En dat weet je omdat er bloed uitkwam zeker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ja ze is VRUCHTBAAR als je dat zo graag wilt weten en zei svan mij niet van jou
Zou hij haar dumpen zodra ze schaamhaar krijgt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Xebrozius het volgende:
Godverdomme man, jij hebt het goed voor elkaar... Een vriendin die zich niet hoeft te scheren.
Kost da wêhnig, zâhn pop?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
zei svan mij niet van jou
Dat is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOu maar als een man van 41 met een vrouw van 35 getrouwd is dan is er toch ook geen probleem
Dan kan je haar voortaan beter in d'r kont neuken, ivm ongewenste zwangerschapquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ja ze is VRUCHTBAAR als je dat zo graag wilt weten en zei svan mij niet van jou
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Xebrozius het volgende:
Godverdomme man, jij hebt het goed voor elkaar... Een vriendin die zich niet hoeft te scheren.
Dan zijn ze allebei volwassen, dus geen vergelijking.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NOu maar als een man van 41 met een vrouw van 35 getrouwd is dan is er toch ook geen probleem
waarom in Godsnaam!!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zij wil het al doen, maar ik heb nee gezegd
Asjeblieft zeg. Neuk haar. Ik bedoel ze wilt het. Dus als je wordt opgepakt voor pedofilie kan je dit zeggen:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
gewoon ik vind haar daar nog te jong voorquote:
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Xebrozius het volgende:
nee, ik bedoelde waarom wil zij het in Godsnaam al doen?!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
gewoon ik vind haar daar nog te jong voor
Ik wil ook al miljonair zijn, maar zie je mij Donald Trump neuken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zij wil het al doen
Gewoon die joh, voor je het weet is ze 12 en gaat ze naar allerlij groepsverkrachtingen toequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ehh, wacht...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Lithion het volgende:
Ik wil ook al miljonair zijn, maar zie je mij Donald Trump neuken?
Open er een topic over, R&P heb je al gevonden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hou eens op met al die bedreigingen zeg. Dat vind ik niet leuk
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Xebrozius het volgende:
Maar voor pijpen heeft ze natuurlijk de perfecte leeftijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
gewoon ik vind haar daar nog te jong voor
Damm... Een ZEER DRINGEND advies wat bijna iedereen hier wel met me eens is... Zoek hulp man. Ga eens praten met iemand. Die reactie van je... Je reageert jaloers op een textuele reactie die niet eens op te vatten is dat iemand anders haar zou willen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
en zei svan mij niet van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |