http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Tsssssss....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
Niemand zegt ook wat ...quote:
T is al goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
Don't we all?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
T is al goed![]()
Ik maak me zelf ook vaak schuldig aan nodeloos FMT-vul-posts plaatsen...
quote:
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Hier staat ie
je wordt oudquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coole nieuwe avatar SaintofKillers.![]()
die is mooier, neem die maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dat het tijd werd dat ik eens een avatar nam die wat met FTR te maken had.
Ik heb ook nog
[afbeelding]
ach komquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Da's slecht voor mijn gezag, rondlopen met een icon gebaseerd op een Bay-Bruckheimer samenwerking.
dat meen je niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Sokolsky het volgende:
Waar komt dat plaatje vandaan SoK?
ach, ik dacht al ietsjes langer...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Want?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is die opeens niet meer zo cool.
Sinds 2003quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ach, ik dacht al ietsjes langer...
Altijd al LoneWolf geheten op Fok?
quote:
quote:
U wordt op uw wenken bediend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Sokolsky het volgende:
Hey wolfje, kun jij niet eens een vraag stellen ofzo?
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Patch het volgende:
kom er net achter dat SoK een Belg is...
weer iets opgestoken vandaag ipv Lucky Strike....
ik kreeg er meer geld voor dan dat SoK ervoor krijgt dat ie Belg is, denk ik dan maar zo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Van de animeserie Bleach.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.
Ik heb 'm zelf niet gezien, maar de algemene tendens op Fok! is dat 'ie leuk is voor de liefhebbers van het genre.
Okee... thnx.. Zal ik m toch eerst even ergens huren/lenen voor ik m zelf aanschaf...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.
Welke regel is dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:14 schreef Patch het volgende:
[..]
die regel is (nog) niet van kracht.
Hoe staat het daarmee eigenlijk?
in 't kort:quote:
Is wel demonisch slecht idd..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
jij - goed antwoord geven
ik - jou 't punt toekennen
jij - vervolgens geen nieuwe vraag stellen
ik - jouw punt weer terugnemen, als straf![]()
Nee klopt ook.. Het is ergens natuurlijk wel in te denken dat je ineens weg moet, maar meld dat dan in ieder geval even. Dan kan het topic gewoon door lopen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:39 schreef Patch het volgende:
nou ja, zo slecht is het niet eigenlijk.
Veel mensen zitten te wachten op een nieuwe vraag, en die komt er niet.
Als je een antwoord post, check dan daarna, zeker binnen een uur, of je antwoord goed was.
Ook is zo de mogelijkheid weg dat er mensen zijn die alleen maar punten binnen halen, zonder ook maar eens ooit een vraag te stellen. Dat zou wel heel erg gaaf zijn eigenlijk.
Wordt? Ik ben het al ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |