hij had last van de wind in zijn eerste sprongquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef okee6 het volgende:
De verrassing vind ik eigenlijk Janda, 13e
Dan had Wassiliev moeten winnenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef Leatherface het volgende:
Geen echte verrassing. Niet zoals Ammann vier jaar geleden.
daar worden de mannen van de jongens gescheidenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef ChrisJX het volgende:
In de OS-lay out staat trouwens dat de K90 de normale schans is. Wat is een vliegschans dan, een mega
Ik wil dat Hautamäki wintquote:Op zondag 12 februari 2006 21:26 schreef komrad het volgende:
iedereen hoopt ongeveer dat jann wint, maar hij zal het echt moeten laten zien
Dat is 'de langste man in het veld'quote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
naam zegt me wel iets maar weet het zo niet
vraag het peter of lahti zou ik zeggen, die hebben inside information
Wie, wat, waar, waaromquote:der mittlerweile zurückgetretene Florian Liegl.
gaat rap met hemquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Relin het volgende:
Flo Liegl is met springen gekapt. Flo liegl heeft het uit met z'n vriendin met wie hij samenwoonde, flo liegl heeft al weer een nieuwe vriendin.
De vorm was weg en mede daardoor had hij er geen zin meer in. Ook kon ie nu nog, omdattie zo jong was, nog een studie ed volgen en wat van z'n leven maken.quote:
Een vliegschans is volgens mij een K180. Een grote schans K120quote:Op zondag 12 februari 2006 19:50 schreef ChrisJX het volgende:
In de OS-lay out staat trouwens dat de K90 de normale schans is. Wat is een vliegschans dan, een mega
Uh... daar had ik het niet overquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Chepke het volgende:
Een vliegschans is volgens mij een K180. Een grote schans K120
Heb ik al gezegd dat Matti best lekker isquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Relin het volgende:
Matti gaat 2 dagen met z'n vriendin naar Cannes. Effe relaxen![]()
Spelbrekerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef komrad het volgende:
ik val niet op mannen dus zal best maar boeit me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |