abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33931372
Tering... kijk ik eindelijk weer eens op mijn eigen sites (komt er tenminste nog iemand kijken)... krijg ik op al mijn sites alleen nog maar

"CodeXpLoder'tq,Liz0zim http://cehennem.org" te zien.

Blijkt dat een fucking worm te zijn die met een vaag php gedcom pakketje die ik voor mn pa had geinstalleerd aan de haal gaat.

gvd nu kan ik kijken of ik nog ergens backups van mijn indexen heb liggen
Gebruikt houten speelgoed www.speelspul.eu
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:18:40 #2
131603 Afwazig
Serious business
pi_33931394
Hahahahahaha owneedddd..

Kutnoob, als je iets niet kan begin er dan ook niet aan .
pi_33931401
WTF heeft dat met een noob te maken
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:19:32 #4
131603 Afwazig
Serious business
pi_33931415
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef rolf2 het volgende:
WTF heeft dat met een noob te maken
Een worm op je webserver zetten .
pi_33931447
Hey ik heb die worm er niet opgepleurd ben niet helemaal gek...

Dit teringproduct is het

SunTzu Hacker/Worm Attack Patch

There is currently a hacker/worm targeting PhpGedView websites
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:22:31 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_33931481
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:20 schreef rolf2 het volgende:
Hey ik heb die worm er niet opgepleurd ben niet helemaal gek...

Dit teringproduct is het

SunTzu Hacker/Worm Attack Patch

There is currently a hacker/worm targeting PhpGedView websites
Hmmz leg het dan iets beter uit.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:17 schreef rolf2 het volgende:

Blijkt dat een fucking worm te zijn die met een vaag php gedcom pakketje die ik voor mn pa had geinstalleerd aan de haal gaat.
Ik was in de veronderstelling dat je zelf die worm had geïnstalleerd op je webserver.
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:22:49 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33931484
Kneus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:33:47 #8
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_33931699
Doe me je url maar effe, dan fix ik het voor je...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_33931719
Worm is een gaaf spel man!
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:35:15 #10
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33931728
Ach ja dan heb je toch zelf iets fout gedaan. Je moet je ook beter beveiligen tegen dit soort dingen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_33931783
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Vipers het volgende:
Ach ja dan heb je toch zelf iets fout gedaan. Je moet je ook beter beveiligen tegen dit soort dingen.
He sorry hoor... Mijn websites draaien bij een provider. Netjes alles met wachtwoorden enzo... en dan moet ik die meuk gaan beveiligen. Als ik er zoveel van wist ging ik die zooi thuis wel hosten. Moet wel een hobby blijven hoor.

En aan de reacties op die site te lezen ben ik niet de enige, dus het zal niet aan mijn domheid of ondeskundigheid liggen.

Of is iedereen die ooit een virus of trojan op zijn pc heeft gehad ook een noob ofzo
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:40:42 #12
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33931856
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef rolf2 het volgende:

[..]

He sorry hoor... Mijn websites draaien bij een provider. Netjes alles met wachtwoorden enzo... en dan moet ik die meuk gaan beveiligen. Als ik er zoveel van wist ging ik die zooi thuis wel hosten. Moet wel een hobby blijven hoor.

En aan de reacties op die site te lezen ben ik niet de enige, dus het zal niet aan mijn domheid of ondeskundigheid liggen.

Of is iedereen die ooit een virus of trojan op zijn pc heeft gehad ook een noob ofzo
Dan moet je ze aanklagen. Maar misschien dat er toch via een lek in jouw website een worm op de server terecht is gekomen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_33931866
Pcies! Goed gezegt Rolf2. Maar goed mensen met een grote bek vallen gelukkig harder
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
pi_33931908
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:40 schreef Vipers het volgende:

[..]

Dan moet je ze aanklagen. Maar misschien dat er toch via een lek in jouw website een worm op de server terecht is gekomen
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:58:20 #15
14623 kEUS
to cow or not to cow.
pi_33932273
quote:
quote:
Je moet natuurlijk wel de php bugs in de gaten houden en regelmatig updaten.

bijv:

(script '/var/www/localhost/htdocs/#####/admin_styles.phpadmin_styles.php' not found or unable t o stat
script '/var/www/localhost/htdocs/#####/xmlrpc.php' not found or unable to stat
)
zijn leuke dingen maar als je phpadmin draait zorg dan wel dat alles up to date is dus ook de xmlrpc want daar gaat bijv. deze worm attack om.

Dit heeft dus niets met porten te maken die jouw provider zou moeten sluiten want als zij port 80 sluiten heb jij geen webserver

[ Bericht 1% gewijzigd door kEUS op 11-01-2006 17:55:02 (niet nagelzen voor een post, beetje veel maken :)) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')