Een worm op je webserver zettenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef rolf2 het volgende:
WTF heeft dat met een noob te maken
Hmmz leg het dan iets beter uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:20 schreef rolf2 het volgende:
Hey ik heb die worm er niet opgepleurd ben niet helemaal gek...
Dit teringproduct is het
SunTzu Hacker/Worm Attack Patch
There is currently a hacker/worm targeting PhpGedView websites
Ik was in de veronderstelling dat je zelf die worm had geïnstalleerd op je webserver.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:17 schreef rolf2 het volgende:
Blijkt dat een fucking worm te zijn die met een vaag php gedcom pakketje die ik voor mn pa had geinstalleerd aan de haal gaat.
He sorry hoor... Mijn websites draaien bij een provider. Netjes alles met wachtwoorden enzo... en dan moet ik die meuk gaan beveiligen. Als ik er zoveel van wist ging ik die zooi thuis wel hosten. Moet wel een hobby blijven hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Vipers het volgende:
Ach ja dan heb je toch zelf iets fout gedaan. Je moet je ook beter beveiligen tegen dit soort dingen.
Dan moet je ze aanklagen. Maar misschien dat er toch via een lek in jouw website een worm op de server terecht is gekomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef rolf2 het volgende:
[..]
He sorry hoor... Mijn websites draaien bij een provider. Netjes alles met wachtwoorden enzo... en dan moet ik die meuk gaan beveiligen. Als ik er zoveel van wist ging ik die zooi thuis wel hosten. Moet wel een hobby blijven hoor.
En aan de reacties op die site te lezen ben ik niet de enige, dus het zal niet aan mijn domheid of ondeskundigheid liggen.
Of is iedereen die ooit een virus of trojan op zijn pc heeft gehad ook een noob ofzo
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:40 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dan moet je ze aanklagen. Maar misschien dat er toch via een lek in jouw website een worm op de server terecht is gekomen![]()
quote:He sorry hoor... Mijn websites draaien bij een provider. Netjes alles met wachtwoorden enzo... en dan moet ik die meuk gaan beveiligen. Als ik er zoveel van wist ging ik die zooi thuis wel hosten. Moet wel een hobby blijven hoor.
Je moet natuurlijk wel de php bugs in de gaten houden en regelmatig updaten.quote:Blijkt dat een fucking worm te zijn die met een vaag php gedcom pakketje die ik voor mn pa had geinstalleerd aan de haal gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |