eens...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De tweede keer is de impact toch een stuk minder...
Overijverige mod....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef kanaiken het volgende:
Wat gebeurde er tijdens poging één?
trein uit gezet omdat hij geen kaartje had.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef kanaiken het volgende:
Wat gebeurde er tijdens poging één?
negerspotten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar joh, wat deed jij eigenlijk zo vroeg bij de treinen dan
Naar m'n werk in A'dam....en normaal zie je rond die tijd nooit getinte mensen....daarom viel het ook zo op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar joh, wat deed jij eigenlijk zo vroeg bij de treinen dan
negers in de potje stoppen?quote:
was het zo shockerend dat een 2e topic niet uit kon blijven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naar m'n werk in A'dam....en normaal zie je rond die tijd nooit getinte mensen....daarom viel het ook zo op.
Na die vroege sluiting bleef ik toch met een licht onbevredigd gevoel achter...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef VASND het volgende:
was het zo shockerend dat een 2e topic niet uit kon blijven?
Bij poging drie kom ik eigenhandig om kwart voor zeven 's ochtends de bevrediging uit je kop slaan. Oh wee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na die vroege sluiting bleef ik toch met een licht onbevredigd gevoel achter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |