja, die gaat niet blij worden als ze weer een sonde krijgt. Al was ze gisteren wel heel blij met de cliniclowsquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat ik heb is er ook een variant van...
heb melij met die kleine
En hoe is het verder met jou? Gaat het al wat beter?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wat ik heb is er ook een variant van...
heb melij met die kleine
Tja, ik heb er 'maar' 150 per maand. Ik bel iedere dag tussen de 5 en 10/15 minuten. Gaat hard danquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dat snap ikmaar knap is het wel
Valt mee dan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:05 schreef GF het volgende:
[..]
Tja, ik heb er 'maar' 150 per maand. Ik bel iedere dag tussen de 5 en 10/15 minuten. Gaat hard dan
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee dan hoor
Ik ben er 1 keer 20 voudig overheen gegaan. Dan gaan ze je bellen of je het nog wel betalen kan![]()
Same herequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe is het verder met jou? Gaat het al wat beter?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Same here. Oh ja, NOOIT een contract afsluiten bij
Debitel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee dan hoor
Ik ben er 1 keer 20 voudig overheen gegaan. Dan gaan ze je bellen of je het nog wel betalen kan![]()
Das niet goed nee. Hoop toch dat het snel beter gaat me je hoor, dit is geen manier van doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beter ging
zit minder verstopt
nog altijd last van mijn oor
maar mijn hoofdpijn is op dit moment echt verschrikkelijk
kanniet eens rondlopen, rechtopzitten gaat net
Geen idee hoe Vodafone is. Debitel bestaat uit een stelletje notoire oplichtersquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb Vodafone. Op zich wel over te spreken.
daar ben ik het dan heel erg mee eens, debitel is nie de beste die je ken hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Same here. Oh ja, NOOIT een contract afsluiten bij
Debitel
Beterschap Ynskequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beter ging
zit minder verstopt
nog altijd last van mijn oor
maar mijn hoofdpijn is op dit moment echt verschrikkelijk
kanniet eens rondlopen, rechtopzitten gaat net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |