Ok, ik moet dit verhaal even inleiden:
Ik woon sinds november afgelopen jaar in dit studentenhuis. Het gezin dat ervoor hier woonde is verhuisd dus er kwamen tegelijk 5 nieuwe mensen in dit huis, die elkaar allemaal niet van te voren kenden, nogal een uitdaging dus
![]()
. Ikzelf ben een niet (meer) studerende jongen van 19, er zijn 2 meisjes, 1 jongen van 23, en 1 jongen van 17. Over deze laatste gaat dit verhaal...
Zijn naam is Winston, hij is dus 17, doet de opleiding mbo assistent-leraar ofzoiets?, hij is neger, hij is homo en boven al: hij is verschrikkelijk irritant. Hij heeft een homovriend genaamd Pascal die op z'n minst net zo irritant is, maar hij speelt een kleinere rol in dit verhaal. (Ik heb overigens niets tegen homo's en/of negers in het algemeen)
Waar het eigenlijk om gaat is dat ik niet tevreden ben over de internetverbinding die we op dit moment hier hebben liggen en waar we slechts met z'n 3en gebruik van maken.
Ik had vandaag een schitterend msn gesprek met hem, en dat wil ik graag met jullie delen.
Dit probleem speelt al ietsje langer dan vandaag, maar vandaag is toch wel het hoogtepunt bereikt.
Sorry voor de opmaak die mogelijk een beetje vertyfd is, maar ik heb voorgaande gesprekken met hem (die wel normaal verliepen) moeten verwijderen uit het MSN log.
Het is trouwens misschien een lang verhaal, maar zeer zeker de moeite waard
Edit:
de link:
http://www.megaupload.com/nl/?d=QE2GHA98Edit 2:
Er zijn trouwens een aantal dingen tussendoor IRL gebeurd die dus niet in het log staan, maar ik denk dat het verhaal ook wel duidelijk is met alleen het log
[ Bericht 5% gewijzigd door rickus op 10-01-2006 16:49:16 ]