quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef Promoth het volgende:
zoals je wel zelf merkt is het verdomde koud, mijn ipod heeft het dus ook kouden wil hem graag een cadeautje geven....! lief he
![]()
![]()
30 euro vind ik toch een behoorlijke afzetterij, gewoon meer dan 60 gulden voor een beetje stof met wite letters van IPOD er op.. belachelijk, vroeger.... koste dit 20 gulden een keer..quote:
beetje kinderachtig zijn jullie, ik vraag normaal of iemand nog ipod sokken over heeft, en dan is het nog niet goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef ondeugend het volgende:
Laat je je moeder toch een zakje breien.
Ja ach zeg... mag ik ook een keer ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef Promoth het volgende:
[..]
beetje kinderachtig zijn jullie, ik vraag normaal of iemand nog ipod sokken over heeft, en dan is het nog niet goed?
hahaquote:
Ik gebruik er maar 1 daarom bied ik je ze ook aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef Promoth het volgende:
[..]
hahagoeie keuze, ik zit zelf nog wel te twijfelen, maar ik weet eigenlijks niet welke sokken ik zou willen, eigenlijks zou ik dan varieren, dat zou het mooiste zijn van als je ze alle 6 hebt
Dus je wil ze alle 6 hebben? Waarom open je dan in gods naam een topic? Als je alle 6 wil moet je er sowieso meer als 30 euro voor betalen (verzend kosten enzo).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef Promoth het volgende:
[..]
hahagoeie keuze, ik zit zelf nog wel te twijfelen, maar ik weet eigenlijks niet welke sokken ik zou willen, eigenlijks zou ik dan varieren, dat zou het mooiste zijn van als je ze alle 6 hebt
verzendkosten??? hallo, fiets is gratis? En trouwens, ik zit er nog over na te denken.... voor het zelfde geld komt op ebay een aanbieding van die dingen, weet je nooit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dus je wil ze alle 6 hebben? Waarom open je dan in gods naam een topic? Als je alle 6 wil moet je er sowieso meer als 30 euro voor betalen (verzend kosten enzo).
Fiets jij even van Hengelo (OV) naar Utrecht?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Promoth het volgende:
[..]
verzendkosten??? hallo, fiets is gratis? En trouwens, ik zit er nog over na te denken.... voor het zelfde geld komt op ebay een aanbieding van die dingen, weet je nooit!
Als Promoth, de grijze niet wil. Koop ik m van je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef carfreak_01 het volgende:
[..]
Ik gebruik er maar 1 daarom bied ik je ze ook aan![]()
ADMIN, slotje op topic, losers zoals Radio-Silence begrijpen sommige dingen niet... Echt heel erg triest, maar als je het nu goedkoper kunt krijgen dan 30 euro....? dan ga jij toch ook geen 30 euro betalen of wel dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:27 schreef Radio-silence het volgende:
wat een kneus.....
Utrecht?? mediamarkt zit hier toch dicht bij? tenminste, 3 uur geleden nog wel... misschien nu een bom erop, maar ik heb niks gemerktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Fiets jij even van Hengelo (OV) naar Utrecht?![]()
Waarom open je dan een topic in Vraag & Aanbod? Dit forum is er voor bedoelt om spullen aan te bieden en te zoeken naar tweedehands spullen, een soort Marktplaatst. Alleen dan is het hier iets veiliger omdat je van users al wat meer weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Promoth het volgende:
[..]
Utrecht?? mediamarkt zit hier toch dicht bij? tenminste, 3 uur geleden nog wel... misschien nu een bom erop, maar ik heb niks gemerkt
misschien dat er hier een handelaartje bij zat??? die inkoop gedaan heeft van die sokken die in een failliet bedrijf zijn geweest, of dat de doos waterschade heeft gehad...? ff doordenken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic in Vraag & Aanbod? Dit forum is er voor bedoelt om spullen aan te bieden en te zoeken naar tweedehands spullen, een soort Marktplaatst. Alleen dan is het hier iets veiliger omdat je van users al wat meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |