Mail me maar op schuumert[at]supermail in NL als mijn bod accoord is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef X_X het volgende:
Het moederbord (ASUS A7V266-C) waar hij op zit krijg je er gratis bij, ik moet er wel bij zeggen dat ie een beetje aan de oude kant is.. wat kuren zo nu en dan
en een reep geheugen zit er ook in.
Komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mail me maar op schuumert[at]supermail in NL als mijn bod accoord is.![]()
Moet hij mij er wel eerst uit biedenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:13 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Moet hij mij er wel eerst uit bieden![]()
Moederbord zal wel last hebben van brakke condenstators, dan worden ze instabiel en krijgen kuren. Staan er wat condensators bol?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef X_X het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van het moederbord erbij
Dat maakt nu inderdaad uit met bieden. Is 't geheugen nog wel goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef ChillyWilly het volgende:
Hoeveel geheugen zit er eigenlijk bij?
Ok 50 euro geboden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef X_X het volgende:
Er staan voor zover ik zie geen condensators bol, het enige waar dat moederbord last van heeft (voor zover ik het gemerkt heb) is dat ie wat instabiele voltage geeft aan de videokaart. Het heeft verder niet zoveel consequenties voor het beeld ofzo, maar in een (zware) game wil het nog wel es gaan schokken. Het geheugen is 1 reepje 512 ddr, en 1 reepje 256 ddr. Ik zie er opstaan pc2100
Volgens mij heb je wel betrouwbare bieders in je topic dus dat komt vast goed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:14 schreef X_X het volgende:
Ik wacht tot morgen (vandaag) 20.00 uur, en dan volgt (hopelijk) de verkoop aan de hoogste bieder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |