Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staatquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef TimmyAsd het volgende:
CrazyDutchPunk +2: zie ik gewoon erg veel hier waardoor ik vind dat hij gewoon te laag staat.
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo te zien volg je het topic verder niet zo heel goed, anders snapte je wel waarom ie zo laag staat.
Je hoeft niet te stemmen op basis van "aantal uren online" hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kvind het sneu voor hem, hij is iig ruim aanwezig in Idols, dat kan je van een aantal andere mensen die hoger staan niet zeggenheeft weinig met het topic wel of niet volgen te maken.
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:15 schreef Cee het volgende:
Zhenar -2. Concurrentie. Weg d'r mee.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat had je nou niet moeten doen!
![]()
En ik had je nog wel geholpen met je webicon![]()
Ik wil je punten niet eens meerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, bij deze maak ik een deal, morgen krijg je je punten weer terug.
![]()
ik weet nog heel goed wat je gisteren in ons mail verkeer zei: morgen krijg je ++ stemmen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tania18 -2Roman
--Globe-- +2 As promised
BVO -2 Ik gun anderen de #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |