abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34737472
Op het moment doen de Duitsers het niet echt goed, maar met die Duitsers weet je het nooit hč.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_34737495
Sinds Hannawald en Schmitt inkakten is het niet veel meer met die Duitsers.

Morgenstern breekt trouwens nog steeds niet lekker door he?
pi_34747585
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef ChrisJX het volgende:

Morgenstern breekt trouwens nog steeds niet lekker door he?
Volgens mij zag ik hem gisteren tweede worden in Willingen, achter Kofler.
pi_34752147
wordt strijd tussen de finnen en janda lijkt me zo
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34754041
quote:
Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef komrad het volgende:
wordt strijd tussen de finnen en janda lijkt me zo
Ach, wie weet is er dit keer wel weer een verrassing

Ik vertrouw die Noren bovendien niet
pi_34754743
Noren mogen van mij ook wel eens wat winnen op de schans, zo lang als er maar gene duitser wint
pi_34755693
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef komrad het volgende:
Noren mogen van mij ook wel eens wat winnen op de schans, zo lang als er maar gene duitser wint
Ik heb niets tegen Duitsers, maar gezien de prestaties van de afgelopen tijd verdienen ze het gewoon niet.
pi_34755825
nou dan bedoel ik dus ook chrisjx, heb er bv geen probleem mee als friesinger zou winnen hoewel natuurlijk hoop op NL
pi_34757119
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef komrad het volgende:
nou dan bedoel ik dus ook chrisjx, heb er bv geen probleem mee als friesinger zou winnen hoewel natuurlijk hoop op NL
Friesinger
pi_34761260
ze is ook duits, alleen op lange latten zie ik niet gebeuren. Maar On topic: Matti is ook goed bezig
pi_34882777
De Italianen doen niet meer mee aan de landenwedstrijd (niet dat ze veel kans maakten), twee van hun springers zijn zwaar ten val gekomen tijdens de training. Marco Beltrama moest een spoedoperatie aan zijn milt ondergaan en Stefano Chiapolino had meerdere verwondingen aan z'n gezicht
pi_34894212
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef MarieJantje het volgende:
De Italianen doen niet meer mee aan de landenwedstrijd (niet dat ze veel kans maakten), twee van hun springers zijn zwaar ten val gekomen tijdens de training. Marco Beltrama moest een spoedoperatie aan zijn milt ondergaan en Stefano Chiapolino had meerdere verwondingen aan z'n gezicht
Dat zijn wel vervelende dingen, die gasten waren nog best jong toch? Hadden ze wel genoeg ervaring, of is er geen reden voor het ongeval?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_34895634
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:30 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Dat zijn wel vervelende dingen, die gasten waren nog best jong toch? Hadden ze wel genoeg ervaring, of is er geen reden voor het ongeval?
Beltrama is 19 en Chiapolino 20, wat de reden van het ongeval was weet ik ook niet
pi_34907349
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
we hebben een eigen skispringtopic met een nederlandse dame die in Lahti skilerares is, haar nick hier: Lahti
Hei!
duurde even, maar ik heb de hint begrepen... Ben trouwens geen skilerares maar schansspringlerares (trainster), klein verschil. Skiën kan ik nl helemaal niet goed, daarin krijg ik van "mijn" schanskindjes les

Oke...mijn idee over de OS: hopelijk wint Janne Ahonen eindelijk die gouden plak die hij zozeer verdient (hij heeft nog geen enkele persoonlijke medaille vd Spelen, alleen met het team) Kijkt uit voor Andreas Kofler en laten we hopen dat de Finnen hun vorm vasthouden...was een sterke generale in Zakopane en Willingen! Ik merk in schansspringen dat ik na 3,5 jaar hier al een beetje verfinst ben...vorig jaar bij de WK kreeg ik tranen in mn ogen toen ze het volkslied speelden voor Janne
Rane rulezz!!
pi_34907621
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je ziet niet waar je terechtkomt, dat lijkt mij het engste.
Ehm...je ziet onderweg wel waar je terechtkomt hoor, alleen als je bovenzit kan je de landingshelling niet zien, daarom heb je een trainer nodig die je een seintje geeft dat je kan vertrekken...
Rane rulezz!!
pi_34908836
@Lahti, hoe schat je de kansen van Hautamaeki in?
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:36:54 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34908913
Lathi heeft de weg gevonden.
Op tijd gelukkig, nog maar een paar dagen.

Nu Peter nog.
pi_34908951
idd pfaf, een paar welgeplaatste hints doen wonderen
pi_34911075
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Lahti het volgende:

[..]

Ehm...je ziet onderweg wel waar je terechtkomt hoor, alleen als je bovenzit kan je de landingshelling niet zien, daarom heb je een trainer nodig die je een seintje geeft dat je kan vertrekken...
Ik had het over als je boven aan de schans staat.

Overigens is de eerste training in Pragaleto afgelast vanwege de te harde wind.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34911129
te harde wind, stelletje mietjes
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:00:21 #81
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_34914210
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
Nou, ik schat ze goed in!!

Al denk ik toch wel dat het Finse team meer kans maakt op goud dan Matti individueel. Er zijn zoveel goeie springers in de top dat het moeilijk wordt....
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:02:17 #82
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_34914306
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Lahti het volgende:

[..]

Jah, kan je me dat ajb es uitleggen want ik begrijp dat nooit.
Tepes is degene die het stoplicht op groen zet. Dan is het toch veilig? Waarom zwaait de trainer dan met een vlaggetje oid?
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_34919531
om aan te geven wanneer de wind goed is (tegenwind als het mogelijk is) om te vertrekken
pi_34928318
Ik heb in Willingen bovenaan de schans gestaan en je springt echt ongelooflijk de diepte in. Als je er eenmaal bovenvliegt valt het wel mee denk ik, maar voordat je vetrekt zie je echt niet goed waar je heen gaat.
pi_34932719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb in Willingen bovenaan de schans gestaan en je springt echt ongelooflijk de diepte in. Als je er eenmaal bovenvliegt valt het wel mee denk ik, maar voordat je vetrekt zie je echt niet goed waar je heen gaat.
Ik heb bovenaan de Holmenkollen gestaan en je ziet idd helemaal niet waar je heen gaat, dat lijkt mij dus nou het enge eraan.

Mooie foto van de Olympische schans.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34932786
Erg mooie foto
Dit weekend dus de kleine schans
pi_34935900
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:02 schreef Relin het volgende:

[..]

Jah, kan je me dat ajb es uitleggen want ik begrijp dat nooit.
Tepes is degene die het stoplicht op groen zet. Dan is het toch veilig? Waarom zwaait de trainer dan met een vlaggetje oid?
Als Tepes eenmaal het sein op groen heeft gezet, moet de springer ook vertrekken. Sinds dit seizoen hebben ze dan nog 10 seconden tijd (was daarvoor 5 seconden). Maar dat sein is er ntrlk alleen maar tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen...ziedaar de trainer Tijdens wedstrijden geeft de trainer dus meer voor de vorm een seintje, zoekt in die 10 sec nog even het beste moment. Maar als een springer vertekt terwijl het sein weer op rood staat, wordt ie gedisqualificeerd.
Rane rulezz!!
pi_34935940
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
Masa is een springer die normaal gesproken gaandeweg het seizoen de topvorm vindt, zo ook dit jaar. Als ie dat maar vast weet te houden, schat ik zn kansen best goed in. Hij moet voor de medaille gaan...
Rane rulezz!!
pi_34974856
Nu op Eurosport .
sig verwijderd door FA
pi_34974996
Die amman weet zich maar net te plaatsen voor de finale. hij moet natuurlijk wel zijn titel verdedigen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')