en toch...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent straks Papa...das nog veel leuker...
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Aah!! vlugvlugvlug!!!
Hierzo: Fok! Movie Trivia - Maart 2006 XII
Phew... crisis voorbij
Waaro.... AUW.... okideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Tsssssss....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
Niemand zegt ook wat ...quote:
T is al goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
Don't we all?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
T is al goed![]()
Ik maak me zelf ook vaak schuldig aan nodeloos FMT-vul-posts plaatsen...
quote:
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Hier staat ie
je wordt oudquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coole nieuwe avatar SaintofKillers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |