Het was vandaag een mooie dag, zo rond de 3 graden celsius en lekker droog, dus ik kwam op het geniale idee om na de gymles eens naar de Aldi te gaan om wat goedkope Golden Power in te slaan.
![]()
Golden Power dus
Maar nadat ik uit de Aldi kom, kom ik ( vanzelfsprekend, waar staat anders de Aldi ) in een of andere verpauperde wijk terecht, waar wat negertjes van jaar of 8 á 9 aan het voetballen zijn
![]()
.
![]()
Dit is dus een neger.
Ik loop er dus langs, op weg naar mijn Jet Force, om lekker naar huis te tuffen. Maar dan ziet dat negertje mij, en denkt waarschijnlijk iets in de trant van, 'Hee, een blanke, die gaan we pesten
![]()
'.
Eerst roept hij iets naar mij wat ik niet versta, dus ik zeg, 'Ik versta je niet.' Wordt hij meteen kwaad en zo, dus ik loop maar lekker door, en dan doet hij net of hij de voetbal op mij wil gaan schieten, en ik zo van, 'Hey, die schoot je mis'. Dus hij meteen weer, Walla, ik sla je bril kapot blablabla. Dus ik zeg zo van, Hoe oud ben je nou, 7 of zo? Je bent dik, klein en een negert. En jij wil mij gaan slaan? Nee jongetje, denk het niet!
![]()
Dus toen liep ik maar weer verder naar mijn scootert (
![]()
) en toen kwam hij nog achter mij aan, schiet hij die voetbal dus tegen mij aan, en ik pak die bal van hem af, schiet de bal keihard weg, komt dus net die vader eraan. Dat kindje begint in het turks tegen zijn papa te praten, en die papa dus over de rooie, en komt hij achter mij aan gerend, dus ik start snel mijn scooter en rijdt snel weg.
Dit was dus mijn avontuur van vandaag. Spui dus hier je gal uit over vervelende negers.
Hier dus nog een tekening voor wat duidelijkheid
[ Bericht 3% gewijzigd door Diemietuhriej op 10-01-2006 21:24:57 ]
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.