Ahonen verdient het zeker, als je zijn hele carriere bekijkt. Zou de kroon op het werk zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:52 schreef pfaf het volgende:
Hup Janda.
Hoewel Leatherface ook wel een punt heeft. Ahonen verdiend ook wel een gouden plak.
s toegevoegd
Je ziet niet waar je terechtkomt, dat lijkt mij het engste.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef garfield_online het volgende:
lijkt me wel echt eng als je daarboven staat en van dat bankje naar beneden komt
Ljoekelsoy neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Knoekie het volgende:
Je hebt met schansspringen toch ook die Noor met die grappige naam :p ?
Dat was toen echt een daverende verrassing he. Hannawald had de 4-schanzen tournee gewonnen door alle wedstrijden te winnen. Maar op het moment dat het moest stond er ineens een Amann uit het niets op.quote:
Ik hoop eigenlijk dat Ahonen en Janda de buit verdelen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef komrad het volgende:
Het zal tussen ahonen en janda gaan, finland voor de teamwedstrijd, hoewel ik een beetje hoop op de noren uit nostaligische overweging
Die teamwedstrijd zal waarschijnlijk tussen de Noren en de Finnen gaan. Misschien doet Slovenie ook nog mee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
ja en dat kunnen de noren de teamwedstrijd toch winnen
Nu je het zegt, dat heb ik nog nooit gezien inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef Klop_Klop het volgende:
Even nog een rare vraag, zijn er eigenlijk vrouwen die aan Schansspringen doen?
Oostenrijk wellicht als outsider? of Duitsland, hoewel die de laatste tijd niet meer zo sterk naar voren komen staan ze er op grote toernooien vaak wel. Uhrmann, Spaeth, Herr... het zou maar kunnen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die teamwedstrijd zal waarschijnlijk tussen de Noren en de Finnen gaan. Misschien doet Slovenie ook nog mee.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef mitt het volgende:
Wanneer worden de startlijsten eigenlijk bekend en hoe wordt dat eigenlijk geregeld?
en doet Funakinog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |