Volgens mij wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef mitt het volgende:
Wanneer worden de startlijsten eigenlijk bekend en hoe wordt dat eigenlijk geregeld?
en doet Funakinog mee
Jussi idd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef MrWizzel het volgende:
Matti Hautamaeki had toch ook nog een broer(tje) die ook redelijk goed was? Springt hij niet meer?
Misschien wordt het weer zo een verrassing als 4 jaar geleden. Heeft die gast daarna eigenlijk nog wat gewonnen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef komrad het volgende:
ik denk toch dat het tussen ahonen en janda zal gaan
Ammann heeft daarna idd niks gepresteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Misschien wordt het weer zo een verrassing als 4 jaar geleden. Heeft die gast daarna eigenlijk nog wat gewonnen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Misschien wordt het weer zo een verrassing als 4 jaar geleden. Heeft die gast daarna eigenlijk nog wat gewonnen?
Ik zou liever ook Goldsimi genoemd wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:54 schreef okee6 het volgende:
Simon Ammann heeft laten weten geen Harry Potter meer te willen heten (zijn bijnaam)
Vrouwenschansspringen bestaat wel degelijk. Maar het is bij lange na niet zo populair als het mannenspringen. Volgens mij zijn er op de OS ook geen vrouwenwedstrijden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef sportfreak het volgende:
Nu je het zegt, dat heb ik nog nooit gezien inderdaad.
Hannawald is gestopt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:51 schreef sararaats het volgende:
Sven Hannawald is mijn favoriete schansspringer
yeah, I knowquote:
Martin Schmitt dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef sararaats het volgende:
yeah, I know
dat was eigenlijk de enige schansspringer de ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |