Ik ben erg benieuwd wat je hier bedoeld eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
+2 LeBeau, vanwege introductie...![]()
-2 Ayaxola & Zhenar, vanwege mensen aan 't werk zetten
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je hier bedoeld eigenlijk![]()
Zet ik mensen aan het werk?
Ik pas de lijst altijd netjes aan hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.
Of course.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik pas de lijst altijd netjes aan hoor
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
Promiss en babette21 -2: Zou van beiden niet weten wie het zijn.
Svensational +2: Mag van ook wel wat hoger
BVO 23
Zhenar 19
...
Svensational 16
...
babette21 15
...
Promiss 13
babette21 13
Ik mocht 't weer fixen vanochtendquote:
daarom... maar als ik wist dat ik er door jou 2x instond [dat dát dus de fout was] had ik je juist 2+punten gegeven, want Babette kan er niet vaak genoeg instaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef LeBeau het volgende:
Misschien omdat Babette geen drang voelde om te stemmen totdat ze minpunten kreeg van jou? Of omdat mark_03 de stand moest aanpassen omdat Babette er door jou 2 keer instond? Anders weet ik het ook niet.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*reserveert alvast plek #1 voor 00.00 *
Zeg afgelopen dagen ging t ook zoquote:
Een half uur van tevoren?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg afgelopen dagen ging t ook zo![]()
quote:
Ok!quote:
Als je in de beginlijst stond mag je ook gewoon stemmen als je er uit bent hoor, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:18 schreef mark_03 het volgende:
Waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik mag stemmen.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:18 schreef mark_03 het volgende:
LeBeau: +2 : Omdat ie vanochtend naar Barbara Streissand luisterde.
En dat terwijl je er eerder al was uit gegooit, hoezo een mooie comebackquote:
Dank je welquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2 zorgt altijd voor leuke info over Idols, leuke Idolsuser
Omdat hij op vakantie is en ons in de steek laat?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
BVO +2: Eigenlijk de enige die nu de pluspunten verdiend.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat hij op vakantie is en ons in de steek laat?!![]()
![]()
BVO
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]!
Maar vond eigenlijk dat ie een beetje laag stond![]()
En wist eigenlijk niet wie anders de pluspunten zou moeten krijgen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:26 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho +2: Is jarig vandaag, en zorgt ervoor dat er altijd van die mooie banners zijn!!
Don't touchquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef TheVulture het volgende:
2- Ztar: de meest onbekende voor mij van de users die nog over zijn
Misschien de mensen die je al eerder punten hebben gegeven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
En wist eigenlijk niet wie anders de pluspunten zou moeten krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |