Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Marble het volgende:
Het heeft gewerkt. Wat was ik blij voor d'r.
helemaal meee eens..... maar niet te lang mag ze erin blijven.... vind haar een beetje saaiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben iets minder enthousiast.. maar ze was niet slecht. Ze moet gewoon het niveau van Lost weer halen, die was echt goed.
Normaal stem ik niet, nu 1 stem nar Marescha en 1 naar Floortjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie hebben toch niet echt zo mega veel gestemd?
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:33 schreef Magics het volgende:
[..]
Normaal stem ik niet, nu 1 stem nar Marescha en 1 naar Floortje
Niemand is objectief.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef sbientje het volgende:
En dat is serieus objectief... nou ja, bijna objectief dan
Ik heb me geen seconde verveeld, maar misschien komt dat omdat ik het zowiezo prettig vind om naar Marescha te kijken. De zang was juist hartstikke goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef sbientje het volgende:
wat een stelletje blinde kippen zitten hierjullie vonden dit serieus een entertaining optreden? ze zat er steeds naast, echt een beetje jammer vond ik het hoor... I-jay was wel erger 9die heb ik nie eens afgeluisterd, de gruwel!) maar ik vond marescha toch wel daarna de slechtste eerlijk gezegd. En dat is serieus objectief... nou ja, bijna objectief dan
ze was wel yummie inderdaad!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:57 schreef mark_03 het volgende:
Ze zag er wel enorm lekker uit gisteravond... maar daar bleef het bij.
echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..quote:
twee zielen, een gedachtequote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
echt wel, jammer genoeg was haar optreden niet echt goed, en haar overacting bij de uitslag was voor mij al een plek op de kruk waard..
idd, tenen zijn er nog niet van bekomenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee zielen, een gedachte
Dat bedoelde ik met dramaqueen... verschrikkelijk tenenkrommend om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |