ze zijn van de super de boerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef electricity het volgende:
de aldi boeren vinden het moeilijk om de goeden er uit te zoeken.
Eensch!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Volte-Face het volgende:
De lekkerste mandarijnen komen uit blik![]()
Ik vind ze heerlijk, zolang er niets hards in zit! Zodat ik eerst mn bek moet leegpulken voordat ik kan gaan kauwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef buzzer het volgende:
mijn kinderen eten kilo's van die dingen. Ik bedank voor de eer. Liever een sinaasappeltje dan..
Correct! Dat had ik net dus... Ik open een 2e mandarijntje, dit was een kleinere dan net.... 1 en al pit, gelijk weggetieft! Zooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef -beyond- het volgende:
En het ergste is als je jezelf zo hebt zitten verheugen op een lekker mandarijntje.....
en je bij de eerste hap die vieze gore kut pitten al ziet zitten..
Getverdemme![]()
Ook smerig ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
weet je wat pas goor is, druiven met pitten
Kijk, met manderijnen merk je het nog wel, druiven bijt je vaak door, en dan heb je na dat zoete ineens een bittere nasmaak in je bek
jij slikt gewoon zaad?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef de_puta_madre het volgende:
Echte mannen (zoals ik) slikken de pitten gewoon door
quote:
swallow the seed...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef Beach het volgende:
Die pitten kan je gewoon doorslikken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |