"Let op; zonder kabeltje/kastje tussen de TV en de console!"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tho_Omas het volgende:
Je verkoopt een console, maar de console zit er niet bij. Curieus, nietwaar?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tho_Omas het volgende:
Je verkoopt een console, maar de console zit er niet bij. Curieus, nietwaar?
Zeker weten geen SNES kopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef tho_Omas het volgende:
Ik bezie mijn fout voor den laatste maal! Ik verlaat dit topic met een traan, en wens u verder succes met de verkoop.
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef tho_Omas het volgende:
Helaas. Hoewel ik er heel wat lol mee gehad heb vroeger![]()
Je bent NOOIT te oud voor Nintendo als je dat maar weetquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:15 schreef X_X het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd![]()
Ik voel me er nu een beetje te oud voor![]()
ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef ChillyWilly het volgende:
[offtopic]Is je XP 2000+ definitief overleden??[/offtopic]
Euh.. voordat het "kastje tussen tv en console" kapot ging deed ie het nog vlekkeloos. En sindsdien ligt ie hier in de laquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:02 schreef peristilius het volgende:
Hmm ik bied 25 euro incl.
edit: weet je trouwens wel zeker dat hij werkt?
Weet je ook zeker dat het aan de beeldkabel ligt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef X_X het volgende:
[..]
Euh.. voordat het "kastje tussen tv en console" kapot ging deed ie het nog vlekkeloos. En sindsdien ligt ie hier in de la
Tijdelijk niet van toepassing.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:28 schreef X_X het volgende:
Trouwens.. ik hoop dat je ondertitel verouderd is..
dan neem ik jou bod van 25 incl over. als de TS wil dan eventueel met alleen het mario spel erbij.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:50 schreef peristilius het volgende:
Mijn bod staat niet meer, heb al een andere SNES gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |