Ze heeft vooral goed leren generaliseren voor iemand van 21. Wat een dom kind.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef klez het volgende:
[..]
Ze heeft vooral goed leren generaliseren voor iemand van 21. Wat een dom kind.
Beetje kortzichtig kind idd.quote:Amerikanen? Die lopen blind achter iets of iemand aan. Het lijkt wel of iedereen daar gebrainwashed is. Japan is een machine. Daar gaat nooit iets verkeerd. Nee, dan de Europeanen. Hier doen ze tenminste wat ze zelf willen. Maar het liefst ben ik in Nieuw-Zeeland. Daar is de sfeer pas écht relaxed.“
Beetje kortzichtig om je oordeel op een krantenartikel te baseren.quote:
Ze is gequote, ze zal het artikel ook wel zelf hebben gelezen voordat het geplaatst isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:43 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig om je oordeel op een krantenartikel te baseren.
Die kans lijkt me klein, maar het verandert niets aan de situatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is gequote, ze zal het artikel ook wel zelf hebben gelezen voordat het geplaatst is
Ja, en daarom hoeven kranten en tijdschriften ook nooit iets te rectificeren zeker.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ze is gequote, ze zal het artikel ook wel zelf hebben gelezen voordat het geplaatst is
Nee. Natuurlijk. Je moet er eerst 20 keer mee naar bed zijn geweest. Of voel je je nu beledigd en ga je ambassades in de fik steken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:47 schreef XL het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein, maar het verandert niets aan de situatie.
Je veroordeelt iemand op basis van een krantenartikel op kortzichtigheid. Dat is in mijn ogen behoorlijk kortzichtig.
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:41 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk. Je moet er eerst 20 keer mee naar bed zijn geweest. Of voel je je nu beledigd en ga je ambassades in de fik steken?
Laten we zeggen: deze uitspraken zijn, indien daadwerkelijk gemaakt, die kans lijkt vrij groot, nogal kortzichtig.
Is nu aan jouw behoefte aan zorgvuldigheid voldaan?![]()
Ik mag toch hopen dat iedereen begrijpt dat ik met het imago van de Telegraaf doel op het niveau van de Story, de Weekend en de Prive en dat ik die kranten niet hoog aanschrijf. Beetje sensatie-zoekerij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:06 schreef wdn het volgende:
XL: de Telegraaf is een krant? WTF zelfs 1 met een imago?![]()
Haar kijk op de wereld is anders dan de meeste journalisten kennen en dus wordt er over geschreven.
En ze heeft gelijk. In de VS en Japan wordt sport heel anders uitgevoerd maar dat komt denk ik vooral omdat de cocurentie zo groot is. In NL moet je de beste van 16m mensen zijn, in Amerika de beste van 750m mensen.
Zij board nu ook echt 3 jaar geen wedstrijden bij de FIS he. Ze gaat nu weer 3 jaar sponsorevenementen af en video's/foto's schieten. Dingetjes schrijven voor tijdschriften doen en over 3 jaar ziet ze wel of ze zin heeft in de spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:34 schreef wdn het volgende:
XL: dat snap ik over de telegraaf![]()
![]()
Oh en die 'andere mentaliteit' die ze heeft is ook een Amerikaanse mentaliteit dus dat zal ook meespelen.
Uitspraak op TV van haar "een paar maanden voor de spelen van 2010 meldt ik me wel weer bij het NOC". Dat is niet de mentaliteit die NL sporters hebben: schaatsers schaatsen 4 jaar lang voor de sport en verdienen wat geld maar niet uitzondelijk veel. Er zijn er weinig die dachten toen ze jong waren "oh ik wordt miljonair als ik ga schaatsen" en dan zijn de spelen -het- platform om goed te presteren.
Amerikanen zijn zo wel: je ziet ze net voor en tijdens de spelen en daarna is het 3 jaar rustig. Voor haar zal dat ook anders liggen(denk ik).
Ze was leuk om te zien. Maar na val 1 had -ik- toch echt ervoor gezorgd dat ik finishte. Ik ben liever 4de dan onderaan bungelen
Ik denk niet dat ze Vancouver wil doen. Ik denk dat ze over 3 jaar kijkt of ze er in zin in heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:
Ze heeft het kortom goed voor elkaar.
Wat ik alleen niet snap achteraf, is dat ze bij de ploegenpresentatie werd neergezet als "ik hoor hier niet bij, ben ook maar gevraagd", terwijl nu bleek dat ze puur en alleen om het Olympische hieraan deelnam. Ik had eerder begrepen dat ze was ontdekt, of getipt, maar ze bleek hier dus wel degelijk zelf voor gekozen te hebben. En ze wil Vancouver ook gaan doen.
Goud vind ik iets te hoog gewaardeerd. Maar een run zoals Buaas die maakte heeft Maas zeker ook in zich. Helaas kwam dat er niet uit. Zowel bij haar kwalificatie run als in de finale landde ze haar eerste sprong (lees: flip) niet goed. Iedere keer op de lip van de pipe, wat 's middags in vallen resulteerde.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef XL het volgende:
Dat je twee keer dezelfde risicovolle sprong probeert is logisch. Als je hem goed landt heb je kans op goud, daarvoor doe je mee. De plaatsen 4 tm 12 (of 45) zijn gelijkwaardig.
Ok, dat ze goud zou halen bedoelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:18 schreef beerke het volgende:
[..]
Goud vind ik iets te hoog gewaardeerd. Maar een run zoals Buaas die maakte heeft Maas zeker ook in zich. Helaas kwam dat er niet uit. Zowel bij haar kwalificatie run als in de finale landde ze haar eerste sprong (lees: flip) niet goed. Iedere keer op de lip van de pipe, wat 's middags in vallen resulteerde.
Het lukt haar zeker niet zo vaak als die Amerikanen. Anders was zij wel de favoriet geweest, maar ze kan hem wel. Wat zou jij doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:35 schreef wdn het volgende:
Ja maar XL. Dat is het hem net. Cheryl kiest ervoor om bewust 2 keer op haar bek te gaan door risico's te nemen. De vraag is: hoe vaak lukt haar dit? 1 op de 25 keer? 50 keer? En hoe vaak lukt het die Amerikanen?
Vooraf had denk ik iedereen de VS op 1, 2 en 3 gezet. Die Noor ertussen is aardig en had ook Cheryl kunnen zijn maar dan zou ik de 2de run toch een ietsepietse voorzichter zijn om mezelf te tonen.
Oh en dat slopestyle haar beste discipline is wist ik niet (of ben ik vergeten).
Al met al heeft ze een goede kwalificatie laten zien. Dat was zeer zeker mooi om te bekijken![]()
![]()
![]()
En boarden is terecht een sport op de OWS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |