Of nee hoe heet die gast ook alweer..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij zat bij OJ Simpson in de bus?
L. B. Guy.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Of nee hoe heet die gast ook alweer..
Relaxed, jouw leven is echt vet man.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zat vrijdag in lijn 23
Iemand had gekotst
gelukkig zag ik een bus
omgebouwd tot camper
we zijn uitgestapt
en hebben de camperbus op de foto gezet
toen ik daarmee klaar was
kwam er een nieuwe lijn 23
zonder kots.
Nee van die film met die kat die eigenlijk de geest van een seriemoordenaar is.quote:
Boh gek, wat je al niet meemaakt in Friesland.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zat vrijdag in lijn 23
Iemand had gekotst
gelukkig zag ik een bus
omgebouwd tot camper
we zijn uitgestapt
en hebben de camperbus op de foto gezet
toen ik daarmee klaar was
kwam er een nieuwe lijn 23
zonder kots.
Aah, ik dacht dat je de serie 'Sabrina' bedoelde, kon me al niet helemaal inleven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Denzel Washington.
LIjn 23 van Kijkduin naar Duindorp, in Den Haagquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Boh gek, wat je al niet meemaakt in Friesland.
Duindorp van SBS6 probleemwijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIjn 23 van Kijkduin naar Duindorp, in Den Haag
[afbeelding]
Daar dacht ik ook aanquote:
Iedereen onder de bus kruipen om goud te zoeken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIjn 23 van Kijkduin naar Duindorp, in Den Haag
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |