Wtf zijn dit voor praktijkenquote:J. zegt:
wtf
J. zegt:
aarbeving?
J. zegt:
dikke schok hier
J. zegt:
ik schrok me dood
Ik denk dat ze zoveel aardolie hebben opgepompt dat Drente wegzakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
Assen idd..hoor nu dat het misschien van de NAM kwam idd, maarja vond het wel vaag, zoiets nog nooit meegemaakt.
hier in de grote stad gebeuren dat soort dingen nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
Assen idd..hoor nu dat het misschien van de NAM kwam idd, maarja vond het wel vaag, zoiets nog nooit meegemaakt.
vind je het gek rond dit tijdstipquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef ondeugend het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Ik voelde het net ook en belde mijn buurman... die niets gemerkt had.
Lag vast te slapen in de stoel.
Als nachtbraaksterquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef dutchmage het volgende:
[..]
vind je het gek rond dit tijdstip
ik hoorde een zwaar gebrom... maar dat kwam omdat ik een poepie lietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:57 schreef stijgende_ster het volgende:
Mijn beeldscherm trilde ook.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef dutchmage het volgende:
[..]
vind je het gek rond dit tijdstip
er deed nog licht brandenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als nachtbraaksterwel ja.
Er deed nog licht branden.. vandaar mijn belletje.
Nou ja ... vette beving ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit hier gewoon tv te kijken en te Fok!ken, voel ik ineens een vette beving. Ik dacht nog dat het me huisgenoot was die een bank verschoof ofzo ( op dit uur crazy mgoed alsof je gelijk aan een aardbeving denkt), zegt wat later een vriend van me op msn dat hij het ook voelde. Hij woont aan de andere kant van de stad
[..]
Wtf zijn dit voor praktijken
Ja okay, beetje overdreven, maar zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt dus vandaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja ... vette beving ?
Overdrijven is ook een vak. Het was een lief trilletje van wel 1 seconde.
Noodhulp is NIET nodig.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja ... vette beving ?
Overdrijven is ook een vak. Het was een lief trilletje van wel 1 seconde.
Noodhulp is NIET nodig.
Of mijn eigen gironummer openen ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
niet...?
dan doe ik het rode kruis weer afbellen.. 555 stopzetten... lekker dan
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Of mijn eigen gironummer openen ?
Bron ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
nee toch,..? we dachten zelf aan de boomknuffelaars die zich opbliezen om zo hun standpunt duidelijk te maken tegen het kappen van het oerwoud aan de andere kant van de wereld...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:04 schreef Tobbes het volgende:
Gasvelden enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |