abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33922038
Wie weet hoe duur het zal zijn om de bodemplaat van een auto te lassen / vervangen?
bij de vorige apk had hij net onder de adviespunt
bij 1,5-2 geven ze je een adviespunt
boven de 2 keuren ze hem af.....
en hoe snel kan een bodemplaat verder gaan roesten........komt hij dit jaar al boven de 2? of gebeurt dit pas op een langere termijn?
pi_33922402
Wat voor auto ?
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_33922407
De prijzen kunnen nogal uiteen lopen, afhankelijk van de construktie. En of het snel verder rot of niet, is volledig afhankelijk van het gebruik, de plaats waar het rot (blijft er veel modder hangen) en de kwaliteit van het metaal. Heb je b.v. een oude Citroën, dan kan je je borst wel nat maken...
pi_33924049
tis een alfa 145 96
alfa ook niet een van de beste merken
pi_33930155
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef patje74 het volgende:
De prijzen kunnen nogal uiteen lopen, afhankelijk van de construktie. En of het snel verder rot of niet, is volledig afhankelijk van het gebruik, de plaats waar het rot (blijft er veel modder hangen) en de kwaliteit van het metaal. Heb je b.v. een oude Citroën, dan kan je je borst wel nat maken...
Ik wil het er niet over hebben
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33931244
Is het niet handiger om een ander 145 te kopen? Ze zijn niet echt verschrikkelijk duur en het lassen van je bodem lijkt me ook niet echt goedkoop.
re·cal·ci·trant (bn.): 1 onwillig => weerspannig
pi_33931490
* Edit: ff beter doorgelezen *

Om het roesten verder tegen te gaan zou ik hem z.s.m. dectyleren maar smijt hem anders voor een ANWB keuring om te kijken hoe de auto nu is. Kost je om en nabij 75 euri's maar dan weet je wel hoever je bent!

Als hij er nog onder zit met 0,5 of 1 zou ik hem gewoon dectyleren en fingers crossed houden of voorzichtig de occasion krant er al bij pakken
Het lassen is namelijk prijzig mits je een adresje weet

btw beviel de 145 wel? Ik ben wel geneigd om een aan te schaffen puur omdat ik niet een ''golf'' type ben en de 145 een erg stoer wagentje vindt

[ Bericht 59% gewijzigd door Dracar op 11-01-2006 11:27:36 ]
Forza Alfa Romeo!
pi_33936591
Ik zou er zeker niet direct tectyl op spuiten/smeren! Het gevolg is dat het onder de tectyl lekker door roest zonder dat het opvalt. Beter is goed schoon maken, behandelen met een roest-stopper zoals b.v. owatrol en dan tectiel er op.
En op zich hoeft lassen niet duur te zijn hoor, ook zonder mannetje.
pi_33943256
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef YebCar het volgende:
tis een alfa 145 96
alfa ook niet een van de beste merken
Wat een kutopmerking over alfa's (ookal rij je er zelf een)
Een Alfa 145 hoort niet zomaar te roesten, heeft deze auto vroeger schade gehad?
pi_33961681
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef Gisje het volgende:

[..]

Een Alfa 145 hoort niet zomaar te roesten, heeft deze auto vroeger schade gehad?
haahaaa , maar ja .. :p vind het wel een fijne auto hoor
maar auto heeft geen schade gehad...daarom vond ik het vreemd...auto is wel verlaagd

maarja..lassen moet niet boven de 500 euro uitkomen
pi_33962097
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:14 schreef Gisje het volgende:

[..]

1996 is dat ding gebouwt.

Dat ding is nu al 10 jaar oud. Het kan best, alhoewel ik het ook beetje vreemd vind...

33/155 etc. hebben nooit last gehad van bodem rot of wel ? Hoort een 145 helemaal niet te hebben dan...
pi_33980934
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:06 schreef yup het volgende:

[..]

1996 is dat ding gebouwt.

Dat ding is nu al 10 jaar oud. Het kan best, alhoewel ik het ook beetje vreemd vind...

33/155 etc. hebben nooit last gehad van bodem rot of wel ? Hoort een 145 helemaal niet te hebben dan...
33 had wel degelijk last van roest

maar goed....ik ben vanmiddag naar een garage geweest (turks)
daar de auto op een brug laten zetten ..inspecteren en toen kwam het goede nieuws

voor 100 euro ben ik klaar met lassen ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')