sturen we ze op naar new orleans?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:25 schreef Afwazig het volgende:
Volgend jaar maar ff een offerfeest voor Nederlanders instellen. Dan offeren we alle moslims in Nederland op voor het goede doel zullen we maar zeggen.
De Sahara trekt me ook wel, kunnen we ze eventueel nog bestuderen in hun natuurlijke omgevingquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sturen we ze op naar new orleans?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:11 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Heb je altijd zoveel woorden nodig om weinig te vertellen?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:25 schreef Afwazig het volgende:
Volgend jaar maar ff een offerfeest voor Nederlanders instellen. Dan offeren we alle moslims in Nederland op voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Sjit als ik daar bij na had gedacht was het nog wel de moeite waard om na te denken of er over na zou denken of ik hem zou sponsorenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:58 schreef Vhiper het volgende:
De smoesen die ze toch al niet verzinnen om aan geld te komen om gewoon oer-hollandse drugs en alcohol te kopen...![]()
Wel een lolleromfg way om goedkoop aan die rommel te komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:48 schreef Maikuuul het volgende:
OMGhaha, wat een onzin
Komtie straks met nieuwjaar ook bedelen om vuurwerk te kopen ?
Is me wel een goeie idee gekquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wel een lolleromfg way om goedkoop aan die rommel te komen![]()
Kan je wel menen dat je ¤2,50 hebt verdient rascisme is stout,quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:25 schreef Afwazig het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan je wel menen dat je ¤2,50 hebt verdient rascisme is stout,
met je vrachtwagen schoonmoeder![]()
Het aanhalen van rascisme is anno 2006 ook foutquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar heb je het over ....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
jeweetquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:25 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een vrachtwagen schoonmoeder ?
Ik nueck alleen dr kind meer nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik nueck alleen dr kind meer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |