Volgens mij zag ik hem gisteren tweede worden in Willingen, achter Kofler.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef ChrisJX het volgende:
Morgenstern breekt trouwens nog steeds niet lekker door he?
Ach, wie weet is er dit keer wel weer een verrassingquote:Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef komrad het volgende:
wordt strijd tussen de finnen en janda lijkt me zo
Ik heb niets tegen Duitsers, maar gezien de prestaties van de afgelopen tijd verdienen ze het gewoon niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef komrad het volgende:
Noren mogen van mij ook wel eens wat winnen op de schans, zo lang als er maar gene duitser wint
Friesingerquote:Op zondag 5 februari 2006 12:57 schreef komrad het volgende:
nou dan bedoel ik dus ook chrisjx, heb er bv geen probleem mee als friesinger zou winnen hoewel natuurlijk hoop op NL
Dat zijn wel vervelende dingen, die gasten waren nog best jong toch? Hadden ze wel genoeg ervaring, of is er geen reden voor het ongeval?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef MarieJantje het volgende:
De Italianen doen niet meer mee aan de landenwedstrijd (niet dat ze veel kans maakten), twee van hun springers zijn zwaar ten val gekomen tijdens de training. Marco Beltrama moest een spoedoperatie aan zijn milt ondergaan en Stefano Chiapolino had meerdere verwondingen aan z'n gezicht![]()
Beltrama is 19 en Chiapolino 20, wat de reden van het ongeval was weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat zijn wel vervelende dingen, die gasten waren nog best jong toch? Hadden ze wel genoeg ervaring, of is er geen reden voor het ongeval?
Hei!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
we hebben een eigen skispringtopic met een nederlandse dame die in Lahti skilerares is, haar nick hier: Lahti
Ehm...je ziet onderweg wel waar je terechtkomt hoor, alleen als je bovenzit kan je de landingshelling niet zien, daarom heb je een trainer nodig die je een seintje geeft dat je kan vertrekken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je ziet niet waar je terechtkomt, dat lijkt mij het engste.
Ik had het over als je boven aan de schans staat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Lahti het volgende:
[..]
Ehm...je ziet onderweg wel waar je terechtkomt hoor, alleen als je bovenzit kan je de landingshelling niet zien, daarom heb je een trainer nodig die je een seintje geeft dat je kan vertrekken...
Nou, ik schat ze goed in!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
@Lahti, hoe schat je de kansen van Hautamaeki in?
Jah, kan je me dat ajb es uitleggen want ik begrijp dat nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Lahti het volgende:
[..]
Ehm...je ziet onderweg wel waar je terechtkomt hoor, alleen als je bovenzit kan je de landingshelling niet zien, daarom heb je een trainer nodig die je een seintje geeft dat je kan vertrekken...
Ik heb bovenaan de Holmenkollen gestaan en je ziet idd helemaal niet waar je heen gaat, dat lijkt mij dus nou het enge eraan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb in Willingen bovenaan de schans gestaan en je springt echt ongelooflijk de diepte in. Als je er eenmaal bovenvliegt valt het wel mee denk ik, maar voordat je vetrekt zie je echt niet goed waar je heen gaat.
Als Tepes eenmaal het sein op groen heeft gezet, moet de springer ook vertrekken. Sinds dit seizoen hebben ze dan nog 10 seconden tijd (was daarvoor 5 seconden). Maar dat sein is er ntrlk alleen maar tijdens wedstrijden, niet tijdens trainingen...ziedaar de trainerquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:02 schreef Relin het volgende:
[..]
Jah, kan je me dat ajb es uitleggen want ik begrijp dat nooit.
Tepes is degene die het stoplicht op groen zet. Dan is het toch veilig? Waarom zwaait de trainer dan met een vlaggetje oid?
Masa is een springer die normaal gesproken gaandeweg het seizoen de topvorm vindt, zo ook dit jaar. Als ie dat maar vast weet te houden, schat ik zn kansen best goed in. Hij moet voor de medaille gaan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
@Lahti, hoe schat je de kansen van Hautamaeki in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |