Wat lul je kneus? Ik heb gewoon met haar nu al een paar maanden en iemand moet aan haar zitten ze is van mij. Ze draagt alleen geen strings wat doe ik daar aan? Volgens haar moeder is dat slecht.....slaat nergens opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef optifree het volgende:
[..]
Yup jij bezit dat kind, vanaf wanneer ga je haar verhuren?
Haha De Griezelbus, maarja dat is weer van voor haar tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
De Griezelbus draait nog, ook spannend!
Ik haakte al af toen die zei dat ie een leuk meisje had leren kennenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Jajong het volgende:
Na die speeltuin-pasje opmerking geloof ik dit niet meer. Lamme kloon
Geef haar zooen hendig sjieke slipquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat lul je kneus? Ik heb gewoon met haar nu al een paar maanden en iemand moet aan haar zitten ze is van mij. Ze draagt alleen geen strings wat doe ik daar aan?
hij is echt, hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Jajong het volgende:
Na die speeltuin-pasje opmerking geloof ik dit niet meer. Lamme kloon
Ga jij ook nog een extra note zetten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Kuttopic, slotje dus
reltopic
-edit-
Ow had jij hem al dichtgedaan, sorry
If you wantquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij ook nog een extra note zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |