Sheridana sr. !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:29 schreef Sheridana het volgende:
En als mijn regels je niet bevallen...dan ga je maar ergens anders wo...wacht eens...oh NEE!! Ik verander langzaam in mijn moeder!!!
Heeft een collega-operateur vroeger wel eens gehad: vergeten bij het starten van de film de blauwe doekspots uit te zetten die voor de voorstelling het doek blauw beschijnen. Het was een zwart-wit-film en niemand heeft achteraf geklaagd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
ja mn tv is stuk en daarom heb ik m in het blauw gezien![]()
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.quote:Dan word ik niet gek, maar had ik t gewoon niet gezien...
Uhm... Gefeliof gecondo
?
Extra dimensie aan de film... Is natuurlijk nooit wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heeft een collega-operateur vroeger wel eens gehad: vergeten bij het starten van de film de blauwe doekspots uit te zetten die voor de voorstelling het doek blauw beschijnen. Het was een zwart-wit-film en niemand heeft achteraf geklaagd.
De tijd zal t lerenquote:Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
ik ben t hier echt niet mee eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:32 schreef Patch het volgende:
[..]
in 't kort:
jij - goed antwoord geven
ik - jou 't punt toekennen
jij - vervolgens geen nieuwe vraag stellen
ik - jouw punt weer terugnemen, als straf![]()
we hebben wel nog methodmich, maar die komt weer nauwelijks is FTRquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:34 schreef mamamiep het volgende:
Sheri, het is niet MM, maar mm. Straks word ik weer verward met MikeyMo (of is die tegenwoordig niet zo vaak meer op FTR?). Dat heb ik liever niet.
Het valt natuurlijk gelijk op. Tenminste, ik zou direct naar de operateur rennen als ik in de zaal zou zitten. Maar goed, ik heb ook wel eens een film gestart met de verkeerde lens op de projector...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef ReSpawn het volgende:
Extra dimensie aan de film... Is natuurlijk nooit weg... Maar wel enigzins een blunder
G*dverd*mme!! Zo hee!! Nou! Wat is het hier een grote kl*rezooi zeg... Weet vraagsteller nog niet eens wie het punt heeft en hoe hij de vraag bedoelt.. En dan weten wij niet wat we moeten antwoorden en waarop en hoe dan! Argh!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi hoi hoi! Een FMT-rel!
Oh, alweer over ook.
Schopje FB?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
G*dverd*mme!! Zo hee!! Nou! Wat is het hier een grote kl*rezooi zeg... Weet vraagsteller nog niet eens wie het punt heeft en hoe hij de vraag bedoelt.. En dan weten wij niet wat we moeten antwoorden en waarop en hoe dan! Argh!!!![]()
op onduidelijkheid!!
Zo even verder dan?
Disjkrimininasi!!! Dat is alles wat je ooit roept...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
Ja!! En ik heb geen punt gekregen!! Is het omdat ik zwart ben?? nou?? NOU??
oh ja, daar zit wat in....quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Disjkrimininasi!!! Dat is alles wat je ooit roept...![]()
Bedankt ReSpawn dat je me het puntje nog hebt proberen te laten houden... MAAR NEE!!![]()
![]()
owjaquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
Vandaar ook het anagram "blanco roet bier". (Ik zoek de logica nog in mijn uitspraak trouwensquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef Sheridana het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
owja
dat was ik alweer vergeten sinds je deze avatar hebt
dan doen we dat toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als iemand geen vraag stelt, mag hij de komende 5 vragen niet beantwoorden en scoren.
DH natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 5 vragen wel erg veel als je per ongeluk een keer vergeten bent om een nieuwe vraag te stellen, of inderdaad als de vragensteller heel lang geen antwoorden goedkeurt en je in de tussentijd wat anders bent gaan doen.
En wie houdt dan voor de 'schuldige' bij of er al 5 vragen geweest zijn?
Mèt usericons?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:04 schreef Sokolsky het volgende:
Als de zwarte lijst nou gewoon gepubliceerd wordt in de OP zijn we er ook gauw genoeg van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |