Ik ga zo op confirm klikkenquote:1
Radilgy (MileStone Inc.) (For Dreamcast™ / Japanese NTSC)
Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Feb 16, 2006) US$ 59.90 (~49.56 EUR) US$ 59.90 (~49.56 EUR)
1
Sega Dreamcast (Universal Modified) (Sega) (For Dreamcast™ / US NTSC) US$ 79.90 (~66.10 EUR) US$ 79.90 (~66.10 EUR)
1
PAL Booster/Converter (PAL B) (Blaze) (For Dreamcast™ / PAL) US$ 15.00 (~12.41 EUR) US$ 15.00 (~12.41 EUR)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef mr_Brown het volgende:
defrag <volume> [-a] [-f] [-v] [-?]
volume drive letter or mount point (d: or d:\vol\mountpoint)
-a Analyze only
-f Force defragmentation even if free space is low
-v Verbose output
-? Display this help text
Heeeel stoer maar je bent wat jaar te laat....... koopt die een Dreamcast terwijl je nu DQVIII kan spelenquote:
Ja joh, beter nu een DC nu het nog kanquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeel stoer maar je bent wat jaar te laat....... koopt die een Dreamcast terwijl je nu DQVIII kan spelen![]()
In 2020quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, beter nu een DC nu het nog kanStrax zijn ze overal uitverkocht. Bovendien, DQVIII ga ik gamen zodra ik mn laatste tentamen heb gedaan
quote:
Ja lekker hequote:
die dikke was zeker weer lekker op tijdquote:
Bastardquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Wie is Gijs van het jaar eigenlijk? Ik stem dit jaar op Struikrover
?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef mr_Brown het volgende:
defrag <volume> [-a] [-f] [-v] [-?]
volume drive letter or mount point (d: or d:\vol\mountpoint)
-a Analyze only
-f Force defragmentation even if free space is low
-v Verbose output
-? Display this help text
Ja vind je mooi he, klooootzakquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bastardvanwege de zachte/ lieve kant van hem die hij de afgelopen tijd heeft laten zien en zich daar niet voor schaamt
![]()
Nee! Bastard wint al genoeg prijzen... laatst nog een vakantie...quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bastardvanwege de zachte/ lieve kant van hem die hij de afgelopen tijd heeft laten zien en zich daar niet voor schaamt
![]()
proestquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee! Bastard wint al genoeg prijzen... laatst nog een vakantie...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whaahahahahaahahquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Wie is Gijs van het jaar eigenlijk? Ik stem dit jaar op Struikrover
TYYYYYYYYYYYYYYYYPHUSSS dat plaatje is groooooooooooooootquote:
Nee mijn ventquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die dikke was zeker weer lekker op tijd
* week 13 * kraamzorg aanvragen !!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooo`n zin in die baby
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* week 13 * kraamzorg aanvragen !!!
Wij zijn er ook niet voor verzekert,... eigen bijdrage is miniem !quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
Of krijg je die niet meer vergoed.
whehehequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
heaumeauxquote:
basisschool inschrijven??quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Magneet het volgende:
wij hebben hem nog vergoed gehad iig
creche vast aanvragen Struik
Zwangerschapsverlof vast regelen
basisschool vast inschriven
voorraad luiers inslaan
kleertjes kopen
alle andere dingen kopen
buggy/kinderwagen combi kopen
Die wijsheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Magneet het volgende:
voorraad luiers inslaan
kleertjes kopen
alle andere dingen kopen
Ohja een basisschool moeten wij ook nog doen. Sjoooooo dit weekend gaan we eens kijken ervoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Magneet het volgende:
voorraad luiers inslaan
kleertjes kopen
alle andere dingen kopen
Je mag er wel 1 van Yme lenen... die heeft er honderden per dag boven zijn hoofdquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Ik had een groot vraagteken nodig om uit te drukken wat ik dacht..
Alles op zijn tijdquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ohja een basisschool moeten wij ook nog doen. Sjoooooo dit weekend gaan we eens kijken ervoorEn geen gegame dan
Een bedje voor dequote:Op woensdag 11 januari 2006 09:23 schreef Magneet het volgende:
voorraad luiers inslaan
kleertjes kopen
alle andere dingen kopen
Nee niet alles op zijn tijd "zucht"quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles op zijn tijdKomt goed ! Game in het weekend??
Jawel, zogauw je een aanvullende verzekering hebt is het kraampakket gratisquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:21 schreef Quinny het volgende:
Of krijg je die niet meer vergoed.
jij komt ook uit een dorp zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
basisschool inschrijven??
Nu al?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ook al 3 babypakketen aangevraagd via internetBij Jonge gezinnen, Etos en Prenatal geloof ik
Neeeeeee, jullie zijn zo de lul straksquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ook al 3 babypakketen aangevraagd via internetBij Jonge gezinnen, Etos en Prenatal geloof ik
Jaquote:
We kunnen wel een poll makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Gijs van het jaar stem gaat naar
*drums*
Strol
Voor zn dramaqueen periode
quote:
quote:106-jarige Amerikaanse en verzorger plegen zelfmoord
SAN FRANCISCO - Een 106-jarige Amerikaanse vrouw en haar decennia jongere verzorger hebben in de Amerikaanse stad San Francisco waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Dat heeft de politie van die stad dinsdag bekendgemaakt.
Het stoffelijk overschot van de man en de vrouw werden vorige week vrijdag gevonden in het appartement waar zij sinds enkele jaren samen woonden. Bij de lichamen werden brieven gevonden waarin beiden de zelfdoding verklaren. Volgens de politie heeft de man de hoogbejaarde vrouw gewurgd, waarna hij zelfmoord pleegde door een flinke hoeveelheid antivriesmiddel op te drinken. Beiden zeggen afscheid te hebben willen nemen van het leven.
De man schrijft de vrouw te hebben gewurgd omdat ze niet in staat was de antivries op te drinken. De door de man gekozen methode van zelfmoord is volgens medici overigens uitermate pijnlijk.
Ondanks de door de bejaarde vrouw ondertekende zelfmoordbrief, onderzoekt de politie ook de mogelijkheid dat sprake is van moord gevolgd door zelfmoord. Volgens buren leefden de 106-jarige vrouw, die sinds 1970 weduwe was, en haar verzorger de afgelopen negen jaar samen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Neeeeeee, jullie zijn zo de lul straks
Raar verhaal...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Gijs van het jaar poll voor heel FOK!Met als optie... alle Gijsjes zijn kuthonden..... daar gaan we op scoren !!
Daar kom je wel achterquote:
He ik heb Sjo nog nodig. Dus wacht evenquote:
Spam, maar dan in je brievenbusquote:
VEEL !quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spam, maar dan in je brievenbus
Terecht!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Gijs van het jaar poll voor heel FOK!Met als optie... alle Gijsjes zijn kuthonden..... daar gaan we op scoren !!
Nee ... tis niet Cho...quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
He ik heb Sjo nog nodig. Dus wacht even
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
[god on voiceover]
YOU SHALL NOT KILLLLLL
[/god on voiceover]
Poll: Wie is Gijsje van het jaar ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Poll: Wie is Gijsje van het jaar ?Struikrover Strollie75 Chocobo Mr. Brown Notorious Roy Bastard Alle Gijsjes zijn kuthonden
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Anders verpest je mn grap ffquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
THOU ... zou nog mooier staan!!
quote:
Strolie nog met dubbel L.... geeft niks hoor... het is toch een lul met dubbel Lquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik typte te snel
Zich in een hoekje terugtrekt
heerlijke postquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strolie nog met dubbel L.... geeft niks hoor... het is toch een lul met dubbel L
Ik moest eerst lachen hoor gijs.. als dat je gerust steltquote:
Oooh... ik was zo kwaad netquote:
misschien had tie nog niet gepoeptquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Magneet het volgende:
net ff wezen wegen op het consternatiebureau, meneer is nu al 135 gram boven zijn geboortegewicht
Mooi om te horenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:40 schreef Magneet het volgende:
net ff wezen wegen op het consternatiebureau, meneer is nu al 135 gram boven zijn geboortegewicht
meneer is in een week en een dag 200 gram aangekomen terwijl het 150 mag zijn, is dus zeker goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien had tie nog niet gepoept
maar dat is goed?
De eerste week a twee weken vallen baby's altijd wat af, dus het is goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien had tie nog niet gepoept
maar dat is goed?
Wat was er dan Gijsquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooh... ik was zo kwaad net...zeldzaam hoor... ben nooit kwaad
Maar de dingen die ik wilde doen... zijn na 1945 niet meer voorgekomen hier![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat was er dan Gijs
Was ze weer te laat? ...
He, al die gevoelens in jouw blogsquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Bastard het volgende:
Ook weer es geblogd tussen door.. voor de geintreseerden.
Ik mis haar wel een beetjequote:
Ik schrijf beter wat ik voel dan dat ik het kan zeggen inderdaad..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He, al die gevoelens in jouw blogs![]()
Wordt er emotioneel van
Ja is wel eens vaker voor gekomen...quote:
Mooi geschrevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef Bastard het volgende:
Ook weer es geblogd tussen door.. voor de geintreseerden.
Ik weet precies hoe het gaat.. jullie zijn kwaad (terecht)quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja is wel eens vaker voor gekomen...
Maar ja... dit zal ook wel weer overwaaien... ook al duurt het weken
Trek haar nu niet...
De bitchfights tussen haar en Nadientjequote:
Ik hou van haar, iedere vader zou dat hebben denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:05 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mooi geschreven
Jasmijn boft maar met zo'n papa
mooi stukjequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik schrijf beter wat ik voel dan dat ik het kan zeggen inderdaad..
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hou van haar, iedere vader zou dat hebben denk ik
Heerlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:06 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De bitchfights tussen haar en Nadientje
Ik was neutraal geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeerlijkIk was voor Nadine trouwens
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ja gijs.. gisteren 11:15 ... en dan is ze pissed op ons he...
Ze zegt dan geen woord..... en ze loopt hier met een air rond .. gatverrreedamme
Net ruzie gehad met d'r ... eigenlijk nog steeds...
Ben klaar met haar..
AK is er zeker nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... ja gijs.. gisteren 11:15 ... en dan is ze pissed op ons he...
Ze zegt dan geen woord..... en ze loopt hier met een air rond .. gatverrreedamme
Net ruzie gehad met d'r ... eigenlijk nog steeds...
Ben klaar met haar..
quote:
Zo is het precies gijsquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het gaat.. jullie zijn kwaad (terecht)
Zij komt binnen met "ze zullen wel kwaad zijn, hup in de verdediging, give them air"
Jullie geven haar daarna de silent treatment
En een paar weken later is het weer on speaking terms.
Ja wat moet je nog na jaaaaaren met haar werken... soms raak je er aan gewend... en andere momenten wil je haar een enkeltje naar de HEL geven..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
11.15 ook![]()
serieus..... als ik zo'n collega zou hebben dan zou die het eeeeecht zwaar hebben met mij
Neeee die is er de hele week niet... en dat weet ze wel hoor..quote:
Waarheid +8quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het gaat.. jullie zijn kwaad (terecht)
Zij komt binnen met "ze zullen wel kwaad zijn, hup in de verdediging, give them air"
Jullie geven haar daarna de silent treatment
En een paar weken later is het weer on speaking terms.
Gijs..quote:
het is me al meerdere malen gelukt om iemand op te laten rotten.... soms gingen ze zelf wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja wat moet je nog na jaaaaaren met haar werken... soms raak je er aan gewend... en andere momenten wil je haar een enkeltje naar de HEL geven..
Wat een klootzak ben jij zegquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het is me al meerdere malen gelukt om iemand op te laten rotten.... soms gingen ze zelf weg
maar vaak na lang inpraten op de manager, als je structureel fouten maakt en te lui bent om te werken....dan doe ik er echt alles aan om je leven op de werkvloer te verzieken![]()
Jij kan dus een keer verwachten dat je word opgewacht..quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het is me al meerdere malen gelukt om iemand op te laten rotten.... soms gingen ze zelf weg
maar vaak na lang inpraten op de manager, als je structureel fouten maakt en te lui bent om te werken....dan doe ik er echt alles aan om je leven op de werkvloer te verzieken![]()
Nou ik zou het doen hoor Gijs.. als ze daarmee dr klep kan houden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs..![]()
We zitten wel eens te filosoferen hier () ... over hoe het zou zijn als je met haar, voor de rest van je leven, op een onbewoondeiland zou zitten..
En dan is de vraag... hoelang hou je het uit zonder sex...
ik ben het wel met hem eensquote:
Ze moest Sharon opereren geloof ik...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Quinny het volgende:
Wat was excuus voor het te laat komen dan?
Kat ziek? De draak was levensmoe? File? Auto kapot? Iemand het leven gered?
Dat gehaat willen worden door dr collega's hequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze moest Sharon opereren geloof ik...
Nee Cho belde haar om 09.30 wakker... vervolgens was ze er pas 11.15
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze moest Sharon opereren geloof ik...
Nee Cho belde haar om 09.30 wakker... vervolgens was ze er pas 11.15
klootzakquote:
WHOEHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb nu weer een projectje lopencollega is nu al een week ziek
ik zit hem echt op zijn huid... als ik maar merk dat ie de kantjes ervan afloopt, dan ben ik alweer aan het schreeuwen dat ie aan het werk moet
![]()
Zal je niet eerst proberen te achterhalen wat de reden is van iemands ziek zijn, of van iemand die de kantjes eraf loopt. Maarja we zitten ook op een ander vak gebiedquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
klootzak![]()
neeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh als iedereen klaagt over een bepaalde collega en iedereen ziet hetzelfde en klaagt en klaagt maar en er wordt geen klote aan gedaan?? dan ga ik echt zitten zieken totdat diegene of zelf opstapt of dat er een gesprek komt met de manager. Ondertussen zorg ik er wel voor dat ik alles zwart op wit heb staan... leve de automatisering
en dan kan diegene echt met alle kutsmoesjes komen, maar dat gaat dan echt niet helpen
![]()
Ik heb nu weer een projectje lopencollega is nu al een week ziek
ik zit hem echt op zijn huid... als ik maar merk dat ie de kantjes ervan afloopt, dan ben ik alweer aan het schreeuwen dat ie aan het werk moet
![]()
ach..... het houdt je bezigen als je zelf maar zorgt dat ze niet op jou kunnen zeiken, dan gaat het goed
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je kan mij niet vertellen dat je elke dag de kantjes ervan afloopt.... dat je altijd maar kutsmoesjes hebt als je iets moet doen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zal je niet eerst proberen te achterhalen wat de reden is van iemands ziek zijn, of van iemand die de kantjes eraf loopt. Maarja we zitten ook op een ander vak gebied
Ja hehe,.... ze heeft jou een boner bezorgt met een lapdance toen in KSquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik zou het doen hoor Gijs.. als ze daarmee dr klep kan houden.
Ja ?quote:
ja... kloptquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:10 schreef Quinny het volgende:
Oh en Brown... jij hebt je ook wel eens ziek gemeld omdat je het leuk vond om op Daan te passen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hij heeft mij ook weggepest...
Tํs een gemenerd.![]()
Dat had ze bij jouw net zo goed gekund hoor Gijs.. niet normaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hehe,.... ze heeft jou een boner bezorgt met een lapdance toen in KS
omg, die tweedequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft waarschijnlijk zulke grote tieten dat ze 2 bikini's moet dragenquote:
die eerstequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk zulke grote tieten dat ze 2 bikini's moet dragen
Omdat deze vrouw echt een flossende veter in je reet letterlijk neemtquote:
Verrek ja, 2 touwtjes. Helemaal niet opgevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef mr_Brown het volgende:![]()
dat ziet echt alleen een vrouw weer h่
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet ook goed zoeken tussen de kwabbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat ziet echt alleen een vrouw weer h่
![]()
Mij ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verrek ja, 2 touwtjes. Helemaal niet opgevallen.
Niets, maar dan moet je er wel een mooie kont voor hebbenquote:
proestquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
hmmmm *erover nadenkt om een string te dragen dan*quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Niets, maar dan moet je er wel een mooie kont voor hebben
Mannen in strings vind ik dan weer nietsquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hmmmm *erover nadenkt om een string te dragen dan*
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie konten en strings
Een van die zeldzame perfecte combinatie...net als mayo en curry.
Strol en kouquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie konten en strings
Een van die zeldzame perfecte combinatie...net als mayo en curry.
Vooral als ze een behaarde anus hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mannen in strings vind ik dan weer niets![]()
Verschrikkelijk iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:44 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mannen in strings vind ik dan weer niets![]()
omgquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vooral als ze een behaarde anus hebben
Ooit een keer een bejaarde man verpleegt die alleen maar strings droeg![]()
PROESTquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vooral als ze een behaarde anus hebben
Dat lukt ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:46 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
omg![]()
Ik vraag me af of ik mijn lachen nog wel kan inhouden als ik dat zie
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Strol en kou
Bastard en vakanties....
He het werkt
quote:
Zit best lekker hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Een string...moet er niet aan denken.![]()
quote:
Ga het direct doen !quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Quinny het volgende:
Sjo vergeet je niet de spiegel te halen vanmiddag
Zie je het voor je van die ingevallen billentjes en zo'n veter erinquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Nuongirl het volgende:
[..]!
En die arme man denkt hij dat hartstikke sexy is natuurlijk
Als je nou ooit eens af zou studeren en een baan hebben waarbij je goud verdiend, krijg je automatisch die kadootjes.quote:
mental image blocktquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zie je het voor je van die ingevallen billentjes en zo'n veter erin
quote:Nee heb me netjes gehouden. Pas gelachen op de gang
Ik denk dat Noot tegen die tijd strings in het bejaardentehuis draagt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
Als je nou ooit eens af zou studeren en een baan hebben waarbij je goud verdiend, krijg je automatisch die kadootjes.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je nou ooit eens af zou studeren en een baan hebben waarbij je goud verdiend, krijg je automatisch die kadootjes.
Ja het is me een view hequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ja ja, grappen en grollen over mij, maar DAMN!Ik post de foto gewoon nog een keer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu geen voorvocht krijgen he.... het is maar een plaatje !
WHAHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het is me een view he![]()
Nu geen voorvocht krijgen he.... het is maar een plaatje !
had je na die *plof* een plakkerige buik?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je je ogen dichtdoet kun je dr de trap op zien lopen, steeds dichterbij en dichterbij... Langzaam steekt ze dr hand uit, je probeert dr vast te pakken en dan *plof* word je weer wakker.
Gozer kan een fles L'Oreal cremespoeling over zijn buik gooien voordat je daar ook maar wat op zietquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
had je na die *plof* een plakkerige buik?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gozer kan een fles L'Oreal cremespoeling over zijn buik gooien voordat je daar ook maar wat op ziet
Gadverdegatverdamme...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Levenslang voor Britse babyverkrachter
Het zal je oppas zijn zeg.. wat doe je??
Ik weet wel wat ik zou doen.. ik ben eeecchhhhttttt niet de man waarbij je ongestraft weg gaat komen..
Kan me er in deze landen ook helemaal niks bij voorstellen... zo ziek!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gadverdegatverdamme...
Hoe kun je zo ziek in je hoofd zijn!!!!![]()
![]()
Tijdje geleden las je regelmatig van die berichten. Blijken waren er wat Zuid-Afrikanen die geloofde dat je van AIDS kon genezen wanneer je sex met een maagd had.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:38 schreef Bastard het volgende:
Kan me er in deze landen ook helemaal niks bij voorstellen... zo ziek!
Allebei verschrikkelijk ziekquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo iemand mag gewoon dood inderdaad, maar ik vraag me af wat erger is... Iets verschrikkelijks doen, of er foto's van maken zoals zn vriendin deed![]()
![]()
KOM OP HEY
Ver-schr-ikk-elijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tijdje geleden las je regelmatig van die berichten. Blijken waren er wat Zuid-Afrikanen die geloofde dat je van AIDS kon genezen wanneer je sex met een maagd had.
Ik hoop dat hetgeen die vent heeft gedaan snel bekend raakt onder de rest van de gevangenispopulatie. Eerst een grote neger erop afsturen zodat hij ook weet hoe het voelt en dan de keel doorsnijden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ver-schr-ikk-elijk...
Maar daar kan je ergens nog "begrijpen" dat je die mensen iets op de mouw kan spelden.
Dit was puur uit lust, of voor de lol.. en dan 4 (vier!!!) x... dus stoppen.. peukie roken, gekrijs aanhoren.. en weerrr.... en weerrrr...en weerr...
Je moet je de situatie eens voorstellen.. je word alleen maar gekker in je kop.![]()
Ik heb m`n tijdelijke auto net in de prak gereden ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Bastard het volgende:
He godver.. over zoiets kan ik gewoon echt de hele avond down zijn.. iemand nog iets leuks voor het afsluiten vandaag?![]()
Maar goed dat er negers bestaan danquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hetgeen die vent heeft gedaan snel bekend raakt onder de rest van de gevangenispopulatie. Eerst een grote neger erop afsturen zodat hij ook weet hoe het voelt en dan de keel doorsnijden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed dat er negers bestaan dan
Nee... neeee.. ja?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb m`n tijdelijke auto net in de prak gereden ?![]()
Neuh, maar wilde je graag opvrolijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee... neeee.. ja?
Ja gijs?
oooeee![]()
![]()
Ja???
WHAHAHAHAHAHAHHHAHA![]()
Dat is dan weer lief van jequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, maar wilde je graag opvrolijken![]()
Een Struikrover grap die leuk isquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oh jammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:
Vorige week donderdag in de trein. Ik zat in zo'n tussenstuk. Een team conducteurs (6 stuks) was aan het controleren en ik zag een Marokkaan al onrustig worden. Ze vragen naar zijn vervoersbewijs en hij begint wat te prutsen in zijn zaken tot we bij een station aankomen. Toen de deuren open gingen probeerde hij weg te rennen maar die conducteurs hadden dat natuurlijk al lang in de gaten, dus binnen 3 seconden lag hij scheldend op de grond met 3 brede mannen bovenop hem.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:51 schreef Bastard het volgende:
He godver.. over zoiets kan ik gewoon echt de hele avond down zijn.. iemand nog iets leuks voor het afsluiten vandaag?![]()
*aan betonnen pilaar denkt*quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jammer
Ah, het had goed kunnen wezen hoor.. zo ver gezocht was het ook weer niet.
En ik hoop dat die kerel zo hard met zn knie op zn ruggengraad zat te wroeten hequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vorige week donderdag in de trein. Ik zat in zo'n tussenstuk. Een team conducteurs (6 stuks) was aan het controleren en ik zag een Marokkaan al onrustig worden. Ze vragen naar zijn vervoersbewijs en hij begint wat te prutsen in zijn zaken tot we bij een station aankomen. Toen de deuren open gingen probeerde hij weg te rennen maar die conducteurs hadden dat natuurlijk al lang in de gaten, dus binnen 3 seconden lag hij scheldend op de grond met 3 brede mannen bovenop hem.
in een bepaalde parkeergarage in Aplhenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*aan betonnen pilaar denkt*
Je had Keplers gezicht moeten zien toen hij over die betonnen drempel reed in die parkeergarage met het CP weekendquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*aan betonnen pilaar denkt*
Wat is dat eigenlijk voor weekend, Centrum Pedo's ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je had Keplers gezicht moeten zien toen hij over die betonnen drempel reed in die parkeergarage met het CP weekend![]()
Ja ik weet het.. die paal heeft 3x de omvang van mij.. en nog zie je hem niet staan.. VOL achteruit ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
in een bepaalde parkeergarage in Aplhen
Vond het toen ff iets minderquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. die paal heeft 3x de omvang van mij.. en nog zie je hem niet staan.. VOL achteruit ook
Ja was leuk
Ah joh.. ik heb ook een deuk in mn auto gereden toen ik hem net had.. boeien hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vond het toen ff iets minder
sterven zou ie, en dan ook heeeeeeel pijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
Levenslang voor Britse babyverkrachter
Het zal je oppas zijn zeg.. wat doe je??
Ik weet wel wat ik zou doen.. ik ben eeecchhhhttttt niet de man waarbij je ongestraft weg gaat komen..
OMGquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
Abraham Lincoln was elected to Congress in 1846.
John F. Kennedy was elected to Congress in 1946.
Abraham Lincoln was elected President in 1860.
John F. Kennedy was elected President in 1960.
Both were particularly concerned with civil rights.
Both wives lost their children while living in the White House.
Both Presidents were shot on a Friday.
Both Presidents were shot in the head.
Now it gets really weird.
Lincoln 's secretary was named Kennedy.
Kennedy's Secretary was named Lincoln.
Both were assassinated by Southerners.
Both were succeeded by Southerners named Johnson.
Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808.
Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908.
John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln, was born in 1839.
Lee Harvey Oswald, who assassinated Kennedy, was born in 1939.
Both assassins were known by their three names.
Both names are composed of fifteen letters.
Now hang on to your seat.
Lincoln was shot at the theater named 'Ford.'
Kennedy was shot in a car called ' Lincoln' made by 'Ford.'
Lincoln was shot in a theater and his assassin ran and hid in a warehouse.
Kennedy was shot from a warehouse and his assassin ran and hid in a theater.
Booth and Oswald were assassinated before their trials.
And here's the kicker...
A week before Lincoln was shot, he was in Monroe, Maryland
A week before Kennedy was shot, he was with Marilyn Monroe.
Gijs het is Helmond, de sportiefste stad van Nederlandquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop dat het goed komt QueenR
Publiciteit blijven zoeken, dat kunnen die ambtenaren niet terugkrabbelen!
Menselijk factor wa...valt nooit helemaal uit te sluiten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, 62% van de vliegtuigongelukken komt door het personeel
Wat Neet zegtquote:
Een seconde of 5 is al straf.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Boom TSSSS
http://downloads.q-dance.nl/radio/2005-01/Week_02_Outblast.wma
Even wacht tot een minuut of 5, dan gaat het los
Heh lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Boom TSSSS
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:16 schreef Nuongirl het volgende:
Avond jong en lui
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:55 schreef Bastard het volgende:
Kennedy Lincoln blablaba
http://www.snopes.com/history/american/linckenn.htmquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ff serieus.... dit is van het pad hoor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Boom TSSSS
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/history/american/linckenn.htm
Alleen de MC.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boom Boom TSSSS
die MMMMMMCCCCCCCCCCCCCCCquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die MMMMMMCCCCCCCCCCCCCCC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat fuuuuuuuuuuucking irritant!!!!
Ik heb het nog niet gehoord.. maar die zijn altijd fucking irritant... althans de meestequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh,.. ik dacht dat het alleen op een Mac afgespeeld kon worden. MC is dus iets andersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord.. maar die zijn altijd fucking irritant... althans de meeste
Wil ze wel slaan dan.. hou je bek eens gek.. ik sta uit mn plaat te gaan, ga jij zeggen dat ik moet dansen![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja is voornamelijk het begin.
[afbeelding]
Zullen we het over skatemuziek hebben, kan je ook meelullen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,.. ik dacht dat het alleen op een Mac afgespeeld kon worden. MC is dus iets anders
Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zullen we het over skatemuziek hebben, kan je ook meelullen.
Korn zeker ook eentonig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Linkin park is lekker idd .. maar allemaal zo eentonig
gijs..... serieus.... heb een beetje door de set heen geskipped, maar ik hoor alleen maar die stemquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gehoord.. maar die zijn altijd fucking irritant... althans de meeste
Wil ze wel slaan dan.. hou je bek eens gek.. ik sta uit mn plaat te gaan, ga jij zeggen dat ik moet dansen![]()
Ja die gozert is een beetje verkouden he.. zon rare stemquote:
quote:
het enige waar hij nog over mee kan lullen is Pieter Post en de tune van de Teletubbiesquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zullen we het over skatemuziek hebben, kan je ook meelullen.
Geef mij toch maar een lekker LIVE setje van Carl Cox of Luna danquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs..... serieus.... heb een beetje door de set heen geskipped, maar ik hoor alleen maar die stem![]()
![]()
sommige MC's zijn wel ok.... Marxman bijvoorbeeld lult niet teveel....... maar deze gast ....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het enige waar hij nog over mee kan lullen is Pieter Post en de tune van de Teletubbies
Carl Cox jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef mij toch maar een lekker LIVE setje van Carl Cox of Luna dan
Geen gelul.. meteen raggen en stampen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee leuke bas er onder en we hebben weer een lachen gabber plaat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs..... ik zie een clip voor me.... met surfer in de hoofdrol als Pieter
![]()
![]()
ik zie TMF
ik zie MTV
ik zie een uitverkocht Ahoy![]()
het is alleen wel een heeeele langequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ff serieus.... dit is van het pad hoor
![]()
![]()
lees dat stuk op die link van Choas.... vindt je t tegelijk niet meer zo spectaculairquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is alleen wel een heeeele langemaar wel ongelooflijk
![]()
Ik zoek die shop van cho....quote:
Je daalt in mijn achting nuquote:
Holy shit,.... heb je ze al gemailed dat er waarschijnlijk een fout in zit ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Nuongirl het volgende:
Net even de iq test gedaan, en gewoon een score van 125
Ja, want ik verwachtte minstens 145quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Holy shit,.... heb je ze al gemailed dat er waarschijnlijk een fout in zit ?
quote:
Nee, flauwekul. Ben wat muziek aan het downloaden.quote:
Comeback +8quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja, want ik verwachtte minstens 145![]()
Ben de laatste dagen bezig met PC management,... opschonen enzo.... nog tips mensen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Nee, flauwekul. Ben wat muziek aan het downloaden.
Koop een Mac.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben de laatste dagen bezig met PC management,... opschonen enzo.... nog tips mensen?
+10 waarheid als eenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef ChOas het volgende:
Koop een Mac.
]quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Chocobo het volgende:
Ben de laatste dagen bezig met PC management,... opschonen enzo.... nog tips mensen?
Van alles,... foto's, programma's, registry shit, etc. etc... muziek heb ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
]
Wat ben je aan het opschonen? Foto's, muziek?
Zou eens tijd worden...quote:VS DREIGEN MET GEWELD
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Als Iran opnieuw uranium gaat verrijken
hebben we weinig opties. Dat heeft het
Witte Huis gezegd.
De Verenigde Staten tillen er zwaar aan
dat Iran centrifuges wil installeren om
uranium te verrijken.
Iran wil het uranium naar eigen zeggen
gebruiken voor zijn kerncentrales, maar
met verrijkt uranium kunnen ook
atoombommen worden gemaakt.