moest?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
Ik moest vrijdag Date Movie kijken...
Ben er nog niet overheen....
Nieuwe martelmethode van de Amerikanen ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
moest?
Wat voor persoon dwingt je daarvoor?
De neef van mijn wederhelftquote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Patch het volgende:
[..]
moest?
Wat voor persoon dwingt je daarvoor?
martelmethode was het zeker ja....DAMN, heb in tijden niet zoiets verschrikkelijk slechts gezien.....brrrrrquote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nieuwe martelmethode van de Amerikanen ofzo?
heb jij een wederhelft?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:29 schreef Sheridana het volgende:
[..]
De neef van mijn wederhelft![]()
Met een apart soort gevoel voor humor...
nou ja, het was niet eens humor...
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:31 schreef Patch het volgende:
[..]
heb jij een wederhelft?
*poef*
weg droom...![]()
![]()
en toch...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent straks Papa...das nog veel leuker...
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel saampjes de Ewan en Scarlett van FMT....dat neemt niemand je af!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:51 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Aah!! vlugvlugvlug!!!
Hierzo: Fok! Movie Trivia - Maart 2006 XII
Phew... crisis voorbij
Waaro.... AUW.... okideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808640168quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Tsssssss....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
Niemand zegt ook wat ...quote:
T is al goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
Thanx!!
(niet tegen Patch zeggen...)
Don't we all?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
T is al goed![]()
Ik maak me zelf ook vaak schuldig aan nodeloos FMT-vul-posts plaatsen...
quote:
Hij heeft wel in de bios gedraaid, een poos geleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Heeft hier iemand Nochnoi Dozor (Nightwatch) al gezien? Ik ben nl van plan om hem te gaan kopen, maar weet dus niet of het verstandig is..
Hier staat ie
Ik zou 'm toch eerst eens huren. Ik vond hem nogal matig / weinig bijzonder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:15 schreef ReSpawn het volgende:
Hier staat ie
je wordt oudquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef mamamiep het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat er ook een FMT slowchattopic was. En ik maar vrolijk doorpraten in het vragentopic
.
wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Coole nieuwe avatar SaintofKillers.![]()
die is mooier, neem die maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond dat het tijd werd dat ik eens een avatar nam die wat met FTR te maken had.
Ik heb ook nog
[afbeelding]
ach komquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Da's slecht voor mijn gezag, rondlopen met een icon gebaseerd op een Bay-Bruckheimer samenwerking.
dat meen je niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:20 schreef Sokolsky het volgende:
Waar komt dat plaatje vandaan SoK?
ach, ik dacht al ietsjes langer...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Want?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu is die opeens niet meer zo cool.
Sinds 2003quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ach, ik dacht al ietsjes langer...
Altijd al LoneWolf geheten op Fok?
quote:
quote:
U wordt op uw wenken bediend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef Sokolsky het volgende:
Hey wolfje, kun jij niet eens een vraag stellen ofzo?
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef Patch het volgende:
kom er net achter dat SoK een Belg is...
weer iets opgestoken vandaag ipv Lucky Strike....
ik kreeg er meer geld voor dan dat SoK ervoor krijgt dat ie Belg is, denk ik dan maar zo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zo zijn mankementen. De één is Belg, de ander danst in SNF musicals.
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verander mijn avatar best regelmatig. Deze gebruik ik pas een half jaar ofzo.
Van de animeserie Bleach.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik die gast in je avatar ergens van ken... maar waarvan ookalweer? Howl's Moving Castle? Vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |