Wordt? Ik ben het al ...quote:
Maar hoe dat uit te voeren als iedereen ligt te pitten? Of als de vragensteller verstek laat gaan en pas een half uur later het punt toekent, terwijl de antwoorder opzich wel haast heeft? Er zitten wel wat haken en ogen aan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
jij - goed antwoord geven
ik - jou 't punt toekennen
jij - vervolgens geen nieuwe vraag stellen
ik - jouw punt weer terugnemen, als straf![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:00 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri beantwoordt tegenwoordig ál mijn vragen. Zelfs als het een geluidsvraag is en ze het bestand niet kan afspelen heeft ze het antwoord nog goed...
Ik was echt bang dat ze gisteren nog met Tatsuya Nakadai zou komen aanzetten, maar gelukkig.
ow, sorry mmquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef mamamiep het volgende:
Sheri, het is niet MM, maar mm. Straks word ik weer verward met MikeyMo (of is die tegenwoordig niet zo vaak meer op FTR?). Dat heb ik liever niet.
Jouw vergeef ik altijdquote:
hmzzz...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Niet topic-vol-bagger-zetten doen![]()
![]()
Grappetjeh!!
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
hmzzz...![]()
Oke, kannie boos worden op jou....
wederom...shhhhtt
Ligt aan de vraagstelling.. Staat in de vraag dat het in 1 post moet, dan moet het, anders niet... Volgens mij tenminste..quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef mamamiep het volgende:
Vraagje he: hoef je tegenwoordig alleen nog maar de laatste (in dit geval nummer 5) te geven en je hebt het punt? Of moet je nog steeds het hele rijtje geven?
Oh dat, Ik dacht dat je het over een blauwe School of Rock had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Je naam .. Had nog niet gezien dat jij admin was...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:19 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ligt aan de vraagstelling.. Staat in de vraag dat het in 1 post moet, dan moet het, anders niet... Volgens mij tenminste..
ja mn tv is stuk en daarom heb ik m in het blauw gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh dat, Ik dacht dat je het over een blauwe School of Rock had.
Dat kleurtje is er ook pas sinds maandag.
Die heb ik nog niet gezien... Heb m al wel ergens liggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik vond 'm het leukst in Shaun of the Dead
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Sheridana het volgende:
Doe mij maar 5 films van deze meneer, in 1 post!!
[afbeelding]
Regels aanpassen als t spel al bezig is.. Niet zo netjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
dat is alle vier goed....wie nu de laatste noemt krijgt het punt!
natuurlijk wel!! Ik ben de vragensteller, het zijn mijn regels en ik pas ze aan wanneer ik wil...quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
[..]
Regels aanpassen als t spel al bezig is.. Niet zo netjes![]()
Sheridana sr. !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:29 schreef Sheridana het volgende:
En als mijn regels je niet bevallen...dan ga je maar ergens anders wo...wacht eens...oh NEE!! Ik verander langzaam in mijn moeder!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |