Gaarne nakende foto's. Mits onder de 14.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
Is je zoontje knap?
getsie !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef T3rr0r het volgende:
Vandaag was ik weer lekker aan de slag geweest in de Grillroom waar ik werk (lekker punaises in shoarma stoppen enzo) en na een lange dag werken keerde ik weer huiswaarts waar Aligma (mijn vrouw) waarschijnlijk het eten al klaar zou hebben staan. Ik woon in een gezellige volksbuurt met andere turkse gezinnen en hier kan mijn zoontje dan ook altijd gezellig een potje voetbal spelen met de buurtgenootjes. Toen ik uit mijn Opel Kadet stapte zag ik dat mijn zoontje iets werd toegeroepen door één of andere debiel figuur met een zware puistenkop en een tray Golden Power bij zich.
Ik liep dus naar mijn zoontje toe en vroeg wat er aan de hand was, bleek dus dat dat mannetje probeerde mijn zoontje mee te nemen naar zijn huis. Hij beloofde namelijk een paar blikjes Golden Power aan hem als hij mee zou komen. Nou, ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat dit zieke figuur wilde want ik zag aan zijn blik dat hij wel erg verlekkerd naar mijn zoontje zat te kijken. Mijn zoontje was uiteraard niet meegegaan want bij ons liggen er gewoon blikjes Red Bull (en dus niet die goedkope pauperzooi) in de koelkast. Ik probeerde dit mannetje nog te pakken te krijgen maar helaas was hij me te snel af met z'n scooter (met neon trouwens).
Als ik hem nog eens zie dan ga ik eens een hartig woordje met hem wisselen!
???quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:40 schreef mcDavid het volgende:
en daarna heb je nog even een man van 22 ontmaagd?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
LEMMING !!! PASOP HET IS EEN LEMMING !!!
Ali G Ma huh?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef T3rr0r het volgende:
Vandaag was ik weer lekker aan de slag geweest in de Grillroom waar ik werk (lekker punaises in shoarma stoppen enzo) en na een lange dag werken keerde ik weer huiswaarts waar Aligma (mijn vrouw) waarschijnlijk het eten al klaar zou hebben staan. Ik woon in een gezellige volksbuurt met andere turkse gezinnen en hier kan mijn zoontje dan ook altijd gezellig een potje voetbal spelen met de buurtgenootjes. Toen ik uit mijn Opel Kadet stapte zag ik dat mijn zoontje iets werd toegeroepen door één of andere debiel figuur met een zware puistenkop en een tray Golden Power bij zich.
Ik liep dus naar mijn zoontje toe en vroeg wat er aan de hand was, bleek dus dat dat mannetje probeerde mijn zoontje mee te nemen naar zijn huis. Hij beloofde namelijk een paar blikjes Golden Power aan hem als hij mee zou komen. Nou, ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat dit zieke figuur wilde want ik zag aan zijn blik dat hij wel erg verlekkerd naar mijn zoontje zat te kijken. Mijn zoontje was uiteraard niet meegegaan want bij ons liggen er gewoon blikjes Red Bull (en dus niet die goedkope pauperzooi) in de koelkast. Ik probeerde dit mannetje nog te pakken te krijgen maar helaas was hij me te snel af met z'n scooter (met neon trouwens).
Als ik hem nog eens zie dan ga ik eens een hartig woordje met hem wisselen!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
quote:
zoiets heet een parodie, vriendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Probeerde hij jou zoontje te slaan ?
Als ik zoiets open word het altijd dichtgegooidquote:
en terecht!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik zoiets open word het altijd dichtgegooid
Gewoon omdat ik een andere huidskleur heb dan de meeste nederlanders :/
en terecht !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
heeft hij een scooter met neon?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
en terecht !
De topics van mijn man worden ook altijd dichtgegooid omdat hij een andere huidskleur heeft dan de meeste nederlanders.
wat voor kleur ben jij eigenlijk ?
Gewoon, Maastrichtse huidskleur, wit dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
en terecht !
De topics van mijn man worden ook altijd dichtgegooid omdat hij een andere huidskleur heeft dan de meeste nederlanders.
wat voor kleur ben jij eigenlijk ?
niet zo een beetje ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef bas-beest het volgende:
heeft JunkieSietze puisten dan?
een scooter ?quote:
het kan nog steed JS zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
een scooter ?
nèh, hij is tegen een uur of 15.00 al zat.
Zegt genoeg lijkt mij...
bleek engels k*tkleurtje heeft het ventje.
Gewoon hier bij mij op msnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef Guidow het volgende:
Waar is JunkieSietze eigenlijk?
Dàt is mijn man..quote:
Griekenland....6 meter...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Mirage het volgende:
Dàt is mijn man..
en zoals je ziet... ik overdrijf niet wat de slotjes betreft.
Het is gewoon discriminatie op basis van huidskleur !
http://forum.fok.nl/user/history/19194
of zou het toch aan de posts liggen![]()
ach... hij probeert iig geen jochies te lijmen met een blikje Golden Powerquote:
OMGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dàt is mijn man..
normaal gaan ze ook wel dicht over het algemeen, maar deze parodie weas leuker dan het origineelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik nie begrijp niequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dàt is mijn man..
Hij is het toch echtquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Als die Oversight jouw man is (wat ik betwijfel),
Tsja... ik deed een poging tot een middagslaapje.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:19 schreef gebruikersnaam het volgende:
was dit zijn scooter?
[afbeelding]
past goed bij zijn nep redbull
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |